Illsnidig försöker du spela allan på whoa genom att visa att du är ännu en sån där kampsportsbög som inte har annat att göra än att träna och träna på dina helikoptersparkar och bara sitta och vänta på den där tråden på whoa där du entligen får berätta för några som absolut inte bryr sig det minsta om vad du har att säga?
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
Langa bild!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vapenvila: word :)
One Love!
hård natt på bondvischan, hoppas du har mognat en smula iaf.
SVEA RIKE!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu skojade jag,taskigt läge.
Illsnidig Klart att viss kampsport är nyttig och användbar att kunna i en sådan situation... men de flesta kampsporterna erbjuder bättre förberedelse inför ett "riktigt" slagsmål än vad karate gör :) Men visst, hellre svartbältare i shotokan (fniss) än inget alls :)
Look with your own eyes - See with your own mind
fantalight P16 de e fan synd om dej att en grabb i din ålder inte kan slåss, köp en boxningssäck o börja öva dej lite lr nått.
de e fan synd om dej att en grabb i din ålder inte kan slåss, köp en boxningssäck o börja öva dej lite lr nått. Välkommen ut i den riktiga världen nån gång! De flesta kan inte slåss för fem öre.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Refused P25 Välkommen ut i den riktiga världen nån gång! De flesta kan inte slåss för fem öre. det är ju bara bra
havent we all
halsont: Ja visst. De flesta undviker ju dessutom slagsmål om de kan så det finns ju mer användbara "skills" (även om kampsport är jävligt kul).
har du nån bild på fläskläppen? langa upp!
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Har du tränat tsg då är det ju stor chans att vi sparrats (då jag tränat det i 1,5 år nu i Piteå och skulle inte tro att jag skulle kunna försvara mig så bra på den s.k "gatan") eller något. Men du tror allvarligt att du kan försvara dig själv då du är full på hembränt, i princip står ensam och attackeras av flera personer? Jag förstår inte varför du inte följde din tjej hem om hon blivit hotad så skulle jag inte låta min tjej gå hem ensam då kan du ju inte göra så mycket om något händer sen så hade det ju räddat dig från situationen. Sen va fan sup inte och dräll omkring vid big boy och busstorget redan där har du ju dragit ner chansen att bli misshandlad med 95% det är ju effektivt självförsvar.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Producent
2006-07-09 13:54
vem bryr sig om du blivit slagen....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Var nykter, leta upp dem, spöa skiten ur dem när de är packade, lättare då! Min polare fick spö av några på fyllan, sedan tjaffasade de med honom när de var packade och han nykter.. En kille stod främst, han fick en fet smäll på käften och däckade direkt, resten stod i en klum(typ 7 pers) bakom honom, han puttade på den främsta och de föll som en jävla stock. Sedan sparkade han lite på dem och gick, så ska det gå till :) Annars kan du ju göra som en annan polare, bara springa in bland dem och veva :D Eller så drar du en på käften så han typ svimmar, sedan, SPRING! Men det skulle vara kul att anmäla då jag tror de fruktar att bli anmälda
Moderator
2006-07-09 14:09
Anmäl. Det är det enda de är rädda för ska hända.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Haha, jag känner igen din sitation, man tror att man pallar alla slag i världen när man är full, kan berätta en historia: Jag och några kompisar var ute och söp den dagen då staden hade en slags festival, en kille jag aldrig har träffat kom fram till mej och sa att det var några efter honom och att dem skulle slå honom, jag ställde mej imellan min nya vän och hans förföljare, alla förföljarna blev rädda, förutom en iten tjej, som var jävligt kaig, hon kom fram och skrek att hon skulle krossa näsbenet på mej. Jag bara skrattade åt henne, och då slog hon till mej allt var hon hade på näsbenet, jag fortsatte skratta och hon blev bara argare och argare, så hon slog och slog, men jag sluta aldrig skratta, tillslut gav hon upp och drog. Dagen efter vaknade jag och hade asont i näsbenet, så jag röntgade det, och jag hade fått en stor spricka i det. Sensmoral: Spring alltid om nån vill slå dej, det funkar alltid och är inte olagligt, men drick mycket för all del :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jag bara skrattade åt henne, och då slog hon till mej allt var hon hade på näsbenet, jag fortsatte skratta och hon blev bara argare och argare, så hon slog och slog, men jag sluta aldrig skratta, tillslut gav hon upp och drog. Dagen efter vaknade jag och hade asont i näsbenet, så jag röntgade det, och jag hade fått en stor spricka i det. Haha =) Måste sett jävligt kul ut.
