spagetti, torra fiskpinnar och saftsås hahahahahahahahahahhaa knas jue! hahahahahahaha var de tinte gott eller? :P
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
jag ska slå min mamma
Fucks your life up crew Tjabo!
man slår inte mamma :S
jo i ishockey spel
Fucks your life up crew Tjabo!
ja men då så :P slå på dah :):)
Min morsa kan aldrig gå härifrån så att jag kan hämta min sprit från min kompis :/
Men lika glad är jag för det!
hahaha livet e hårt kompis :P
Min morsa skapade min lillebror, de är nog enda felet med henne egentligen, och ja får inga pengar av henne!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
skönaste tråden så nu uppar ja den efter såhär många år o grejjer.
Sleep is the cousin of death
nu ska ja dissa.. min mamma är väldigt jobbig och ska ALLTID läsa alla lappar hon hittar på ens rum osv. kollar om jag har nån disk på mitt rum men i själva verket kollar hon så ja inte håller på med något "fuffens" . jag får inte låsa min dörr för "de kan börja brinna" wtf? .. och ja hon säger bara så för att hon tror jag ska hålla på med något fuffens. hon kan klaga på att hon har ont någon stans och hon har konstiga bulor och grejjer men så säger man te henne att gå te sjukhuset nefan då ska hon va så jävla envis och inte gå dit? aah nu vill ja inte dissa min mamma mer hon är snäll, underbar och har hjälpt mig mkt!
Sleep is the cousin of death
min mamma har ingenting jag kan dissa faktiskt, det är nog världens bästa mamma. Det enda skulle väl vara att hon är himla vimsig och snurrig, men det är jag också så det känns dumt att dissa. Annars är hon bäst, lagar godaste maten, bakar underbaraste kanelbullarna,är bästa lyssnaren, jobbar med bästa jobbet, bryr sig om alla (men mest mig), har lärt mig hur man bäst fixar gratis drinkar ute.. ja, hon är nog helt enkelt bäst. aaaw mamma!<3
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia Varför skriver du då!?!? Party pooper!
Min mamma, oh man, hon ÄR sämst på att köpa presenter! Jag fick ett jävla bordsfotbollsspel i födelsedagspresent förra året och min bror, som är elva, fick en Ipod Nano. I julas fick jag ett par skor, som jag inte hade på önskelistan, och min bror fick en mobiltelefon. Förra julen fick jag en fucking tvåtaktsmotor till modelflygplan..... osv.
:(
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Producent
2008-02-09 11:46
min mamma har PTS, nuff said
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
min mamma tror att jag är barn fortfarande fast jag är 25 år, hon säger fortfarande saker som "akta dig för bilarna" "eller halka inte o slå dig på badberget", det är alltid så men annars är hon världens bästa
shimmy shimmy yo
Min mamma städate MITT rum förra helgen, jag som precis dissat utflyttningsplaner med kompisar.. men nu börjar det bli ohållbart här i hemmet. Vi ligger i krig just nu eftersom jag inte riktigt kan förlåta henne för att hon rotade igenom alla mina saker. Dessutom är hon en sån där mamma som alla kompisar tycker är snygg, vilket såklart blir sjukligt irriterande. men större delen av tiden är hon grym.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
frost P20 just för att jag är en party pooper! =P tror mina ungar kommer ha mycket att skriva i en sån här tråd dock, det jämnar ut sig.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Men seriöst, vad jobbar Fantalights morsa med?
Man tycker att efter 23 år borde morsan ha lite koll.. ändå så har hon ingen aning att jag tar mjölk i kaffet (som alla andra i familjen) eller så råkar hon göra fruksallad med någon frukt jag inte tål, eller så frågar hon typ "men du kan väl äta nötter?" när jag varit allergisk hela livet. Dåligt morsan...
Min mamma berättar ofta oändliga historier utan någon som helst poäng. Helst om något jättefestligt som hänt på hennes arbetsplats. Hon lagar god mat men alltid för lite.
Walking the street of dreams
Toastare
2008-02-09 17:31
Oredan, haha så är min mamma med.. och att hon säger saker som "ställ kaffet i kylen så håller det smaken längre" och andra saker jag faktiskt tagit reda på och är medveten om vid 28 års ålder. Men hon brukar komma på sig själv och säga förlåt.. :) Min mamma är sämre än mig på att laga mat och hon har inte den där "känslan" som behövs när man lagar mat. Så det inte blir torrt eller provar ett recept som inte är så gott (man kan ju ofta känna hur rätten smakar när man läser receptet) Men min mamma är världens bästa annars..
Jag skyller allt på Emma!
My mother is the best :D Why should I dizz her?
Jag älskar min mamma men hon är helt jävlas dum i huvvet precis som alla andra kärringar
Min morsa kan aldrig passa tider, väldigt irriterande
min morsa skriker när hon pratar, det är så jävla jobbigt. när man säger till henne att lugna sig skyller hon på sina "starka" stämband och hon kan inte hjälpa det jag kan inte ens förklara hur högt hon pratar... man brukar liksom se hennes ådror på halsen när hon kommer igång ordentligt. jag lovar att mina speglar vibbrerar ibland när hon snackar med någon på telefon tänk er söndag morgon. ni vill gärna sova bort baksmällan men det går inte för att det enda ni hör är er morsas prat (läs: skrik) från köket när hon diskuterar världspolitik med grannen som inte ens fattar vad hon säger eftersom ingen av dom kan normal svenska
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Graffare
2008-02-09 20:04
Min morsa säger samma sak 25 gånger om, och tar 30 minuter för att förklara för mig hur dåligt någonting är, lagar endast halvfabrikat, tvingar mig till högskola när hon inte har gymnasiebetyg och lät mig inte ha flickvän när jag var under 15, när hon fick sin första unge vid 16
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Min mamma pratar skånska.
min mamma är död..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså, visst kan man klaga på sin mamma och tycka att hon är jobbig ibland, men det hör ju till? Ni som tjatar om att mammor ska kunna laga mat, tvätta utan att krympa kläder o.d, ni är ju riktiga jävla bakåtsträvare! Dessutom, VARFÖR bor man hemma när man är i 20-årsåldern? Gör man det så kan man väl fan städa och laga mat själv? Jag har lagat mat, tvättat och städat så länge jag kan minnas och det är jag väldigt glad för. Äckligt med bortskämda 20-åringar.
Klart man älskar sin mor =) Men hon är för jävla jobbig när hon envisas med o se på filmer från när man är lite (det mest traumatsiska jag kan tänka mig) träffar henne dock bara en gång i veckan.. farsan däremot, han lagar fanimig aldrig mat (dag var ett undantag =) annars är de när man kmr hem till morsan varje söndag, då får man lite god hemlagad mat =) (magnolia är söt) *teehee*
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
magnolia_ F19 Du behöver lyssna mer på Thirstin Howl III märker jag... --- Jag gillar min mamma, hon brukade vara mer grinig/neurotisk förr, men på senaste tiden har det varit rätt bra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nilsL: how come? och vad är "Thirstin Howl III" ?
Enda kärleken som har hållit. Mamma, jag älskar dig!
magnolia_ F19 Thirstin Howl III - Still live with my moms, check it out... :)
nilsL: Haha! Trots denna så står jag fast vid mina åsikter!