Priyan Bu och bä.. sen är väl tanken att få dyka upp när chansen väl kommer till hands fastän inte överdrivet spamma samma bild i samtliga bildtrådar :)
What I said, yo!
Rhetoric Du måste använda dig av smileys på internet för att folk ska förstå att du är ironisk. Very simple.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
;) ;) ;) och helst ska halva inlägget vara fullt av dom och längst ner ska det stå ***************JAG ÄR IRONISK!**************
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rhetoric . ja men eftersom jag är mig själv på internet så är det lätt hänt att jag har den bilden om andra också. Du blir rädd säger du, men det är ännu läskigare när någon beter sig på ett sätt på internet som man inte gör annars. varför ha två personlighetr och beteenden? Jag är inte alls för att man kan vara hur odräglig sm helst bara för att jag inte ser den man pratar med. Jag tog åt mig av din fräckhet mot mig och en rad andra tjejer, varför ska jag skämmas för att säga det? däremot är jag inte särskilt sårad över att du skulle tycka jag var ful, det är helt naturligt att folk tycker olika, det är en fråga om finkänslighet. men om du i verliga livet säger til lfolk att dem är fula så är de väl så du funkar, är det något du gör på internet enbart så kan man ju undra varför du känner ett behov av att göra det. Jag har inte gått runt och tänkt på det i ett halvår, du är jävligt dramatisk. Jag såg dig länka upp en bild på dig själv och så mindes ja att du kunde vara rätt nedlåtande i bildtrådar och tyckte det var modigt att du ville visa upp ditt tryne efter att ha varit så dryg mot andra Att jag skulle vara känslig är inte fel. men har jag varit så känslig att jag hade på allvar blivit LEDSEN över att en viss rhetoric tycker man är ful så hade jag ju aldrig utsatt mig för en bildtråd right? Du var fräck helt enkelt och fräcka människor stör mig alltid,
Femme fatale
hoppas du fattar det rätt rhetoric, utan att behöva göra nar rav allting och påstå att man tog det värre än vad man gjorde. Tycker de räcker att diskutera detta och ser inget fel i att jag tog upp det
Femme fatale
holla keepin' it real med krocket. Ait!
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Empire men vafään, att man någon gång vill säga något seriöst till någon betyder inte att man ALDRIG kan läsa av ironi på nätet. jag känner ju inte er så hur fan ska jag veta när någon är ironisk eller inte..
Femme fatale
rhetoric bra att du skrattar i alla fall. DU är nämligen ensam om att göra det. Haha han e inte ensam!!!
JMD, Jag Måste Dansa!
Säger visserligen en hel del om folk när de fortsätter att blint trampa rakt in i Rhetorics upplägg. Hur ska man kunna veta om någon skämtar eller är allvarlig? Kan man ju aldrig veta, men man kan anta att 99% av alla personer på nätet (och whoa.nu) antingen är kompletta idioter eller sarkastiska skitstövlar. Med en sån inställning klarar man sig faktiskt ganska bra.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Det handlar inte om skämt. Vem som helst hajjar ett fucking skämt. Men Rhetoric betedde sig som en pmsfitta mot Amar och när Amar sänker ner hans fjantiga inlägg är det han som inte kan tåla skit. Jag menar om man ger sig på någon person ska man åtminstonde kunna ta tillbaka när personen spräcker hål i ens argument. Kom med en skön retur istället för att skriva att man tar saker på för stort allvar och bara "skämtade" med mens påhoppen och trams om att kvinnor bara försvarar sig när de har mens. Shit vilken gråtfitta du är Rhetoric.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hoppas att ovanstående inlägg var skrivet av någon som hade mens.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
HAHA ni e sjukt roliga :D
JMD, Jag Måste Dansa!
princess_s jag skulle skippa o måla de nedre fransarna om jag va du, annars va du söt =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp: tack :) va du e snäll. du e oxå söt, ja har sett bilder på dig i andra trådar :D
Niobe . haha vilket ryck du fick! aken är att jag tror mina inlägg låter är argare än vad jag är.. det handlar inte om mens det handlar om damp..
Femme fatale
snällflicka bara för att.. fick ett par linser på posten var tvungen att svennefiera mig.
