I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur lång tid tog det för er att komma över ert Ex?

Övrigt - Blandat

2007-03-01 19:38
fuck love
aiit

2007-03-01 20:04
orkar inte göra en ny tråd, men tog slut mellan mig och min flickvän i måndag.
Det var jag som tog upp det, för mkt som hänt under vårat förhållande, och jag har tappat känslor och blivit less med tiden.
Men när jag tänker på att gå vidare, får jag ångest och det känns som jag skulle vara otrogen.
förstår som inte, det var ju ändå ajg som ville att det skulle ta slut.
nån som kännt likadant? hur länge tog det att komma över det då ?

2007-03-01 20:33
tog nästan 3 år, efter ett förhållande som varade i ett år. jag kom inte helt över henne förrens jag träffade en annan tjej som jag blev kär i. visst, jag var knappast jättedeppig hela tiden under dessa nästan 3 åren (jag inledde andra förhållanden), men jag var inte över henne (även om jag kanske inte sa det, eller försökte intala mig själv att jag var det).
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2007-03-01 20:54
lite mer än ett år, berodde mest på att året efter det slut mellan oss så var vi till och från jävligt länge, och något man verkligen inte ska göra om man vill komma över sitt ex är att luras in i något sorts jävla sexlockning eller hur man ska säga.. det förstärker enbart längtan efter ett förhållande igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2007-03-02 11:29
2 veckor brukar det ta för en hjärtekross att gå över.. men jag är emotionellt retarderad
www.twitter.com/jimmypistol232

2007-03-02 13:51
gjort slut för ett år sen, vi var ihop i fyra år, har haft två förhållande sen jag o hon gjorde slut men ejj kommit vidare.. =).. kommer döda henne
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-06 11:22
för mig tog det ca 5 månader, har en annan nu och är på väg att förlora henne också:( om jag förlorar henne så tar jag mitt liv.

2007-03-06 11:46
Jag började festa jävligt mycket, ignorera henne totalt för att glömma henne, för hon var inte värd att minnas pga otrohet.

Så jag festade fredag,lördag varje helg i 10 månader typ, var med mkt kompisar, Gjorde allt jag velat göra under tiden jag hade förhållandet, Träffa nytt folk, tog mina hobbyes seriösare.

Sen ja efter alla dessa 10 månader hittade jag en ny! Och nu sitter jag här med en ny underbar flickvän(8 månader) och typ aldrig haft ett problem!

Gör det du tycker är kul under ett jävla tag, ha saker att göra hela tiden så du tänker på annat istället!

peace
Vad vore internet utan porr grabbar?

2007-03-10 16:23
såhär i efterhand när man läser hur lipigt man skrev då är det lite konstigt.

har gått 4 månader nu och jag saknar inte vårat förhållande alls, jag har förändrats jättemycket sen vi gjorde slut och utvecklats som fan. Aldrig att jag skulle vilja ha tillbaka honom.

så, det kan kännas som kuk i näsan men det löser sig.

2007-03-11 12:14
gått 4 månader nu:P tänket allt fortfarande på henne, fast har tagit bort från msn, slängt nummret etc etc så nu ska de gå! de fnukar rätt bra att göra så

2007-03-11 19:43
Jag har sagt det förr och jag säger det igen:

Are you a crybaby?
Well check this shiiat:

http://www.youtube.com/watch?v=r1lw0ZBGMsE

the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2007-03-11 19:44
Everyone has problems, you know. You dont have to be a crybaby about it. Little crybaby. Are you going to cry now, little crybaby?
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2007-03-12 00:02
insåg denna kväll faktiskt att jag är inte helt over yet, 1,5år.. still
work some magic

2007-03-12 09:53
För mig tog det ca 2 år. Kunde inte ens kolla åt en annan brud under den tiden

2007-03-12 13:05
Honom kommer jag nog aldrig över helt. Vi gjorde så mycket tillsammans och han har lärt mig så otroligt mycket och jag var tillsammans med honom under tiden man utvecklas som mest och tar åt sig av alla lärdomar så han har påverkat mig för mycket för att glömmas bort. Plus att han var 12 år äldre än mig när jag var 15. Man kan säga att han lärde mig allt om hur man INTE ska vara. Men det är väl en erfanenhet det med antar jag.

Har dock träffat en ny nu, men vi är inte tillsammans, än. :)

2007-03-14 22:29
bästa är att bryta totalt, verkar funka bäst. Med tiden så blir bördan mindre, lovar.

2007-03-14 23:07
Hoppas jag aldrig behöver komma över min flickvän...hon är världens underbaraste...tror inte det hade gått...hade iaf saknat henne resten av mitt liv..............
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown

2007-03-15 11:44
24 timmar

innan jagvar på "g" med en annan tjej

2007-03-22 01:42
varför känns det som det gör.
jag och min tjej kom överens att det skulle ta slut, för vi tog mest vårat förhållande som en vana, det var inte kärlek som förr.
men jag tänker hela tiden på henne med nån annan, att hon ska gå och hålla på med nån annan.
och när jag tänker på att hålal på med nån annan får jag smått ångest.

nån som kännt samma? försvinner detta :S

2007-03-22 05:39
bästa är att bryta totalt, verkar funka bäst. Med tiden så blir bördan mindre, lovar.

