KeizerZoze: Haha tack, det är den vanligaste komplimang jag brukar få :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alkor, airmaxen du hade länkat va inte heller att leka med!
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
krossad_anka F60 kan förstå varför:)
mmm precis...
damn vad många tjejer det är som sminkar sig för mycket/fult. läskigt. och kör poserbilder, boobs up, lips out.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är sant Santa f21 hur ser du ut då;P
mmm precis...
public_enemy eh va?när var hur tror inte det....inte va jag minns iaf
what u eat don´t make me shit
känns jobbigt att man tråd inte längre finns ! jag hoppas att ni alla vet de!
-skadeglad-, ja varför finns inte den längre? Har flera gånger letat efter den och försökt hitta massa bilder men den finns ju inte.
krossad_anka F60 ahh sjukt lik olsen twins på den bilden!
Spyder är också damn sweet!
på
den här bilden är jag arg som fan!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
aquasky: neee? du skojar va?
krossad_anka F60 nej ni var lika där. no diss.. :)
Amar: Bilderna är ju ett år gamla, har blivit grå som få senaste året :D Börjar du också bli gammal? Heh du är 19 så du lär väll iaf ha 2-3 år kvar av "dina bästa" år innan det är dags å bli gråhårig :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
KeizerZoze jag är säkert ful i mångas ögon med :) men inte en översminkad poser.
Men lika glad är jag för det!
haha okej word på den santa:) du verkar vara en skön tjej iaf
mmm precis...
neapaal P17 dags att klippa sig kanske?:P
mmm precis...
santa är ihop med andre, han är i alla fall snygg.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Phluphphelicious P20: jag förstår inte vad du vill få ut av att sitta och hacka på mig? Har du inget bättre för dig än att sitta klaga på andras synpunkter?
broed.... oj då. och vem är du? haha.
pedro är sexig.
santa F21 jag har ingen aning om vem du är, egentligen. Men jag har sett Andre med en tjej två helger irad nu, eller sista två gångerna jag har varit ute, eller jag vet inte. Men såg jag bilden på din presentation, och antog att du var du. härligt att spy utanför hugos? hehehe.
får väl hoppas att det var mig han var med då. haha. faktiskt aldrig spytt utanför hugos. många andra ställen, men inte hugos.
mådde bara dåligt då, om det var förra helgen?
neapaal P17 du är sööt som socker!
Isoptera F18 jag vill doppa dig i choklad.. sen får du gissa resten..
nej, jag litar inte på läkare,<br> dom är ju inte kemister.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
KeizerZoze P22 hahaha, bra att jag klipptes igår då! balooo F16 hihih du med säkerligen :)
Men lika glad är jag för det!
santa F21 jaha, inspekterade inte hela spektaklet, men som sagt, det såg ut som du mådde väldigt dåligt. ja, det var du båda gångerna!
x är skithet! Speciellt o masken!
alla är så söta så :)
jag levde för kicken , precis som du
Topaz: Indeed, en av de finaste bilderna här inne.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
philahzophee: vart sjutton tog du vägen? :o du så ska vara nöjd med dig själv! btw, santa ser bra ut! sen var det nån mer jag tänkte anmärka på men orkar inte bläddra upp i tråden igen... om du känner dig träffad så var det säkert du.
hihi
knugen P5 tack antar jag :P
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
DjBrunte . du jag har haft åldersnoja sen jag var 15. minns redan då att jag inte ville bli en dag äldre...det går utför, jag kommer sluta upp som min mamma som hävdar att hon inte är end ag äldre än 27 hahaha
Femme fatale
e ja mikit zöt? Där är då jag, spelar allan ballan som vanligt som är min roll här på whoa.
är jag ful? är jag söt? är jag fin? är jag äcklig?
vad är jag?
ok fimp är min nya favorit!
fimp fuck maayn du var ju urgullig!