BC99 : Nej, skitjobbig behöver man verkligen inte tycka att personen i fråga är, det beror ju helt på hur saken blir förd på tal. MEN.. man måste få en chans att förklara sin sida av saken, istället för att bli nertryckt och anklagad. Det är det som skapar tvärtom-beteendet. "Du får inte umgås med din kompis Örjan" - "Jag ringer honom på en gång". Att ta upp ett beteende man stör sig på är också helt ok, så länge det är lugnt för personen det gäller att ta ställning till "problemet" själv. Personen måste VILJA förändra sig, det går inte att tvinga på någon ett nytt beteende. Frihet är det viktigaste som finns. Det alla strävar efter. Psykisk eller fysisk frihet spelar ingen roll. Jag vet att det finns bra förhållanden också.. Vissa har bara oturen att hamna i ett förhållande med fel person.
Lycka är ett sätt att resa, inte en destination.
Brolin Som sagt, tiden läker alla sår Tid kan oxå vara en evighet
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
tiden tills hon fick en ny snubbe!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
det tog 6 veckor för henne att skaffa ny kille efter 2 1/2 år och ja kom över henne efter typ 5 månader typ.. jobbigt men värt det.. ja hade lite kul under dem 5 månaderna även fast man måde dåligt lixom!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Brudar e big time pain in the ass, iallafall när de börjar bli seriöst och man ställer krav på varandra. Enda sättet vad jag vet för att glömma en brud när du blivit dumpad är att hitta en ny fisk i havet... Den handlingen bör göras snarast efter ett förhållande e slut (hellst leta söta hoes när du känner att de börjar ta slut), skit i tankarna om att du älskar bruden o så! Lycka till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beror väl på vad man menar med komma över. Men den senaste tog väl 1½ månad att "komma över" såpass att jag inte saknar på det sättet och vill ha tillbaka. Men då var förhållandet enligt mig slut redan ett bra tag innan vi gjorde slut, annars hade det nog tagit längre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har tagit ett år eller mer, men när min nuvarande gjorde slut så var jag ledse i 4 månader och de kunde lätt ha fortsatt i evigheter men vi blev tillsammans igen.. jag är inge bra på det här med göra slut...går runt och skakar efteråt om jag verkligen känner för killen
Femme fatale
den 4e månaden så kunde jag iaf tänka bort det även om det gnagde. innan så var det gråta hela tiden, stirra tomt framför mig, känna att jag är helt ensam i en folksamling, helt tömd oavsett vad jag gjorde.. men runt 4 månader och jag började jag halvt acceptera att såhär kommer det vara. men ändå så fick jag aldrig känna av hur det är 100% att veta att det är över, dels för att han och jag var bästa vänner och umgicks jämt även efetr att vi gjort slut STORT MISSTAG GÖR INTE DET. och att han var på en resa och saken skulle typ vara definitivt avgjord när han kom tillbaka.. nej agera inte bästis om en av er vill stanna kvar. va ifrån varandra. är er vänskap stark så klarar den att ni är ifrån varandra, att vara emd varandra hela tiden gjorde att man ändå kramade och mystes, kysstes och hade sex eftersom det alltid had evart så och att vi ändå älskae varandra mycket. det var vårt största misstag, att inte vädra efter uppbrottet, jg önsr att jag hade nekat hans sällskap från dag ett när han gjorde slut, då kanske vi hade hitat tillbaka snabbare ens värsta fiende som dumpad är Hoppet
Femme fatale
Shit. I min mening släpper man det nog aldrig helt. Inte det som varit riktigt bra iaf. Jag gjorde slut men förstod inte varöfr. Sen gjorde jag något av det dummaste man kan göra. Skaffa ny brud alldeles för fort. Sen göra slut för man förstår det, sen skaffa ny igen för att än en gång fatta att det inte går, sen göra samma sak igen. Fast nu har jag ny igen och det går fint. Hon släppte mig tillslut för att jag var ett sånt svin. Det förstod jag inte att jag var då men nu efteråt så fattar jag att jag var nog en av de mest avskyvärda människorna på jorden. Men jag tror iaf på taktiken att bara ta avstånd helt. Inte se, höra.. veta av personen överhuvudtaget. Det funkar nog bäst. Iofs inte testat någon annan takitk.
o |\_o )) \
Det är fan jävligt drygt sånt där... sitter typ i samma sits nu!
okontrollbar : Så klart allt har sitt slut. Att man vill att det ska vara för evigt, behöver inte betyda att man båda ska förbli odödliga och vara med varandra för alltid. Utan att mera som att döden skiljer en åt.
At the gates of Eternity...
okontrollbar: Så sant, men tar man hand och vördar om kärleken så kan den ge en energi och ork och inte bara trötta ut en.