Demirel, jag ska tänka på det nästa gång. Fantalight, ett tips till dej, bli kompis med massa trevliga utlänningar, dem är bra på att slåss, sen besöker du dina fiender, och dem kommer få rejält med spö om du har med dej rätt sorts människor.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
VapenVila P17 har sagt det, end of discussion :)
Fantalight: Jag tycker enligt mig att det är lite rätt åt dig. Just för att du verkar vara korkad nog att tro att karate hjälper i fyllan?
Öhm, jag har aldrig trott att karate ska hjälpa i fyllan. Som sagt tränade jag inte heller goy ryu karate eller nåt sånt. Jaja, jag vill inte slåss, jag är inte sån. Folk kanske har svårt att förstå det, men jag gilla rinte att slåss. Dessutom var jag så full att det fan inte finns. hb är jävligt lömskt. Man blir full såjävla fort så att det inte är sant. jag menar, redan efter 3 klunkar rent så börjar jag bli jobbig. min mamma vart lite sur över att jag hade en halvliter hb med mig på fredagen :/ jag ska inte supa nå mer nu. Särskilt aldrig mer HB. Eller, aldrig mer sprit nånsin tror jag. En av killarna som spöade mig har ringt 2 ggr pch bett om ursäkt, han vill att mamma ska prata med han så att han kan förklara allt. Nu har jag börjat minnas lite, jag fick spö av de 2 tjejerna också. De slog mig i ansiktet med en sten och sparkade mig då jag låg. Ha, jag halucinerade hela dan igår. Det var läskigt. Men sedan kom min flickvän och höll mig sällskap, då vart allt bra igen. Dock har jag i stort sett utegångsfförbud resten av sommaren. Men jag löste det med.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
haha, min konversation med Th1ef efteråt är fan guld värd, här förkaras allt: VAFGAM jag h FÅTT STRYK JAG KNUFFADE EN TJEJ OCH KALLADE HENNE JÄVLA FITT LUFER sen sa hon till vikor och ddaenne men amda är på väg UY) snackade skit om min fru så då knuffade jag henne sen fick jag smr jav ån jeve en skallning, knämng, och tv p slag i gejjjan 5 pers mot mig minsn INGET men min läpåpp är tsasig ass¨å jag har fått stryk kolla,. en tjej sen kom hojna jävla ludrets v'n sedan kom mina VÄNNER och sog ner mig skallade mig, knäade mig, slog mig!!! men jag lööstea allar tja mn läpp ser ut som eyy s'rbarn
jag har tagit bilder, men jag hittar inte sladden till kameran, Men ska leta. Det syns it så väl dock :p justja, jag har vart på sjukhuset och dokumentart. Mamma kommer anmäla, men kan hon det om int ejag vill? Jag ska iaf inte kräva skadestånd ifall hon anmäler.
kanske. Ja gkan inte få nåt från försäkrinen om jag inte kräver skadestånd va?
demirel jaha, förlåt för att din morsa var en cool alkis som inte brydde sig ett skit om dig/var lika cool som alla på whoa som tycker att de tär gay att anmäla.
hon vill anmäla för att hon vet att den här killen är en bråkig kille, och hon tror att en anmälan kommer få han att lugna ner sig. jag tvivlar på det :P
huh? jag vill inte att min mamma ska anmäla. jag har bett henne hela dan att int eanmäla. för jag vill inte att det ska bli nå mer skit. Jag är kompis med grabbarna som gjorde det nu. men mamma envisas på att anmäla, och ifall hon gör det kommer jag antagligen neka när polisen frågar eller så kommer jag låta dem hållas men skita ii att begära skadestånd.
Jag är fortfarande lite fundersam, var väl nån vecka sist du var totalnykterist o funderade på att gå med i UNF?
UNF har jag aldrig funderat på. Nykterist var jag förut, dock säger jag emot mig själv jämt när det gäller det. Ok, de senaste 3 veckorna har jag supit 4 ggr. Men nu har jag lessnat. Min tjej är nykterist, och jag ska bli det också, iaf ett tag. Ska börja käka ADHDtjack igen, när jag har det i kroppen kan jag inte dricka (om jag inte vill dra på mig lite hjärtmuskelförlamning iaf).
hahaha alltså...nej jag orkar inte
skriv kort, helst inte alls
Fantalight: Det märks att du är från Piteå,eftersom det är det enda stället i hela Sverige där tröga norrlänningar kör hembränt och låtsas kunna slåss.
