jag tycker arabiska flickor är sjukt snygga. Men man vågar ju fan aldrig, tänk om deras pappa är sån här galning man ser på tv? Det är nog iofs inte det som hindrar mig. Det som hindrar mig är att jag är dum i huvudet.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Producent
2006-03-28 22:30
emil: well, ska vi tänka "tänk om han har samma attityd mot denna svenska tjejen som han har mot svenska killar? sådär behandlar vi inte tjejer fan.. iallafall inte jag.."
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag tycker arabiska flickor är sjukt snygga. Men man vågar ju fan aldrig, tänk om deras pappa är sån här galning man ser på tv? HAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAA! förlåt var verkligen tvungen att skratta. visade mamam detta också. hon gråter nästan av skratt :)
TeKoNe P23 mm, tog ett jäkla tag att fatta att du inte var tvåkönt..
Men lika glad är jag för det!
sjukt ball rubrik för att bara nämna det men; brikha. WUT????? jag kan tycka det är störande att kulturen kan krocka som fan, jag har gjort tusen fel med min pojkväns föräldrar t.ex. och många av mina ex har gjort så sjukt pinsamma saker inför mina föräldrar så att man undrar om personen varit hög eller något. men jag håller med, ser mer svennetjejer med blattekillar än tvärtom. sen å andra sidan, malmö består av 51% blattar, så de svennar som bor här är oftast halvnånting och ser kanske inte "svenska" ut
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
GreAt_rEtarD F60 var ju skitsöt. och hey, I´m as pale as they come haha.
pop full a beer
jag vill att emil b ska förklara sig :s
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
De invandrartjejer jag dejtar har haft föräldrar som inte accepterat svenska killar, ickemuslimer etc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
peaches: näsor är ju den stora behållningen med arabiska tjejer. jag diggar helt klart arabnäsor. det går en kurd från irak på min skola som har en helt oemotståndlig näsa annars är min flickvän bosnier. så jag är väl ett undantag från eran tes antar jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fly fly: Det handlar inte om att göra fel och pinsamma saker. Att lära sig sånt tar inte lång tid. Jag pratar om mer fundamentala egenskaper och hur man värderar saker och ting... saker som inte går att lära sig på samma sätt.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
XXXiek: Vad tusan pratar du om karl?
Nattkrig: Åldern har skitmycket med saken att göra.
jag gillar alla sorters tjejer! sissta var en invandrar brud.
palle sa det
Producent
2006-03-28 23:03
yeah det beror på hur tjejen är, inte var hon kommer ifrån. (visst lät det klyschigt?) :)
Men det är såhär att svennekillar leker av sig med invandrarkvinnor, sen när de blir lite äldre så gifter de sig med ärbara kvinnor från sitt hemland, det är därför man som invandrare gärna skyddar sina döttrar från att bli någon svennes slitochslängvara.
det där låter inte rätt afetamin
palle sa det
Producent
2006-03-28 23:05
amfetaminpsykos: är det så eller är det vad du tror? känns mer som fördommar alltså..
En polare till mig var tillsammans med en 2år yngre tjej som kom från mellanöstern och de hade sex och allt det där! sen en dag i skolan så kom hennes bröder/kusiner fram och skulle slå ner honom, fast de fortsatte vara tillsammans i smyg och hela den biten! vet dock inte hur det är nu. Men i alla fall det är svårare för en svensk kille att bli tillsammans med en invandrartjej än tvärtom.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
vart killen kommer irån har ingen betydelse för mig. Mina föräldrar brukar säga såhär: det är tillträckligt stora skilnader mellan man och kvinna,. komplicera det inte mer än nödvändigt. Att skaffa någon från egna kulturen KAN underlätta lite saker. men viktigast är ju att era hjärtas kulturer stämmer. alltså får jag vara ihop med vilken nationalitet som helst men mina föräldrar har synpunkter på vad det är för kille. visst jag är arton och jag gör mina egna val men jag är alltid deras barn och de kommer alltid vilja ha mitt bästa. de klagar inte i onödan. jag personligen struntar i. ådlderskilnader är mer devistating än etnicitet. ålder kan och oftast betyder olika faser i livet. det behöver itne vara så. jag har själv haft mycket äldre pojkvänner men ändå. ålder har till visst betdyelse. men allt beror på. allt kan fungera när det verkligen klaffar. jag har dock aldrig haft svensk pojkvän. inget seriöst iallafall.
Femme fatale
amfetaminpsykos sa det alla tänkte på... eh? right...
Emil_Brikha P27 Vad exakt är det som är den fundamentala skillnaden mellan Blattar och svennar då.?? Vad exakt är det som vi värderar olika.?
alltså jag ser det som så att väldigt många av dessa invandrar tjejer har väldigt strikta föräldrar. + tror inte att det e nån svensk kille som vill dejta en invandrar brud efter dessa hedersmord haha
palle sa det
Producent
2006-03-28 23:08
En polare till mig var tillsammans med en 2år yngre tjej som kom från mellanöstern och de hade sex och allt det där! sen en dag i skolan så kom hennes bröder/kusiner fram och skulle slå ner honom, fast de fortsatte vara tillsammans i smyg och hela den biten! vet dock inte hur det är nu. Men i alla fall det är svårare för en svensk kille att bli tillsammans med en invandrartjej än tvärtom. exakt.. sånt kan jag inte tänka mig händer med svenska.. förutom om en syster till en rasist var tillsammans med en invandrare då.. men inte i vanliga fall..
Det är bara på whoa folk kan ta ett sånt inlägg på fullate allvar. I love you guys!
vart vill den här tråden komma?