Snart 2 månader, and counting...g
va fan, e denna tråden fortfarnde uppe ? kan inte nån admin lr nått radera den ..Kärlek får en att göra stupid shit!
minnen är förrädiska.....
Man borde kunna radera minnen som den filmen! eternal sunshine of the spotless mind...
dumpad för en timme sen! WEEEEEEEEE :(
www.justdet.se - svensk hiphop
15 minuter en kvart
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
Är det dåligt att drömma om sitt ex?
o |\_o )) \
ville- P0... Det är en del av processen!
Men det är 1 och ½ år sen!
o |\_o )) \
Era tjejer blev iaf inte ihop med någon ny snubbe två månader efter att ni gjort slut ;) Inte lättare att komma över det då kan jag säga...
http://www.twitter.com/michaelcrackson
C-line jo 2 dagar efter.. det ligger väl i släkten :/
Fucks your life up crew Tjabo!
min flickvän gjorde slut efter 2år.. Tog kanske 4månader attt komma över henne.. JOBBIGT TID! Undviker allt som har med henne att göra. undviker fester hon kan vara på och alla andra ställen hon kan hålla till på.. Extra jobbigt var det att hon gjorde slut och sen efter 4månader så säger hon är hon så jättekär i mig och kan inte glömma mig.. Blir bara sur när hon säger det efter 4 månader! Tur att jag insett att de inte funkar mellan oss. Vill att hon har ett bra liv i fortsättningen, men de vekar gå åt helvete. well well.. kan inte göra ngt, var "Pappa" år henne i 2 år och nu när vi inte är tsm så har jag tyvärr inte ork/lust till att agera terapeut nå mer, det är hennes liv... har helt enkelt fått nog, jag har vekligen försökt allt vad jag kan.
Tja, ett halvår kanske. Men hon var min första stora kärlek.
Yeah!
c-line haha jo men de e så de e nuförtiden
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
har ju en tjej nu som ja älskar över allt, men den innan va ja ihop med bara 3 månader , lika lång tid tog de o komma över henne
Spyder & Co: Jag kan spä på det med att de dejtat i en månad, varit ihop en vecka och idag flyttade han till Skövde så nu ska de ha långdistansförhållande.
Två månader nu... vilket känns lite fucked up.
Känns som att man måste skaffa någon ny om man någonsin ska komma över skiten.
Kommer nog aldrig lyckas komma över mitt ex...
C-Line : Inte nödvändigt. Min erfarenhet är den att man måste finna sig själv, än att hålla på och hoppa från ett förhållande till ett annat. Har man inte funnit sig själv och känner sig väl som person, så är det lätt att man inte fungerar riktigt ordentligt i ett förhållande och därmed förstår något som kunde ha blivit riktigt fint.
BC99: Jag har hittat mig själv. Jag är tillfreds med vem jag är. Men jag saknar henne.
efter sisådär en kvart kan jag ju säga att det kommer ta ett tag, gör ont överallt!
C-Line : Det är ju bra, då vet du vad vill ha och behöver liksom. Sen att man saknar en person, det är naturligt. Man saknar något hos varje person man varit tillsammans med, oavsett om det var ett bra eller dåligt förhållande.
JAG SÄGER BARA:far from the eye = far from the heart
haha ja detta uppbrott höll i ungefär 10 timmar.
Träffade henne igår. Fan vad jag vill ha henne :(
C-Line : Var det ett oplanerat möte?LeChux : Ibland är det bäst att det blir så, be strong!
BC99: Planerat. Vi försöker vara vänner. Försöker komma underfund med om jag saknar närhet eller henne. Tror det är båda två. Vill inte förlora henne som vän och hon vill inte förlora mig. Kanske blir de första i världen som lyckas vara nära vänner som ex. Bättre än att inte försöka.
asså grejen e den att jag läste niel strauss bok spelet sedan dess är jag så kylig i känslor, endast ligga som gäller
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
C-Line : Saken är den att om du vet att det inte fungerar att bara vänner, och du vet att du inte kan få tillbaks henne, så är det bästa (jag vet, det smärtar) att cut the chord. För den tid du slösar på att må dåligt över att hon inte är din, är tid du kunde ha spenderat över att ha mått bra. Slutet på en kärlek kan likaväl vara början på en ny som dessutom överträffar den tidigare.
BC99: Jag vet :(
Första gangen tog det väl 4-5 manader.. Hang in there dude.
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
har gått några timmar för mig bara :( faaaaaan vill inte :/ mår dåligt om fan, kommer nog ta lång tid...
damn BC99 kan det här, propps..
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Okontrollbar & Min Blanka : Hehe tack, men synd att man själv inte alltid följer sina råd.
spela korten rätt och visa vart skåpet ska stå så finns de inga ex