Det och sex med en annan brud fick mig på benen igen

2007-03-22 09:26
Tror inte man riktigt kommer över sin första kärlek helt och hållet, det blir aldrig så: "Ja vad hette hon som jag var i kring då.." utan personer lär eka inom oss till sista andetaget.

Så jävla bra skrivet och så sant Rainmaker
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2007-03-22 13:23
hur vet man att man kommit över ngn?=/
Poet

2007-03-22 13:43
Sän: När du träffar den personen och inte känner något speciellt för den? När du kan se personen vara med någon annan och tänka "kul för henne/honom".

Det är olika från person till person. Som jag nämnde innan i tråden, så tror folk att man är över någon den stunden man slutat älska personen i fråga. Men så är det inte.
At the gates of Eternity...

2007-03-22 16:07
En sak jag har lärt mig att det inte är så smart att bli tillsammans med någon ny när man fortfarande inte har kommit över den gammla...

2007-03-22 16:11
Det jag skrev om var första kärleken. Den andra bruden hade jag redan glömt när jag gjorde slut med henne tyvärr :/

2007-03-22 17:13
Olika.. Trodde jag var tuff när mitt första riktiga förhallande tog slut efter 3 ar, och jag kom över det efter dryga tva veckor. Har dock blivit lite skadad med aren, och har fortfarande känslor för en av dessa "ex", och detta var drygt ett och ett halvt ar sedan och varade enbart 2 manader...

2007-03-22 19:07

fem månader av ett riktigt helvete

Poet

2007-03-27 11:17
8 månader av ett riktigt helvete, och jag kan jnu verkligen med handen på hjärtat säga att det är äntligen över. Äntligen...
At the gates of Eternity...

2007-04-02 02:15
Hade det tagit slut helt med min flickvan hade jag nog aldrig mer velat engagera mej....hon ar min besta kompis och mycket MYCKET mer...enskar varje liten del av henne....sa jobbigt att vara sa beroende av en annan menniska....
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown

2007-04-02 04:03
tog slut med min flickvän efter nästan 3 år i mitten av jan.
hela mitt liv är fucked upp. är helt paj.
och det är hon också. droger och en massa annan skit som gör hennes situation jävligt mycket sämre.
är orolig som fan, hela tiden. kan inte sova, inte äta, håller på att sabba mitt jobb. fungerar inte alls. är helt handfallen.
mitt ex innan tog nästan 2 år att komma över, och hon betydde inte ens hälften så mycket. vill inte ens tänka på hur det kommer bli nu.
den här tjejen är den första som jag varit ritigt lycklig med. som jag ville göra saker med. för första gg i mitt liv har jag velat haft familj. och som många verkar skriva så är det värsta att det känns som att man förlorar sin bästa vän.
och det är hon verkligen.
nu överskuggas kärlekskänslorna av oro. en så jävla underbar människa ska inte behöva må så jävla dåligt att hon flyr via pulver.
jag ger bort hela min skivsamling till den som skjuter mig...

2007-04-02 12:42
SNÄLLA ?  ta bort skiten ..

2007-04-02 18:27
releze. tror du måste försöka va där för henne som en vän. dra bara bort henne från skiten.

2007-04-02 18:36
tyvärr är hon den enda som kan göra det. hon måste vilja själv.
risken är att jag drar ner mig själv ännu mer.
hur lätt det än är att säga så är det fan inte lätt att göra. älskar man någon hutlöst kan man inte bara släppa taget.
hon vet att jag finns där för henne och att jag fortfarande är hennes vän. det är viktigt för henne att känna så.

2007-04-02 18:42
Tjejjer och killar går helt enkelt inte ihop.. När ska folk förstå?

2007-04-06 11:21
trode jag var kär men icke, tog 2 timmar.. Var beredd på att vara deppig en period..
The boy from the land of applepie

2007-04-07 19:45
för mej tog det cirka lite mer än ett halvår
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.

2007-04-09 01:36

1 år och 2 månader, satan va skönt :)

Men lika glad är jag för det!

2007-04-09 02:12
jag började väl få distans efter ett år och det kändes skönt men komma över gör man aldrig.

2007-04-09 02:30
lev ensamma o uttryck er kärlek i era hobbys eller nått..så kommer man längst i livet.... för brudar finns de överallt
apache!

2007-04-09 04:43

Blev dumpad av min brud för en vecka sen efter 7 månaders förhållande... nu ligger hon och sover i min säng, haha:P

http://www.myspace.com/kpeemusic
Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART!
FET SKIT!

2007-04-09 08:13
har äntligen kommit över mitt ex helt och hållet, nu är vi kompisar och det känns riktigt jävla bra! han betyder skitmycket för mig och kommer alltid göra, men bara som människa inte som någon jag är kär i liksom.
När vi hade gjort slut var jag sjukt nere i jättemånga månader, visste att mitt hjärta fortfarande tillhörde honom även om jag var med andra killar osv. Sen träffade jag honom ute och allt var helt fint, det kändes exakt som när vi var tillsammans - o efter den kvällen bara gick love-känslorna gradvis över.
Nu har jag en ny kärlek i mitt liv, att man aldrig lär sig =)

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se