Femme fatale
beror på folket vettu
palle sa det
Amar jag tror bara folk vill säga vad dem tycker..sen kommer det fortsätta så..typ 27åringar häver ur sig saker skriftligt som upprör andra och sen är det tjaffs..sen blir det säkert stadskrig as usual.. ;D
här får du lite kärlek
jojo men det känns så lönlöst. ja vissa svenska killar har fördomen om att de inte kan ragga på invandrartjejer pga deras familj ja det finns vissa som visst har svensk/invandrar förhållande jo, jag brukar visst se svenskar ihop med invandrare.. nej, det händer faktiskt inte.... vill inte klaga på tråden, jag har bara missat poängen eller vad frågan riktigt är.
Femme fatale
mmm men jag tycker det är kul att läsa vad folk skriver (har hållt mig tyst ett bra tag nu, mer än vanligt) tähä
här får du lite kärlek
haha ja men man känner att man vill skriva i en sån här tråd men jag vet att det är lönlöst. gjorde själv en likande för ett år sedan kanske. fick inget ut av det typ. Mina föräldrars största rädsla ärnog om jag tar hem en religiös fanatiker. de är allergiska mot religion.
Femme fatale
Amar HAHAHA mina med!:P sjukt jag skratta högt där
här får du lite kärlek
det komemr bli värsta mixen. jag har alla möjliga knasiga blandingar made in sweden. halvmexikanska och halvrumänska. halvianier halvchilernare. halvfilippin halvkurd. jag är halvkurd halvpers. halvfinskar halviranier, halvsvenskar halvaraber. det finns ju massa. allt beror på vad amn vill blunda för
Femme fatale
kan alla inte bara starta en fet interracial orgi så blir vi av med allt detta :D
palle sa det
Tänk om man skulle mixa en kurd med en...hmm...typ en kines=) skapligt barn sry offtopic
här får du lite kärlek
bäst atta alla knullar alla så vi blir en liten söt jordisk familj. mm love
Femme fatale
kepish jag har en kompis som är halvfilippin halvkurd =)
Femme fatale
Eh, spelar ingen roll vart man kommer ifrån det är som att säga "du och jag kan inte vara tillsammans eftersom du kommer från en fattig familj och jag från en rik". Samma fördomar och samma idiotiska argument.
sak samma egentligen alla tjejer e "komplicerade" och alla killar e "dumma i huvet" i alla fall om man går efter det man alltid hör :D
palle sa det
Jag var på en släktings bröllopp i Finland en gång och han gifte sig med en vietnames (?)..sött när dem får vitaminbarn=)
här får du lite kärlek
Jag vet inte om det är en fördom men känns som "invandrartjejer" inte gillar svenska snubbar.
det är mycket större skilnad upplever jag mellan rika och midnre rika än ivnadrare och svensakar vad gällande se ner på. jag har nästan aldrig hört en normal svensk allmänt sitta och snacka skit om invandrare konstant men jag har hört hur mycket medlåtande som helst om andra "fattigare" kommuner sov. klart att de inklduerar lite rasism men inte på samma sätt som pappabetalrmentatliteten. det var aldrig typ jävla turk! det var mer, de är avundsjuka för att vi har pengar! eller jävla sollentunabo! på allvar en rädsla för andra kommuner. detta är då från danderyd jag berättar om. vi har rika invandrare där och de är ju helt accepterade. har man samma stil så spelar inte hårfärg roll
Femme fatale
Amar F18 sånt har vi inte i norrköping, alla rika ställen ligger utanför stan och de träffar man aldrig. kan tänka mig att det är mer i sthlm osv.
hahha det första min kusin sa till mig när jag lät han träffa mitt ex som e iranier var att skall du blanda in kurd i familjen, å sen frågade han även om vi delar rakhuvel hahaha. morsan skulle någ att jag blev ihop med en svensk. men sen e hon typ svensk now days hahaha, skall höra när hon går loss med hennes fördommar, men hon ändrar sig oftast när hon lär känna någon från den kulturen.. men ingen i min släkt skall få bestämma vems famn jag väljer å lägga mit hjärta i, varken om det e en svensk, svart, arab, kines osv
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
okej. det vet jag ju inte mycket om. född där dock :P Det finns mycket som är väldigt speciellt i danderyd angående syn på andra.
Femme fatale
alltså jag ser det som så att väldigt många av dessa invandrar tjejer har väldigt strikta föräldrar. + tror inte att det e nån svensk kille som vill dejta en invandrar brud efter dessa hedersmord haha)alltså jag ser det som så att väldigt många av dessa invandrar tjejer har väldigt strikta föräldrar. + tror inte att det e nån svensk kille som vill dejta en invandrar brud efter dessa hedersmord haha ehhh???
eftr ALLA DESSA HEDERMORD?? okej tom en är en för mycket men 4 -5 hedermord är nog för att dissa 500 000 invandrarkvinnor+ väldigt logiskt.
Femme fatale
hedermord är ovanligare ä nsjälvmord så så där kan man väl inte tänka! det märker man väl på tjejen! Att ha strikta föräldrar är inte samma sak som att ha mördarföräldrar. ibland gäller det att övertyga att man är bra hur absurt det än låter. men jämstäl ldet eller ett nej från ett par föräldrar ALDRIG med hedersmord ni vet inte vad ni snackar om.
Femme fatale
sen ta en risk, kolla på romeo & juliet , dom dog för deras kärlek, så våga vem vet, du kanske överlever eller vet du vad jag tror du överlever asså ;)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag är fett skraj för svenska farsor. Invandrarfarsorna är oftast varma, dock har dem en tendens för att brottas med en. Men fybövelen för de svenska. Ser jag en svensk familjefar springer jag mot kullarna!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101