Bobdalob Jag är mest glad för att du finns. Du är så söt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min mamma gnäller på allt. Visst, hade Mammawhoa haft en likadan tråd om ungar, så hade hon garanterat skrivit i den. Men jag har 2 strumpor och ett saftglas i mitt rum. Morsan börjar skrika att hon sagt åt mig att så fort jag går utanför mitt rum och ner till köket så ska jag ta med mig saftglaset. Sure, det är jävligt enkelt. Och det är bäst så, men jag orkar inte. Jag ska på fest, "du dricker inte, du röker inte, och du åker hem med dina kompisar." God damn, visst, när hon var i min ålder hade hon varit full max 3 ggr. Men jag är inte sån. Jag har 7% frånvaro i skolan, hon börjar babbla om allt möjligt som att ta bort datorn, sluta ge mig studiebidrag och andra fascistfasoner. Hon är alltid sur, ALLTID. Det finns alltid något att gnälla på, och det är min plikt som "inneboende" (jepp, jag är under 18, och jag bor där frivilligt? Yeah right) att se till att det inte finns något att gnälla på. När vi bråkar, eller rättare sagt, skriker på varandra så kan hon inte ha fel. Så fort jag har rätt, så är jag en skitunge, kaxig, har dålig attityd osv. Jepp, jag går helt enkelt inte ihp med min morsa.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Rille_mannen P13 vad är orättvist? att du måste städa ditt rum?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Rille_mannen hur tidigt måste du vara hemma då? och hur gammal är du?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Rille_mannen P13 Du var tvungen att berätta det där om när din mamma kom in i ditt rum när du blev "handjobbad" för att du är 13 år och tror att ngn ska bli imponerad? puss i ljumsken
Signatur får rum här
min mamma är pedant och städar varje jäkla dag! jag är iofs allergisk mot dam men jag tar medicin så jag överlever även om det ligger några kläder i min stol liksom. men har jag 2 t-shirts på stolen så är det enligt henne "ett bombnedslag". riktigt jobbigt att vakna upp på lördagarna (ibland tidigt dessutom) av att hon kommer in och ska städa av golvet och direkt klagar hon på att jag kasstat kläderna i stolen.
smells like funk
Tenfingers Jasså?:D... Tonyo Jasså?:D. hahah man ska inte dissa morsor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm de ända jobbiga e att min mossa kan va lite tjatig o hon blir ännu tjatigare när hon dricker men de händer iofs inte så ofta o att hon brukar komma in på mitt rum titta på mej en stund o klaga på att jag e röd i ögonen o de har nog hänt fler gånger när jag inte rögat än när jag rögat typ..
PALLA DISSA ERA MORSOR FÖRFAN, ni e ju whacko
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Min mamma kan man inte dissa för hon beter sig som mig, HAHA.
min mamma är jävligt bra på att laga mat. Det är det dåliga med henne. jag blir alltid chockad då jag äter hos kompisar som har mammor som inte kan laga mat. Men seriöst min mamma är helt cp. Hon har nämligen jäävligt flippade tider. Typ går och lägger sig vid 9 och vaknar vid 6 eller 6.30 sen har hon ett jobb som jag har blivit mobbad för i typ halva mitt liv. Men det är en annan historia. Och nej, hon är itne prostituerad
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
plus, hon är hobbypsykolog. Dvs hon råkar notera skärsår på mina armar och börjar genast prata om hur dåligt jag mår och blablabla.
fantalight Vad jobbar hon med? berätta nu! ;)
nej. Jag blir mobbad. Jag vägrar berätta. Eftersom att whoa är byggt av förutfattade meningar.
fantalight: hon är polis alltså...
fantalight mattant?
här får du lite kärlek
Jag gissar på polis. LÄTT!
Jag kan inte dissa min mamma så hårt som jag skulle vilja då min lillebror också finns på Whoa.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
fantalight något med naket att göra?
fantalight komigen, nu blev man nyfiken :)
hon är inte polis. hade hon varit det hade jag inte brytt mig så mkt. Och nej, det har inget med naket att göra.
Då är det mattant... 1p till keppan, 0 till whoa
här får du lite kärlek
haha, nej. Det är ett job som egentligen är skitbra tror jag. dvs hög lön.
Aha, advokat?
här får du lite kärlek
Hahaha! Priyan och hans mammahistoria var riktigt lustig!
haha SkyhigH said it :D
Signatur får rum här
Om hon har fet lön, hur kan då vara mobbad? :S
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
hur kan du då bara mobbad* even
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
min morsa kan vara så jävla tankspridd. ta det här som exempel. - uhm, jag tänkte om du skulle kunna.... jag står tyst och väntar på uppföljningen. väntar lite till. och lite till. efter nån minut så frågar jag. -vad var det jag skulle kunna? -va, nä ja vet inte. man får ut mycket av en sån konversation.
