jag fattar iiiingenting !!
jag levde för kicken , precis som du
Amar F19 Det är bara dumt att ta åt sig på whoa, har du inte lärt dig det än ;) Hannich F0 Du överlever ändå, det är överskattat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
strihdfeldt: du har FÖR mycket fritid va? :D
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
dog den här tråden eller :)
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Uppade den lite. Va länge sen man blottade sig på whoa.. Har väl inte förändrats speciellt mkt förutom håret och vikten. Har gått ner runt 10 kilo och håret är betydligt mkt längre än de va förr.. Men jag kanske ser likadan ut ändå.. sen har det hänt nåt med mina ögon. Förut var alltid masken på nu är jag mer relaxad.
asdöd var ju lagomt het alltså
MoDo - the Heart of hockey!
Asdöd oj, vad mycket mindre...eh...spänd, sammanbiten och...ptja...hatisk, du ser ut på de där bilderna.
Asdöd va ju inte så pjåkig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilken respons man fick, om de va till mig eller inte vet ja inte.. men ja tar det ändå...imwasted run-to-the-sun F18 amanou F19 phatie F0 tack så mkt. om nu ni mena mig vet ja inte.. Men tack iaf. :P haha
Misery.. Jo, vet inte riktigt vad som hänt med mig. Visst har jag märkt att jag ser annorlunda ut och folk säger det ofta till mig nu.. Det är väl nåt som släppthelt enkelt.. Tack blowhoe och ozzy :)
Asdöd är det bara en utseendemässig förändring då? vill du fortfarande slå mig på käften eller har du gått och blivit snäll? ^_^
Misery Nej, ögonen speglar ju själen, det är inget skitsnack.. Jag har blivit mindre hatisk. Är inte lika arg längre. Har släppt en hel del av min ilska osv.
Asdöd ojdå. vad bra för dig ^_^
asdöd har blivit återuppväckt! ser ju ut som en helt ny nu ju.. hurraHURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
HAHAHA. Käften nuss. Och så Sän såklart med sina sprängstora Extacyögon.
mina pupiller är ju små där.
http://whoaimg.basthard.com/hi/180175.jpg
"life's a garden, dig it."
Lär er länka.
har ju just lärt mig
"life's a garden, dig it."
hur fan länkar man då? hela whoa är ju upp och ner när allt görs om hit och dit.
Asdöd . Inta kitir helou, and i mena it!
Femme fatale
Och det där röstningssystemet orkade någon sig på iallafall ;P
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Ammor.. Shokrann.. Har alltid tänkt detsamma om dig. Kanske inte relevant just nu. Men jag måste halvt som halvt kasta nåt tillbaka.
Asdöd, du behöver inte säga något bara för att vara snäll tillbaka haha. amareen är du!
Femme fatale
jag vill också ha en komplimang på ett konstigt språk !!
arj-som-fan tycärr så kan jag bara kurva på polska hahaha, men du kanske vill vara min slyna?
Femme fatale
Amar det beror på... vad har jag för privilegier som din slyna?
Wow, jag fick en poäng uppe i den evighetslånga listan. Dagens glada stund.
My heart lives in my vagina.
om man nu har så mycket ork och lust så kan man väl lika gärna ha/fixa ngn sida med "staplar" för antal procent etc. den där listan är ju jobbig bara att titta på...
arj-som-fan tror inte man får sexuellt ofreda här på Whoa så jag kniper käft. haha nejdå, om man har pojkvän så kan jag tyvärr bara ge bort rollen som fjäderviftare, dvs att du i harembyxor hämtar in vindruvor och vajar med palmblad åt mitt håll =)
Femme fatale
varför ska man ens ha någon procentuell beräkning .. bildtrådar visar vem man är på bild, kan det inte stanna där och inte göra det till en fröken sverige tävling? Th1ef . brunett nu förtiden?? det passade grymt
Femme fatale
Amar tack så mycket:) Blev själv väldigt nöjd.
My heart lives in my vagina.
Amar jag försökte med min perversaste fantasi försöka omvandla vindruvorna och palmbladen till ett dolt meddelande... men njeee :)
hahahah hurdå?
Femme fatale
eftersom att du inte ville sexuellt ofreda mig tänkte jag... :P
http://g.helgon.net/g/{4CA/{4CA63660-77F0-4DE1-B30D-B4318FCDDBF9}.jpg
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
owh asdöd ;)
jag levde för kicken , precis som du
en osminkad monica http://f.playahead.se/fb/dee88019cd504fb3f799b8f9f40721/share/540fb79f601b493b8086909d90786b01.jpg