jag har blivit misshandlad
Fan alltså, igår så for jag ner på stan efter alldeles för mycket alkohol. På vägen möter jag och min flickvän nån tjej som vill bråka med henne, jag försöker såklart lösa det hela, men misslyckas, då tjejens kompis (som har gått i min klass sedan 4an) börjde knuffa bort mig. jaja, jag och min fru gick vidare och sket i hon som ville bråka. Min brud for hem, och jag gick vidare med några andra vänner. Här blir jag slagen för första gången, och jag blir slagen av tjejen som ville bråka med min tjej. Hon tog upp en jävla sten och började härja mot mitt ansikte. Jag skrattade dock bara åt hennes löjliga försök att skada denna stålman med allt för mycket hembränd sprit i magen. DÅ kommer tjejens kompis som gick i min gamla klass fram till mig och börjar snacka om att min tjej är en jävla fitta och fjortis osv. Jag blir såklart förbannad och knuffar bort henne och skriker något djupt opassande. Ungefär här blir allt väääldigt suddigt. Jag minns att jag stod utanför big boy, och att någon skrek nåt och skallade mig så jag föll ihop. Sedan minns jag ett knä i ansiktet. Jag tror att jag bara gick därifrån, men när jag kommit en bit så springer en kille ikapp mig och ställer sig framfr och skriker "HAR DU SLAGIT SANDRA????", innan jag hinner svara så känner jag hur mina tänder trycks in i min överläpp. Härefter är det helt svart nästan. Jag har dock ont på fler ställen än de 3 jag minns jag vart slagen på. Jag minns att det var mycket folk och att någon kom med is. Sedanåt jag tror jag. Vars vill jag nu komma med den här tråden? Vettefan, hur får man bort svullnad på läppen snabbast? Har lagt is som fan, men jag har för mig att det inte ger nåt om man inte gör det ganska fort. Justja, det fittigaste av allt är att 2 av de 3 kilarna som spöade mig har jag gått i min paralellklass i typ hela min skolgång, och det mest fittiga är kanske att jag har förfan tränat fullkontaktskarate och skit. Men inte fan kan jag slåss för det! Så, nu har ni slösat bort typ 5 minuter av erat liv på denna jävla smörja. HA ett bra liv!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Är huvudet dumt så får kroppen lida. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äh, se det som en livserfarenhet, alla åker på stryk nån gång angående svullnaden så låt den gå bort av sig själv. två dagar e den borta..
www.gbg031.se
tränar karate? och får stryk av tjejer. Skit i svullnaden på läppen ta en mask för ansiktet, skäms!
och vem fan är du?
gå slå dem så känns det som om din läpp mår bättre
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
fåse bilderå! i like it when the red water comes out...
http://www.kommandot.se/wp/
alltså, jag löste ut allt tror jag. för ajg ville vverkligen inte slåss. så jag gick till dem och sa typ "Grabbar, jag har inget emot er, det här är ett missförstånd, ok?" och då skakade vi hand och de sa förlåt och så. Men jag vill jävligt gärna se om de vågar se mig i ögonen idag.
varför skulle dom inte kunna göra det?
www.gbg031.se
sen kom det tydligen en fett stor neger och hjälpte mig.
men så är det ju alltid. det är tuffare att få stryk än att ge stryk. flest ärr vinner!
var han både fett stor och neger alltså!? shit, var är världen påväg...
vill du tjäna pengar så anmäl det!..