Johnny_K_Ståhl Kör i vind! Min mamma är helt värdelös på att laga mat, min uppväxt var ett inferno av vidbränd pasta och konstiga matkominationer (vad sägs om spagetti, torra fiskpinnar och saftsås?). Hon kan helt enkelt inte laga mat och varje gång de bjöd hem gäster (som de envisades med att göra ofta) skämdes jag när maten kom på bordet. Dessutom kan hon inte skära bröd ordentligt, skivorna blir typ 3 cm tjocka. Vidrigt. . asså min mamma är också ganska dålig på att laga mat. det är pappa som lagar maten hemma. hon kan inte heller sy eller baka. men något som hon kan och är jävligt bra på, och något som jag respekterar henne så jävla mkt för är att hon är en sån otroligt bra mamma. om du nu är så less på hennes mat ta och laga din egen mat!!!! och hur kan man kämmas för sin mamma? du borde skämmas över dig istället. och jag tycker att flesta av er i den här tråden är faktiskt dåliga barn!!! ni förtjänar inte den kärleken ni får av era föräldrar!
Tizzle Tazz
Booo F19 Ta inte i så att din moralkaka smular sönder.
dewilicious P18 har du också min mamma?
Det jobbigaste är att hon har lika mycket humörsvänignar som mig, och det hon gör, känner jag igen mig i.. hon gjorde nyss en fruktsallad till mig, med kanel, filmjölk och nötter i.. ... ...
Mat är väll morsans starkaste sida så där kan jag inte klaga. Det jag gillar minst med min mamma är att hon lägger sig så platt för polisens dumheter. Där är farsan bättre på att sätta sig upp.
Min mamma brukar också säga åt mig att dra upp byxorna..fast det gör många i min släkt.. ;/
här får du lite kärlek
Uppar den här otroligt sköna tråden... Min morsa är så sjukt dålig på att göra rätt mängd käk, oftast så gör hon mat för en vecka, sist det hände va på hennes 40 års fest, fick käka fläskfile gryta i 2 (!) veckor i sträck..
Anima Sola
Kan tillägga att de inte va speciellt gott heller, förstå då efter 1 vecka. hehe
Anima Sola
Min morsa festar tors,fre,lör. Harrys 4 life. På söndagar ligger hon i soffan och ber mig dra och köpa pizza. Hon tror hon är 14-15 också. Men hon e ganska schysst på och laga mat när hon orkar.
skojjainte
Mm, mamma.. Vad ska man säga?! De finns ingenting å säga så jag skiter i de....! Tack för mig!
Trodde du ja!
Min mamma tror hon e bäst för hon handlar på judel (lidl). sen om ja inte vaknar när hon väcker mej då bankar hon in dörren nästan.. sen när vi bråkar slänger hon saker tex kaffe koppar stekar å massa annat..
Greenline/Uffline
Tycker det ibland är jobbigt att mamma är så lätt att manipulera och det är lätt att dra i lite spakar så får man som man vill, blir oftast utnyttjad av andra människor för att hon inte ser vad alla andra ser.. sen att hennes humör är helt kaotiskt, kan skratta så hon gråter ena stunden för att i nästa sekund höja högerhanden.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Min mamma hade en massa konstiga förbud när jag var shortie. "Du ska inte krossa en massa unga flickors hjärtan!" kunde hon säga. Jag ba ma ehm morsan jag är fett mobbad och impopulär alltså och diggar mest att spela kula och peta på myror med kvistar. Hade fula glasögon som fan och hade bara fleecetröjor och termosbyxor som morsan köpt på uff. Tror fan jag hade jeans i sjuan för första gången. Ändå trodde morsan att man var värsta playern. Lustig människa det där.
Hangaround
2006-04-03 02:21
Min mamma är en tjatig jävla idiot, you gotta love her for that !
hon har risig musik smak, ful bil, skit petig med osten, köper läsk som bara hon får dricka, men en underbar morsa,.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
min mamma klagar på att mina byxor.hon tycker att jag borde va vuxen och ha tajta byxor inte baggy som sitter föööör långt ner enligt henne. och att jag ska borsta håret, för om jag inte gör det vad ska då folk tro om mig? att min mamma inte bryr sig om mitt utseende, att jag knarkar och är uteliggare. sen är hon överbeskyddande men de är nog de flesta mammor! kunde vi inte fått klaga på våra pappor istället?
min mamma är gamal rödvins vänster och tjock men snäll. hon är obotlig idialist och hatar alla som inte lever på existens minimum typ. sen är hon mega femenist och helt wack till och från. men sen är hon sjuk snäll och alla mina vänner har alltid älskat henne. nu när det är 8 år sen jag bode hos henne så är det fort farande folk som är där och spelar kort och driker kaffe bara för morsan är så cool att hänga och snaka med. annars är det ända jobbiga att hon är mega envis så hon vägrar gå till doktorn eller fixa saker även om man tjatar på henne i 3-4år. jag skojar inte hon kan värkligen dra ut på saker så länge. vilket kommer bli hennes död.
Min farsa är typ också totalt värdelös på att laga mat .. Morsan är typ störd i huvet eller nåt och ska alltid kalla mig störda saker .. ska inte säga vad för det är läskigt :P
min mamma tillhör spyket
Min mamma är bäst hon har inga dåliga egenskaper