I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur lång tid tog det för er att komma över ert Ex?

Övrigt - Blandat

2006-06-29 17:00

hur lång tid tog det för er att komma över ert Ex?

Tog slut me min flickvän i söndags, e riktigt nere nu asså över detta och vill bara komma över det hela..Vi har varit tillsammans i 10 månader, gjort slut många gånger men blivit ihop igen, men denna gången e det verkligen slut! jag har i inte hört av mig en enda gång sen söndags men tänker på henne HELA tiden asså! men hur lång tid har det gått för er för att komma över era gamla brudar som har varit en jävla viktig del av ert liv?? har även gjort en låt om detta och ni får gärna droppa kritik på den i Audio tråden

Hangman - Aldrig mer (till mitt ex)

2006-06-29 17:05
oj oj oj, been there asså. Jag var tillsammans med min i nästan 2 år. Jag trodde ALDRIG att jag skulle komma över henne, var helt säker på det med. För mig tog det ca 3-4 månader för att ändra uppfattning helt. Det är ju helt olika från person till person. Min taktik var att ta helt avstånd från henne totalt, och då menar jag TOTALT. Låt tiden gå, aktivera dig så dagarna går fortare håll dig sysselsatt. Som sagt, tiden läker alla sår, vare sig man tror det eller inte! Var stark & lycka till!
work some magic

2006-06-29 17:15
oki..tänkte oxå hålla avstånd o varken skriva messa lr någonting åt det hållet..men en fråga till dig då Brodin1 P17 , hörde hon av sig till dig?? och om hon gjorde ?svara du på hennes sms lr samtal lr whatever?

2006-06-29 17:22
jag i min tjej gjorde slut i februari efter att ha varit ihop i fem år.. jag vet inte riktigt om jag har kommit över henne.. antagligen inte.. men jag satsar ju inte direkt på att glömma allt om henne, vi är fortfarande bra kompisar o jag tycker att det fungerar bra... ibland blir man lite saknig o så men man klarar sig..

ursäkta att jag skriver för jävla illa men jag är trött som fan.. :l
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2006-06-29 17:22
jag OCH min tjej gjorde slut.. :P
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2006-06-29 17:28
Sök i forumet och hitta min eminenta tråd om just detta!

:D

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-06-29 17:30
nästan två år lite drygt..och är fortfarande inte intresserad att ha nåt nytt förhållande
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-06-29 17:31
Hangman P20

Jag bad mina kompisar att aldrig nämna hennes namn eller nånting som hade med henne att göra, jag bytte msn, jag bytte mobilnummer, och jag festade itne på ställen där hon kunde vara och om jag såg henne så tog jag än omväg till dit jag nu skulle.
work some magic

2006-06-29 17:39
Brodin1 P17
jävlar mannen,,du måste ha tagit det hårt asså :/ stark gjort om du verkligen älska henne!

PlayerJoe
vänner är inte ett alternativ..jag är en jävligt svartsjuk person av mig..och imed jag älskar henne som jag gör så klarar jag inte av att vara med henne och typ:hennes mobil ringer o det e en annan kille som vill att hon ska komma på fest o sen att hon ska sova hos han..det hade bara inte fungerat...

2006-06-29 17:43
Hangman P20: nae det kan jag förstå om du fortfarande har känslor för henne.. Men så fungerar det för mig iaf.. ville bara dela med mig.. :)

2006-06-29 17:45
PlayerJoe
yes men det e schysst mannen

2006-06-29 17:48
Det är väl bara att skita i det? Det handlar om att bryta ett mönster, som du / ni vant er in vid, att t.ex. alltid ha någon där mm. Därför man saknar, man saknar att ha någon där, inte alltid personen ifråga.

Man lurar sig själv ibland på detta sätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-29 17:50
fetlyrik F0
jo det kan stämma. vana lr kärlek e frågan då? hur märker man skillnaden?

