Okej?
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Blondskutt: Bilden är nästan ett år gammal iofs men ja, det vore konstigt om jag inte växt till mig I guess :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Th1ef: jag såg dig häromveckan :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
DjBrunte P20 har inte sett dej på säkert några år så =)
puss
Blondskutt: Det har sina förklaringar. Bl.a att jag bor 50mil från VH sedan ca 1 år tillbaka dock borde du väll kanske sett mig i Fredrika/Handen förra året. Är ju i VH relativt mkt iaf iochmed att familj m.m bor där och mycket kompisar och lär flytta tillbaka dit inom ett år, är bara ute på sightseeing nu :)
Blondskutt, jag känner igen dig! du var den där jäveln som inte ville ge mig skjuts hem från en fest en gång!! :(
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
files.upl.silentwhisper.net nu får de fan funka! annars får ni la HJÄLPA mig för ni e så snälla här på whoa!:)
på min polares sommarplace iallfall:)
MEEEEEEEEEEEEEEEEN VA FAN GÖR JAG FÖR FEL??? JAG KOÅPIERAR JU ADRESSEN SOM MAN FÅR PÅ SILENTWHISPER SKITEN!!!
DjBrunte P20 - vad gör du 50 mil härifrån? Mjo kanske har sett dej men det är nog ingenting jag har tänkt på isåfall. arj-som-fan - haha vem är du då och vart var festen?
puss
Blondskutt: Jobbar och chillar helt enkelt, skönt att komma ifrån sthlm en stund, enda minuset är att jag har enorma bensinräkningar pga allt pendlande för att se DIFs matcher i sthlm. Heh nej jag är ingen person man lägger märke till, jag bara glider omkring i skuggorna :D
DjBrunte P20 haha nej i högstadiet kändes du igen men sen bara försvann du typ :p jag gick inte i fredrika så jag kan inte ha sett dej där heller hehe
puss
Blondskutt jag är benne och det var på sorunda!! jag höll på att dö den kvällen tack vare dig :S
arj-som-fan - sorunda? där har jag nog aldrig varit med min bil och där har jag inte varit på fest :p eller var på "lokalfest" där en gång på en skolavslutning fast då hade jag inte körtkort
puss
ja på skolavslutningen var det! ja det är sant, det var inte du som körde.. det var nån snubbe som körde.. men de va du som dissade mig!
arj-som-fan - haha förlåt då men bilen var full. jag fick sitta i bakluckan
puss
yeah right! jag hade ju fått åka med om jag hade betalat pengar sa ni! men jag hade inga! T_T
haha blondskutt: Yepp, så var det nog.
arj-som-fan haha okej, jag har inget minne av det dock men varför ska han som äger bilen pröjsa soppa för att du ska ha skjuts? :p Hade jag haft min bil där och varit nykter skulle du kunna fått åka med för du är ju whoait ;)
puss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blondskutt ok du är förlåten :P
Vad vore livet with out kyckling klubbor.
sliten e jag på den här bilden, men iaf.
bokmärke.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Skissen damn! undrar hur du ser ut när du inte är sliten!
enokkkk var ju lätt snyggast, tur att jag inte la upp någon bild.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
moa är min bästa vän
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frostiee P-1 ere du som stod utanför östra och visiterade folk som skulle in?
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
haha.. nej längst ner till vänster
Spyder is a hottie ;)
Hjulet snurrar men hamstern är död
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Djbrunte Ja jag tycker då inte du ändrats mycket! var glad för det, inte kul att åldras mer..iaf för min del, haha Isofu kille eller tjej? kände vi varandra eller kommer jag bara känna igen dig? :P tacktack förresten
Femme fatale
Isofu , det är fan skitläskigt när folk känner igen en från Friberga hahah. det finns fler fribergabarn här, _Nova_ t.ex. ...osv haha (listan tog slut)
Femme fatale
Spyder haha alla i din familj har samma ansikte fast med olika frisyrer :) sjukt lika !
mjao!
isoptera, haha djee.. karatekid dashiki haha tycker du? ja kan väl hålla med om att folk i respektive familjer e lika iaf :)
yee en del av oss iaf! tacktack
hahaha värsta klanen, ärligt talat trodde jag det var någon skolas personlfoto och att du var assistent av något slag (pga din ålder)
Femme fatale
Spyder P23 ni 5 längst till höger är iaf snuskigt lika ! du lär ha bra gener haha
mjao!
hahaha.. inte riktigt :) men du e inte helt ute o cyklar eftersom farmor, farfar, faster o hennes man var/är alla lärare.. plus att ja läser till lärare nu
just de min kusin längst till höger där nere läser till lärare hon me haha
HAHAHA jävlar! bra gissat av mig iaf =)
Femme fatale
Spyder har sålt sin själ för sina good looks!
amar, riktigt bra :) hunden min själ såldes aldrig den va i satans ägo sen födseln, din med.. belsepub nästa!
snygga skor spyder
Forumssignatur...<br>
krossad_anka F60 jävligt fina ögon ;)
mmm precis...