Moderator
2006-07-09 22:04
Demirel Det har inte blivit coolt på senare tid heller att hota folk över internet för att de säger någonting elakt om ens mamma. Ledsen men så är det. Still not cool liksom... fantalight Vill han snacka med din morsa för att förklara situationen? Det låter ju faktiskt jävligt bra för det verkar ju visa på att han faktiskt ångrar sig. De andra två då? Hur beter de sig? Jag tycker iofs fortfarande att du ska anmäla, men du gör ju som du vill.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Det grundläggande problemet är nog att man skall avvika från platsen om man stöter på fjortisjobbiga kvinnoyngel som vräker ur sig otidigheter kring ens nära och kära ifall man är påtagligt alkoholpåverkat med tanke på risken att dom har minst lika fjortisjobbiga manliga kollegor som får rejäl erektion av att veva på någon. I det här fallet hjälper det nog inte med häftiga kampsportskills eftersom attacken var oväntad och att den drabbade personens allmäntillstånd gjorde att han inte märkte något förrens någon skrek till och skallade honom. En bra grundregel är att aldrig slå eller knuffa aggressiva tjejer eftersom sådant inte är helt accepterat i samhället, däremot bör man dra kniv och hugga antagonisten. Bara för att man inte får slå dem betyder inte att man inte får attackera med andra medel och en kniv är väldigt "jämställd" eftersom det inte rör sig om ett fysiskt övergrepp på någon som antas vara underlägsen om man går efter styrka/storlek och ger samma skador oavsett ifall den attackerade är kvinna eller man.
Moderator
2006-07-09 22:10
Demirel Missförstånd från min sida. My bad.
checka brudarna och killarna????! ruthless for life!!:)
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Men... Nu är det officiellt... FL saknar TOTALT självkänsla. "nu är jag kompis med killarna som slog mig " Vaddå kompis? Jag skall fan köra den också, jag går och misshandlar någon jag halv-känner, sedan skall jag be och få bli kompis igen... Shit. Du suger verkligen.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
bengan123 Uppenbarligen så bryr du dig, och jag spelar inte allan utan konstaterar en självklarhet. Vem har sagt att jag tränar helikoptersparkar eller är bög? Har du lässvårigheter? Om du ska sattsa på att vara jobbig kan du ju försöka komma med klyftigare komentarer iaf, nu är du bara larvig. PenDragon P22 Ja givetvis, jujutsi, boxning elelr något skulle ju vara mycket behändigare. Jag bara påpekade att om han tränat karate i många år och ändå får stryk beror det inte på att karaten var värdelös. Det beror nog snarare på att situationen var främmande för honom och i hans fulla förvirrade tillstånd inte kunde nyttja den. Har man svart bälte i shotokan och inte kan försvara sig det minsta borde man skämmas och ta på sig ett vitt igen tycker jag.
RandomHero P18 ehh, ja. Jag saknar självkänsla, eller så lever jag inte i din häftiga fantasivärld där allt är som i amerikanska gangsterfilmer.
KRYDDDDARN!
..!.._{-,..,-}_..!..
Fantalight Det handlar inte om en fantasivärld eller gangsterfilmer. Det handlar om självrespekt. Att man inte tar vilket skit som helst. Jag tycker att det är fett konstigt att du godtar deras ursäkt och skall börja pola med de... Du har ingen självrespekt va?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Matttan P2 Ja, du var ju verkligen där och såg det? Han skallade mig fan när jag satt ner och höll på med telefonen så att jag fick hjärnskakning och minneslucka. RandomHero P18 Jamen okej då saknar jag väl självkänsla, jag bryr mig inte så hårt.
Polaren åkte på redigt med däng nu i helgen av 5 nassar. Dom frågade han 20 gånger om han var med i AFA, han sa att han inte var det, men sen så orkade han inte mer och sa "okej då, jag är väll med i AFA då. På 5 röda sekunder så hoppar en snubbe på han bakifrån och sparkar han i ryggen. Det hela slutade med att att han fick sy 15 styngn och misste några tänder. Blir så jävla sur på sånt!!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
hörru fantomen du ska iaf dricka på trästock höhö
Papalagi, i GBG?
ModernDrunkard P20 Nä, i nödinge som ligger lite utanför gbg.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
"Du ska heller inte va rädd va rädd för att slå med flaskor o så vidare....all is fare in love and war" "Precis, get a gun" Word @Empire & Jum_Jum! Bör tilläggas att om de var ironiska på ngt sätt så tar jag likaså tillbaka proppzen! :p Sen är jag också sugen på lite mer namedropping! ;) "Mindre gräl uppkom inne i city, bland annat vid Pentryt och Big boy, där några ungdomar hamnade i bråk" (PT) Är väl antagligen det där. Sandra var den dumma fjåårtischen sa du? Hon heter inte ngt på L i efternamn? Har ingen aning om vem denna är men jag vet att nån fjåårtisch som heter så baktalar mig och mina hobbies utan att vad jag vet ens ha träffat mig, och hon du pratade om lät ju redigt labil så.. skulle inte förvåna mig i en så liten by om det är perfect match! Nåja.. nu är det måndag och du är antagligen fräschare i ansiktet.
en fråga vart fan va dina ¨vänner¨ du gick med?
NÄ fan jag pallar inte!!!orka palla liksom!!!!