2006-06-29 17:56
Ja, skillnaden är ju hårfin det är därför vi luras av det hela tiden, man tror det är kärlek etc, sen blir man van och rädd att förlora den här kontakten och bli ensam, och plötsligt så tror man att man är kär.

Du får väl helt enkelt tänka igenom det jag har skrivit här, och kan det vara så?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-29 17:59
ok ok..ja det får jag göra

2006-06-29 18:17
Aleks_
vad hände?

2006-06-29 18:45
Brodin1 P17 word
Det var inte jag, det var han som sprang!

2006-06-29 19:12
1 dag....jävligt skönt får jag säga...det va inte redet najs alltså

2006-06-29 19:22
en vecka? hehe... men de va bara för han va en sånn fitta=))

2006-06-29 19:30
Aleks_
Igår så bankade hon på min dörr och stog kvar i fyrtio år!
hahahahahaha det va kul :D..men när gjorde ni slut? hur länge sen?

2006-06-29 20:21
Haha, fram- och tillbakaperioden brukar väl vära några veckor och då fuckas allt så mycket att man kan smälta att det tar slut rätt snabbt. Säg ett par veckor sen lär du väl vänt dig med tanken, beror väl iof på hur kemin var också..
"Med poesi besvarar jag ert sladder"

2006-06-29 20:51
Aleks_
nä men det du skrev med 40 år,det lät kul bara haha...oki oki..men hur länge va ni tillsammans då??

2006-06-29 21:04
asså d beror på vad man menar med att "komma över". jag o min snubbe va ihop i över 2 år och vi gjorde slut för 2 månader sen, och även om jag lever livet så tror jag d kommer ta lång tid innan jag kommer att kunna ens tänka tanken att vara ihop med ngn annan...:S helt värdelöst att vara kär egentligen, slutar ändå alltid bara med att the botten is nådd
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-06-29 21:16
oki oki...jo det e sant faktiskt

2006-06-29 21:27
yes it is:P
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2006-06-30 12:57
Det värsta tog några månader, men så satt man där en dag och inser att man inte längre brydde sig nämnvärt mycket och allt var lugnt igen.

2006-06-30 15:49
i nåt av mina tidigare förhållanden så tog det typ två år av jojo-fram-o-tillbaka innan jag släppte o då hade jag verkligen inga känslor eller nån längtan kvar till honom, vi hade dessutom bara hängt knappt ett år, så de där jojo-åkandet var dubbelt jobbigt efterspel. inget jag önskar nån behövde jobba sig genom.

sen har de nog vatt så att när relationen väl tatt slut, så har jag vatt klar med mina känslor, insikten om att han inte va den jag hoppades eller trodde eller önskade eller hur man nu ska uttrycka sig har redan landat i mig. det behöver inte betyda att jag var den som dumpa, eller gjorde slut, de har hänt att han gjorde slut, o de väl aldrig kul bli dumpad, även om jag själv kände att allvaret i relationen var högst tvivelaktig från min sida.

däremot, de knepigaste för mig har vatt de där situationerna när intresse visats, o jag fattat att de varit från hans sida, men hur o i vilken form o om de ens handlar om att va flickvän/pojkvän har lixom vatt dubbelt lr sagts en sak men gjorts en annan eller på nåt annat sätt både och eller ja och nej samtidigt. de har väckt så mycke frågetecken hos mig att jag hakat fast på dem, o då e de klart jag ägnat massa tid på fundera på den personen, utan att egentligen själv veta vad jag känner, bra frustrerad över att inte få chansen ta reda på vad jag känner, o frustreradav att egentligen känna att de inte finns nån förankring i att jag springer efter o jagar en nisse jag k a n s k e såg nåt hos som va intressant o va de jag vill ha..! vet inte riktigt hur jag ska tidsdefiniera dem när förhållandets vara lr icke vara när de varit knepigt i ganska tidigt stadium...

hangman:
vad e de som känns värst för dig?
hur blev de slut?
av vilken anledning e de slut, den här gången?
vad känner du?

och..???

