I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag har blivit misshandlad

Övrigt - Blandat

2006-07-08 15:41
Refused P25
Du är töntig, på det dåliga sättet.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-07-08 15:42
broed:

berätta om det bra sättet.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-07-08 16:11
Ja det var verkligen underligt skrivit Refused
http://www.homage.nu/

2006-07-08 16:15
Refused va ironisk. Han slängde lite skit på AEAP för att han sa till fanta att han var "full osv".

Läs och tänk lite. Jag har haft hjärnskakning och fattade ändå..

2006-07-08 16:17
vilka fjårtisar asså..

DÅ kommer tjejens kompis som gick i min gamla klass fram till mig och börjar snacka om att min tjej är en jävla fitta och fjortis osv.

"HAR DU SLAGIT SANDRA????"

jävla brudar

2006-07-08 16:17
Ziggy_Marley

Om du är 28 år fyllda blir jag seriöst rädd. Men du kanske egentligen bara är 15, låter mer trovärdigt.
spliff macht frei

2006-07-08 16:19
oj, är pappa asdöd tillbaks.. ja då ber jag så mycket om ursäkt
http://www.homage.nu/

2006-07-08 16:20
fantalight P16

det var väl rätt bra att du inte gick lös med din karate, eller? :p kan man inte straffas ochs kit för det, dessutom är det bara sissys som slåss ;)

2006-07-08 16:21
hlasont beror på ifall man slår me knytna nävar lr öppna =/ konstigt nog

Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2006-07-08 16:21
Det är liksom 2006 nu, kan vi lägga ner "få stryk av tjejer" grejen.
www.google.se

2006-07-08 16:26
fulfrihet har fått stryk av tjejer haha sissy

2006-07-08 16:26
fanta hela den där historien förskte du dra på msn när du kom hem i natt, nu förstod jag vad som hänt. Stackarn.
My heart lives in my vagina.

2006-07-08 16:34
1v1 and show your skills
Meep meep

2006-07-08 16:35
_-bacteria-_

Vänta bara, du kanske också blir tuff när du fyller 28.

2006-07-08 16:37
kör en mawachigeri lr en jokogeri i ansiktet

2006-07-08 16:37
Maniack..

Ja, nu är jag tillbaka efter en whoa-paus.
Be inte mig om ursäkt.. = )

2006-07-08 16:46
blubb haha jag tar lite ur loggen:

VAFGAM
jag h FÅTT STRYK
JAG KNUFFADE EN TJEJ
OCH KALLADE HENNE JÄVLA FITT LUFER
sen sa hon till vikor och ddaenne
men
amda är på väg UY)
snackade skit
om min fru
så då
knuffade jag henne
sen fick jag smr
jav ån jeve
en skallning, knämng, och tv p slag i gejjjan
5 pers mot mig
minsn INGET
men
min läpåpp
är tsasig
ass¨å
jag har fått
stryk
kolla,. en tjej
sen kom hojna jävla ludrets v'n
sedan
kom mina VÄNNER
och sog ner mig
skallade mig, knäade mig, slog mig!!!
men jag lööstea allar
tja
mn läpp
ser ut som eyy s'rbarn

jag förstod inte mycket..
My heart lives in my vagina.

2006-07-08 16:47
Barn nu vet ni! fullkontakts karate är A WATE OF TIME!
 Red Motion Music

2006-07-08 16:47
waste* :o)
 Red Motion Music

2006-07-08 16:48
Säg det till Chuck Norris...

2006-07-08 16:48
Th1ef.

Den där ska läggas i lyricism, inte här i blandat.

2006-07-08 16:55
Refused P25

Tror du? Rätt coolt, ska nog kanske satsa på det då.
spliff macht frei

2006-07-08 17:02
chuck norris! han skulle ha varit där och skyddat dig.

There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist.

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

mannen av stål

2006-07-08 17:13
vafan e det med Chuck Norris?^^ Aldrig fattat
Meep meep

2006-07-08 17:14
Karate har ju mindre med att kunna slåss att göra dock ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
DJ

2006-07-08 17:17
fantalight:

Jag säger som daviden...

"Är huvudet dumt så får kroppen lida."

Var det inte du som inte drack alkohol förresten? Det skrev du ju typ för en vecka sen eller nåt.. Men ja.. Det är inte lätt att vara fjortis uppenbarligen.

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2006-07-08 17:25
"Det man inte har i huvudet får man ha i framfickan tills man hittar en jourhavande tandläkare"
http://www.kommandot.se/wp/

2006-07-08 17:27
Att få stryk bara för att man har druckit betyder ju _KNAPPAST_ att det är ens egna fel? Det är väl snarare idioten som hoppar på en som ska lastas? Och fantalight är ju säkert väldigt liten och kanske skulle få spö även om han var nykter?
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-07-08 17:29

There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist.

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live. SHIT så roligt! =)

men däremot undrar ju givetvis jag som pitebo vem Du är och vem det var som angrep dig? någon tuffing man känner till?
((MAAD))

2006-07-08 17:31

2006-07-08 17:38
langa bilder på dina skador här. se om det är en misshandel :)

2006-07-08 17:38

haha..
refused:

du måste skrivit till fel jag har inte sagt något som på nåt vis skulle kunna få dig att skriva

Jo, dricker man för mycket förtjänar man ju automatiskt att bli sparkad när man ligger ner, och spöad av flera samtidigt.

Härligt med lite svensk wannabe-ghettokultur!

med nån som helst tanke bakom. det är väl fan inte OKEJ att bli misshandlad bara för man e full? har jag aldrig påpekat snälla.. gör dig inte löjlig i onödan! peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-08 17:39
ahaha thanks DieselT
han verkar grym^^
Meep meep

2006-07-08 17:43
AEAP:

Mkt möjligt att jag övertolkade dig, men att "ta det som en man" och att själv ha skuld för att man är för full tycker jag låter som om man får skylla sig själv om man får stryk när man är full? Personligen vill jag kunna vara askalas utan att för den skull behöva acceptera smörj, speciellt inte från flera samtidigt.

