Amar F19 Tog du inte detta som en beef, bra :) trodde du skulle lacka ur bara för kunna skriva ännu mer skit.
I be around, just out of sight
BigIssue haha varför då? kan skriva en massa skit ändå utan beef =) jag som brukar vara så fredlig oftast. Corazonzita haha, ja va inte säker på om de va du men när du satt ner såg ja ju tydligt och ofta man vill störa någon som äter. sist en kille kom fram till mig medan jag käka fick jag något hungrigt utbrott, minns inte ens vad jag se men det var inte snällt.
Femme fatale
phatie och Riiie thänks:)
BigIssue, amar är snel flicka.
Forumssignatur...<br>
jag tror att Rhetoric har en crush på Amar ...
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
bra försök men du får inte den reaktionen du vill ha från mig.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
ok, skulle bara kolla läget.
röka fredspipa ? jag var förfan inte ens arg, de var en fråga om hyffs. haha
Femme fatale
challma .. snuskfia.. hoppas du inte besudlat min hemort ;)
Femme fatale
challma såg ut att se extremt söt ut.
^^ extremt full menar hon.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
rethoric. du har så rätt så rätt=)
Anima Sola
same shit
japp han är söt. vart håller du hus? ser dig aldrig
Femme fatale
det finns många fina människor på whoa lan. <3
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jag är lite här och var. ska vi bomba den här tråden med OT igen?:D
Anima Sola
challma. nä ska svara pågbn istället din torre fan. ynkrygg
Femme fatale
hahahaha. det blir så mycke sura miner
Anima Sola
challma . sen är bryr vi oss? ;D okok över till gb..
Femme fatale
nattråden borde börja 23:00 istället märker jag
skyll på mig...GÖR DET!! :) förlåt mig mitt herrskap men jag är inlåst hemma pga distansarbeten så jag har tappat all tidsuppfattnig och går loss.. *shakar röven*
Femme fatale
Amar Distansarbeten, shaka ass?? Du låter fan hur jävla lat som helst, köp en hund o ta den för en promenad, du låter lat o behöver gå mer kanske?? eller?? ja du, vi ska inte beefa, det är pisstråkigt, spec. när det inte finns en orsak till det.
I be around, just out of sight
Men kan inte undvika challmas söthet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chomperzchompa F20 lookin good.
SKU - SKU - SKULASON!
Fraodi den där arj-som-fan är en riktig godbit.
Hangaround
2006-09-14 13:47
http://matildaberggrens.blogg.se
Grattis Dalit ... är det en pojke eller flicka? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
arj-som-fan, Jag fattar inte. Vad menar du? Var det nåt elakt kan du bara vara tyst.
aniii jag menar att man inte ser hur ni ser ut på dom där bilderna... Den ena har helt svart ansikte och den andra helt vitt...
arj-som-fan, Det är meningen ju. Jag tyckte om färgerna. Om det handlar om att se mina drag så kan jag lägga upp en "vanlig" bild på mig. Men det vill jag inte. Och om man är nyfiken kan man bläddra vidare på länken jag la upp. Klaga inte.
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
strihdfeldt P46 såg söt ut :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Nosferatu: Är hon till höger på Roskildebilden från Örebro?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
DjBrunte P20 Nope. Västerås
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Fraodi haha ojdå :P har aldrig fått höra att jag är lik en iranie förut.. men hon kanske inte såg ut som en typisk iranie?
adadi_
man måste nog va medlem på badboll eller nåt. släng upp bilderna på
imageshack.us istället.
om man är född med små
ögon måste man fixa till dom för att få komplimanger
annars är jag mer normal
här
forever feels like home
Hangaround
2006-09-14 17:20
arj-som-fan har du alltid varit sådär skelögd? läcker grisnäsa du har förresten.
http://matildaberggrens.blogg.se
fan va alla håller på.. looserwhoa
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Dalit F19: det där var bara lågt och idiotiskt...
(men inte lägre än glocalnet, hm)
Dalit oj, oj, oj, du tog verkligen åt dig... stackarn :)
eh arj som fan, du bad om de :) lönt av dej fälla en sådan kommentar.