2006-06-30 16:03
6 months månader and still counting.

2006-06-30 16:19
är fortfarande kär .. 1 år senare
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>

2006-06-30 19:15
moln
vad e de som känns värst för dig?
det jag tycker e fucked up, att hon redan somnar med en ny kille, bara på 3-4 dagar..jag vet inte om det handlar om att hon verkligen inte kan klara sig utan kuk lr att hon vill bara trycka ner mig på nått viss, men imed hon redan har en ny, så känns det bara bättre på nått sätt men ändå inte, imed att ok? jag tyckte hon va en bra tjej och som person.TRODDE JAG! för det är man inte om man redan har en ny inom en vecka (månader oxå igentligen)
hur blev de slut?
vi har redan gjort slut ett dussin gånger..och jag är en svartsjuk person(nästan högsta graden oxå) o jag hade sett henne skriva till en kille nått skit jag inte gillar och sen jag såg det har jag aldrig litat på henne..o jag såg det typ i februari,,så vi hade varit ihop ända till söndags o jag lita inte på henne,så det blev väl domen om man säger så....
vad känner du?
jag känner mig fucked men har inställningen hela tiden att glömma henne..jag ska aldrig snacka med henne mer! nånsin!

tack för att du frågar..det uppskattas!

2006-07-01 00:02
kör på Brodin1 P17 s taktik..den funkar, jag lovar.
too shy to shine
http://estailo.blogg.se
Rappare

2006-07-01 01:37
Tog slut med mitt ex i februari och i April i år så slutade vi ses helt, och det tog 2 månader ungefär innan man fungerande som människa igen
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-07-01 14:32
Jag och mitt ex var tillsammans i tre år, och tack vare han själv så kom jag över honom totalt på ett halvår. Sånt därt tar tid... jag känner nog att jag kom lindrigt undan.

Det finns inget annat att göra än att gråta, vara arg, vara glad, gråta, vara arg, vara glad, gråta... and so on.

2006-07-01 15:27
EN FRÅGA TILL ALLA BRUDAR??
om ni har en kille i ca ett år (i mitt fall har haft henne i 10 mån) o ni blir ihop med en ny redan fyra dagar senare..Är det för ni redan kommit över det så snabbt lr bara för att göra en svartsjuk..asså e Förhållande verkligen så viktigt för vissa??

2006-07-01 17:04
direkt när jag stängde dörren till henne
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-01 21:44
om man blir tillsammans så snabbt efter att gjort slut med sin förra partner så är man antingen konstig, eller så har man varit otrogen.. man blir inte tillsammans efter att ha känt varann i fyra dagar... hm

Graffare

2006-07-01 21:47
1 år typ..min snubbe innan de 6 månader..

men killar kommer killar går! samma med brudar! de kommer komma en dag då du bli kär igen å hittar någon som är mer underbar! thats life! move on
suure de tar tid..de gör de..
http://beltontorsk.tumblr.com/

2006-07-03 02:10
Kom över det så fort jag insåg att han inte var en riktigt man! hade en annan snubbe väntade! dumpa o gå vidare funkar för mig.

2006-07-03 02:43
jag har inte komit över tejejer som jag haft
det är vår tid att glänsa
vår tid är nu yo

2006-07-03 13:27
blir man tillsammans med nån några dagar efter har man antagligen tappat känslorna för sitt ex ett bra tag sen.

sånt där är jobbigt alltså. spec när ens ex har skitlätt för allt.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2006-07-03 14:26
Fuck det nu, nu har det gått en vecka för mig, jag saknar klart fortfarande henne, men jag bryr mig inte lika mycket mer, så det va inte så jobbigt som jag trodde dom första dagarna..och sen är jag glad nu oxå för jag har varit förblindad hela tiden..den Tjejen va rent ut sagt blåst i huvudet!