2006-07-08 17:45
refused:

men gawd. du inte bara övertolkade du la till o la ifrån!
så kan du inte göra.
speciellt inte över internet.
hur ofta missupfattar du saker då kan man ju undra.

vad jag menade är att han tar det som en man då han känner sig på nåt vis skyldig. det sa han ju.

hade han sagt något i stil med "jag blev misshandlad! gick o skötte mitt eget va packad o fick på huvet" så hade jag väl fasen inte sagt som jag sa.

du som är mr. övertolkare borde väl fatta de isåfall.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-08 17:50
AEAP:

Ok nu är det mycket möjligt att jag missat nåt men var exakt skriver fantalight att han känner sig skyldig?

hade han sagt något i stil med "jag blev misshandlad! gick o skötte mitt eget va packad o fick på huvet" så hade jag väl fasen inte sagt som jag sa.

Att döma av hans historia var det ju iofs ungefär så det gick till.

2006-07-08 17:51
Menmen, är man tuff som jag och klunkar ren hb så år man fan skylla sig själv.

Ah, där hittade jag det. Whatever, jag håller inte med om att man får skylla sig själv bara för att man är full.

2006-07-08 17:59
NÄ fortf inte "BARA" för det..
att diskutera med dig känns lönlöst man
Poet

2006-07-08 18:05
Justja, det fittigaste av allt är att 2 av de 3 kilarna som spöade mig har jag gått i min paralellklass i typ hela min skolgång, och det mest fittiga är kanske att jag har förfan tränat fullkontaktskarate och skit.

Bra, då vet du vilka de är. Leta upp de och se om de är lika kaxiga en och en.
At the gates of Eternity...

2006-07-08 18:07
bc99, om dom är lika kaxiga och han åker på stryk igen då?
((MAAD))

2006-07-08 18:16
Davve_D

Då får väl snubben skaffa sig en yxa och se om de tycker om metall.
Med lite fantasi skulle alla klara sig så mkt bättre.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2006-07-08 18:42
jum_jum

Jag tränade tsg, är precis som shootifghting typ fast med dräkt. Är inte bara gammal japansk smörja, utan mest moderna tekniker.

Ok, nu har jag snackat lite med dem, den här bruden jag knuffade, hon sa till dem att jag hade magpumpat henne 20 ggr minst och massa skit.

JAG HAR HJÄRNSKAKNIG! Jag trodde att jag bara var full ovanligt länge, men jag tror inte fyllan sitter i såhär länge. Dessutom drack jag inte mkt igår, och hjärnskakningen förklarar minnesluckorna.

Ahh fanta.. Att ta stryk är grymt bra erfarenhet. Jag menar det verkligen. En man som inte fått ta smäll har mkt att lära sig..
Visst, man tar skada av det på många sätt, men man lär sig nyttig jävla kunskap efter varje gång hjärnan får sig en chock..

haha, asdöd, allti dlika jävla sig själv helt enkelt :D Jag gillar :P

Hmm, killarna vill att jag ska komma och festa med dem nu. Men jag ska inte supa ikväll.

Jag ska sluta supa.

Nickemannen

nej, jag drack inte förut. Men sedan märkte jag hur sinnesjukt roligt det är att supa :/

Piteå är tråkigare än att jag vet fan inte. Därför sups det!

Men nu ska jag sluta.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die
Poet

2006-07-08 19:56
Davve D : Då har han ändå försökt och det är en seger i sig.
At the gates of Eternity...

2006-07-08 22:40
Fantalight

Varför meddelar du alltid vilka dagar du druckit och vad som hänt? Halvmotiverat denna gång men aldrig annars.

2006-07-09 00:41
men fantalight är patetisk,.. är det bara jag som tycker de?

2006-07-09 00:58
naddosh. co-sign!

Ziggy_Marley har förövrigt helt rätt. Har man åkt på en blåtira o svullen läpp är det bara löjligt att göra en anmälan. Win some lose some.

2006-07-09 01:14
vi lever ju faktiskt i 2006,var en man å skaffa dig tårgas,skit i om nån hårding på whoa säger att de e fegt. de e fortf mer värt att vara feg än skadad !

2006-07-09 01:54
Att kampsport inte funkar i realistiska situationer? Hah, pyttsan! Det gäller bara att träna rätt. Ja om man tränar kata och kumite hela dagarna efter strikta regler så hjälper det nog inte mycket om man inte är van med att slåss på gatan.

Men om man har lite humm om hur man slåss vanligt så är ju kroppen tränad för att ta smällar och utdela dem, bra knyck i armar och ben förhoppningsvis, givetvis intar man inte nån stabil karateställning och förväntar sig att fienden ska anfalla rätt framifrån som dem gör på träningarna utan man mölar bara på med slag och kanske får in nån halvdan spark men är man duktig så räcker det gott och väl.

Om du har under blått bälte kan jag förstå att du kanske inte har den skicklighet som behövs om du dessutom aldrig slagits på gatan förut dock, det är förståligt.

2006-07-09 02:40
Illsnidig = Miyagi med kobajs i käften`?
Carlsberg don´t do circumcisions.
But if we did.
They´d probobly be the best circumcisions in the world.

2006-07-09 03:08
bengan123 P0

Försöker du spela allan på whoa för att komplettera din oförmåga att kunna slåss? Kom igen lite fyndigare kunde du väll varit, eller kanske du även besitter en oförmåga att vara klyftig, jag vet inte.