Femme fatale
Amar varför använder du sådana ord? du reagerar på att rhetoric frågar om du har mens och känner att det var förutfattade meningar om kvinnor, men själv kan du sitta o använda uttryck som "svennefiera"? ...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp . jag pratar om linserna gumms. dessutom rktar jag det mot mig själv, han får gärna prata om sig själv som mensoffer. =)
Femme fatale
fimp. jag sa aldrig att det om mens var förutfattade meningar om kvinnor, jag sa att det var ett värdelöst argument i ämnet.
Femme fatale
amar okej, jag tar i alla fall illa vid mig av ordet "svennefiera"
fimp. gör du? är försvenskning ett nedsättande ord? då vet jag.
Femme fatale
amar nej men svenne.
annay. nej såklart att det inte var illa menat. lite skämtsamt sådär att brunögda jag försöker vara något jag inte är. något åt det hållet. tack förresten
Femme fatale
ni tjejer asså... jävlar. är det ingen person som inte är inblandad i diskussionen som märker hur jävla flippade dessa brudar är!? den sista bilder va du riktigt söt på amar.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fimp olika från person till person. det är sant att vissa går runt och hojtar det nesättande men jag använde det i syfte att skoja lite, uppenbarligen inte roligt då :)
Femme fatale
Rhetoric . ja tråden har faktiskt flippat ut totalt. det kanske den inte hade gjort om du bara ville svara mig istället . ;) nu slutar vi ?
Femme fatale
beef beef beef
SKU - SKU - SKULASON!
jag ser gärna att ni fortsätter.
Rhetoric. nej det blev tråkigt när du stack. vill inte beefa med dem siddu
Femme fatale
amar beror på- ungefär lika skoj som om jag skulle sitta med en kebab i handen på ett kort o påstå att jag kände mig tvungen att "turkifiera mig lite"
fimp. om du har distans till vad du säger så spelar det ingen roll för mig. men eftersom det var så känsligt för dig så ber jag om ursäkt, även om jag inte tycker jag gjort något fel =)
Femme fatale
det är ju det, man vet ju inte hur andra ska reagera på det man säger , för dig var det ett skämt, för mig var det en förolämpning. Men men , lungt =)
jag får alltid ett leende när folk beefar eller fläker ut sig på nätet :D
what u eat don´t make me shit
fimp för mig är det bara samma uttryck som försvenskning fast lättsammare. eftersom det inte är grovt eller direkt stötande så hade jag inte ens i åtanke att någon skulle ta illa upp.. *klappa*
Femme fatale
haha men SKITSAMMA det här kommer aldrig sluta...
Femme fatale
annay förstår du varför mitt exempel kan ses som en förolämpning?
om jag fick välja skulle vi alla ut och omfamnar träd och hålla hand ..
Femme fatale
:D
Jag förstår fimp. Själv har jag bara hört ordet "svennefiering" i negativa sammanhang så för mig har ordet enbart en negativ innebörd. MEN eftersom det var Amar som skrev det fattade jag att hon inte ville något illa. :)
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Amar, uuuh vad för slags hårfärg använder du?..skitsnygg! vilka hetnosar till tjejer det finns här!
Victoria . MEN eftersom det var Amar som skrev det fattade jag att hon inte ville något illa. :) den var gulligt ! Amra jag har hundra miljoner färger i håret.. just nu försöker jag go back to my roots eller vad man ska säga så mitt på huvudet är det askbrunt och i längderna allt från guldbrunt. orange, brun, mörkbrun...helt förjävligt. det tåkar ite synas just där men det är morotsfärgat för tillfället
Femme fatale
Negativt med "svennefiera"? Tycker det är ett klockrent ord som har en komisk och lättsam innebörd som jag kan skratta åt!
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
den var gullig* ska det stå
Femme fatale
DjBrunte . You feel me känner jag här , vår tråkiga humor eller hur? =)
Femme fatale
Amar: haha ja det är nog så att vi har samma roliga humor, tonfallet avgör mycket av betydelsen i ordet men jag tycker det är ett skönt uttryck.
Fast nu känns det som att jag har satt mig i ett fack med plats för 2 personer här :D
annay du svarar inte , vilket betyder att du vet att jag har rätt?
DjBrunte. haha . Fegis. Fimp , fan va snygg du bliivt förresten..eler blivit och blivit hade förut bara bilden med blå ögonskugga på dig vid det där bröllopet att utgå ifrån och när man kollar på dina bilder nu..yeah!
Femme fatale
Amar hehe ja en kompis sminkade mig där och jag vägde 25 kg mer än vad jag gör nu :) Tack =)