2006-07-03 18:16
haha shi..
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2006-07-03 18:18
hangman

jag tror inte hon gör det annat än för sin egen skull. just vad som lett till att hon träffat en ny så snabbt vet juh bara hon själv.

jag själv har träffat killar av olika skäl,
för att slippa känna mig ensam
för att jag har tråkigt o vill att nåt ska hända i mitt liv
för att jag vill ha sex o just då dyker han upp o vi blir attraherade av varann
för att jag känt mig dumpad o vill känna att jag finns, att jag e snygg, att jag e attraktiv
för att jag har behövt känna att jag har ett val, jag testar o kollar läget, vilka alternativ som finns på marknaden
för att han har nåt som väcker mitt intresse, nåt jag inte riktigt vet vad de e. då e inte sex lika viktigt, utan personen signalerar eller ger mig nåt jag fångas av och som jag vill prova. då e de heller inte så viktigt att vi ska bli ihop/ett par, utan de e mer typ roligt om han vill lära känna mig o sen om vi bara e kompisar lr om attraktion finns visar sig med tiden.

svartsjuka e vanligt, o de förstör så många relationer. de svårt för mig säga vargör du e svartsjuk, om de e så att hon faktiskt inte är så seriös med dig o de finns skäl för dig att känna dig bortvald, o då va de juh bra att du själv drar dig ur de, för att stanna med henne skulle bara dra in dig ännu mer i svartjukan o göra dig till ett sjukt kontrollfreak som låser in tjejjen lr gör ännu värre saker...

alla riskrerar vi nåt när vi e tillsammans med nån, o de e att bli lämnade. de e de värsta vi kan råka ut för o de vi vill undvika på alla sätt o vis, men juh mer du stänger in den du älskar kontrollerar henne för att säkra att hon inte kan träffa nån annan som kanske tar henne från dig (hon kan juh faktiskt oxå dö i en olycka lr bli sjuk, lr nåt kan hända som gör att hon väljer flytta till annan ort) desto mer låser du in dig själv.

desto mer du inskränker din älskade från livet desto mindre o mer inskränkt blir ditt eget liv.

jag menar inte att man ska tillåta eller uppmunta till otrohet, men det är inte förrän du vågar lita på henne att hon är med dig för din skull som du kan släppa på kontrollen o låta henne ha sitt liv med dig, och hur ska du våga lita på henne? litar du på att du själv gör och väljer det du mår bra av och vill? när du vet att du väljer, du väljer va med henne för att du vill det just då, då kan du oxå börja lita på andra!

risken att hon träffar en annan som e bättre än du får du lära dig leva med, och ju bättre du lär dig hantera det, desto bättre tjejjer kommer du träffa som oxå e trogna. vänd på de: de riskerar samma sak med dig!!! e du trogen dina känslor och val så leder de dig rätt o du hittar henne du vill stanna hos o känner att du mår bra med!

shiiieeet jag skriver romaner om detta ;oP
och..???

2006-07-04 01:00
fuck a Bitch!

2006-07-04 11:37
Ett par timmar.
8 diagrams!

2006-07-07 18:59
ett år ungefär.

2006-07-07 19:37
sex år and counting.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2006-07-09 17:10
sex år still going strong.
dock går det i vågor.
värst är det när man ser honom
det värsta är att vi inte yttrat ett ord till varandra sen det tog slut. och vi gick ändå i samma klass två år efteråt. och träffats på fester osv. men aldrig sagt ett ord.
bara kall kyla emellan. och jag har ingen aning om varför.
det är nog därför jag inte kan släppa han.

2006-07-09 17:56
2 dagar, min polare hånglade med henne när jag sov.. Hon var hetast på jorden, men wtf.. hon var fjortis som fan, men inte längre, men hon hånglar med min polare så nej tack

2006-07-09 21:25
en 20 dels sekund sen e man direkt på y...
...

2006-07-10 00:10
några dagar...fixade en ny en vecka senare ^
AayFukYuuuu :@