Vila i frid Daniel ! 091030
Men jag vill jävligt gärna se om de vågar se mig i ögonen idag. Men jag vill jävligt gärna se om du ens kan se med dina ögon idag
och vem fan är du?
burnedsoul alltså, jag hade inte gjort nåt? de vart störda och började slå, knäa och skalla mig helt utan anledning. JAg känner ju förfan de här killarna, jag hade vart med dem och festat hela kvällen!
du skulle ha nitat tjejerna från första början. vid första putten alltså, då skulle det ju vara självförsvar. finns inget värre än bråksugna fjortisar
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
remy haha, ina ögon är faktiskt oskadda. min läpp är enorm, sen har jag mass asår i ansiktet (förmodligen från när bruden slog mig med en sten upprepade ggr)
alltså, bruden som ville bråka var SINNESSJUKT jobbig. Nu menar jag riiiiktigt jävla fjortisjobbig. Bara det hade jag kunnat nita henne för. Men sedan när hon står och skriker pt min flickvän att hon är en jävla hora och fjortis och jag vet fan inte allt. men hade jag slagit henne, då hade jag nog varit ganska enormt nedslagen idag :/
Du skulle aldrig slagit Sandra.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
vafan samla ihop några vänner och gå dit och spöa skiten ur allihopa då.............
Vila i frid Daniel ! 091030
fantalight Utan balls så är kampsport bajs på gatan. Mitt råd till dig är att du sätter dig ner och tittar på filmen Scarface, och kanske får lite inspiration. Känner du en enorm revanch lusta, så ring och träffa snubbarna, det räcker med att du ger en av dom en fullträff så taggar resten också. lycka till ..punk!
och vem fan är du?
swagman tack för informatinen! Det ångrar jag. Men jag vet fan inte vad som hände. Jag minns typ smärta, öl, och smaken av whiskey. Menmen, är man tuff som jag och klunkar ren hb så år man fan skylla sig själv. ska iaf inte dricka mer nu.
Oväntat att det ploppar upp en 3-4 thugz här i tråden och antyder vilken mes du är som inte kan slåss som dem. Baaara på whoa.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
haha okay .. jag tänkte på spicegirls
och vem fan är du?
Gå ut nykter och "råka" hamna på fest med dom här grabbarna nästa gång. Jag har lärt mig att man kan vara hur trevliga som hellst mot varandra i nyktert tillstånd. men om det är nån som bråkat med en når dom varit fulla förut. då kan man ge sig fan på att dom inte har släppt det nästa gång dom är fulla. Var passiv och vänta på att dom ska hitta en anledning att ge sig på dig igen. då plockar du fram lite av den där kyokushinen eller vadfan du nu sa du behärskade. ;)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
alla måste få spö för att va starkare, kolla bara på karate kid dem slog ju han jätte mycket sen blev han jätte duktig och vann hela skiten med 1 skadat ben. ska du spöa dem?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt att se att det fortfarande finns hederliga människor som kan ta några smällar och sen gå hem utan att blanda in polisen!!! Reeeeeeeeeeespekt!! Nu förtiden blir folk anmälda för en lavett..... Pinsamt av er som skriver att han ska anmäla för att tjäna pengar era luffare! Skaffa ett jobb!
denna stålman vette fan om det passar in efter du fått stryk och bråkat med tjejer ;)
Ziggy_Marley P28 Skönt att se att det fortfarande finns hederliga människor som kan ta några smällar och sen gå hem utan att blanda in polisen!!! Reeeeeeeeeeespekt!! Nu förtiden blir folk anmälda för en lavett..... Pinsamt av er som skriver att han ska anmäla för att tjäna pengar era luffare! Skaffa ett jobb! lol... inna da house onna da island! booom shakalak. joråsatt. ska man inte ens få spöa upp nån utan efterföljder? vart är samhället på väg.
Har man percing i ögonbrynet så ska man absolut inte uttala sig......
The_Dewd Bjj mot två killar? jodu. det hade ju varit bra. brottas med en medans hans kompis står och sparkar på en.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Ziggy_Marley P28 Ohhh touché. Kan det möjligen vara så att din vana att lösa saker med nävarna gjort att din verbala förmåga släpar efter lite?
get a gun.
heh ord på dig ziggy
alltså, jag vill inte anmäla, för allt var ju ett missförstånd. De var bara ute efter att få slåss me nån, och när de för höra att "jag har slagit en tjej" så hugger dom ju direkt :P
The_Dewd Din mamma verkar gilla den iaf.
vad tycker din mamma om att du är ute och super så sent?...
Ahh fanta.. Att ta stryk är grymt bra erfarenhet. Jag menar det verkligen. En man som inte fått ta smäll har mkt att lära sig.. Visst, man tar skada av det på många sätt, men man lär sig nyttig jävla kunskap efter varje gång hjärnan får sig en chock..
det räcker med att du ger en av dom en fullträff så taggar resten också.. wöörd, get em dawg!!
work some magic
Det är ingen bra erfarenhet att få stryk, men däremot är det svårt att undvika att få smäll om man super och är kille.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Fanta, du måste se detta från den ljusa sidan. Eftersom du utan anledning blev utsatt för denna omilda behandling, befinner du dig just nu i ett drömscenario; du kan, utan att någon borde höja på ögonbrynen, hämnas gruvligt. Personligen skulle jag starta någon form av vendetta mot killarna och den där blåsta bruden som startade det hela. alltså, jag vill inte anmäla, för allt var ju ett missförstånd. De var bara ute efter att få slåss me nån, och när de för höra att "jag har slagit en tjej" så hugger dom ju direkt :P Detta ska du inte tro på, det säger dem förmodligen endast eftersom de är rädda för att bli anmälda för misshandel. Dessa förslag är dem du borde överväga: 1. Tagga till sjukhuset och dokumentera skadorna. Anmäl snubbarna och tjejen. Att torska för misshandel är inte så roligt. Rekomenderas om du inte själv vill riskera att åka dit 2. Sök upp dem en efter en och gör något jävligt mot dem. T.ex: döda deras katt, sno och förstör deras cykel, ta dem one-on-one (när du är nykter). Att du tränar fullkontaktskarate är ju guld värt här. Har du bara en smula fantasi är möjligheterna oändliga. Viktigt bara att du inte är färsk som fan och åker dit själv på det. 3. Döda dem en efter en. Dock oerhört viktigt att du är försiktig (samt att du själv är lite sjuk i huvet). Lycka till!
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
haha! måste bara säga fyfan så ägd Refused blev i tråden.. samt fett fantalight att du inte bölar över det hela.. du tar de som en man bigup. o att blanda in snuten e väl självklart man inte ska göra när man själv känner skuld till va som hände! vilket du gör- du sa du drack för mkt osv.. good man. o som sagt, shit like this händer. Du kommer ur det me ditt "vackra" ansikte i behåll när såren läkt samt starkare karaktär. :)
Gillade graifer's lista
Fanta ta en fanta och sluta fjanta HOHOHAHA
shimmy shimmy yo
Att ha tränat fullkontakts karate spelar ingen större roll, men det är väl bättre än ingenting antar jag. I ett bråk kan man inte stå o leka Daniel-san o tro att Myagi ska hoppa in o rädda än då i ett slagsmål utspelar sig på helt andra villkor än karate. Saknar man knucklegame så spelar det ingen roll hur bra man är på karate. Boxning är till mycket större nytta i sånna fall.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Ring Myagi så han kan komma med kobajs så du kan stoppa det i överläppen, ungefär som snus
shimmy shimmy yo
Du ska heller inte va rädd va rädd för att slå med flaskor o så vidare....all is fare in love and war
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Precis, get a gun
AEAP: Jo, dricker man för mycket förtjänar man ju automatiskt att bli sparkad när man ligger ner, och spöad av flera samtidigt. Härligt med lite svensk wannabe-ghettokultur!
Karate är så 90-tal. Charmigt, men ineffektivt. Precis som Ghanas fotboll. Ahahahaha... nice one! F.ö. är det alltid lite komiskt att se kampsportsutövares reaktion när de åker på fetdäng för första gången irl. "Jag fick stryk... men hur? HUR? Jag har ju helfärgat bälte och gjorde precis som på träningen..." En sak är dock lite mystisk. Så fort någon får spö verkar det alltid finnas en hjälpsam, fet neger till hands. Hur kommer det här sig?
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
fantalight, du vet inte hur bra du har det. du bor ju för fan i en stad där dom har big boy.
skriv kort, helst inte alls