I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

11/3 Snoop dogg & P Diddy @ Globen

Klubb & Konserter - Stockholm

2007-03-12 22:29
kan nån försöka göra en lista på på vilka låtar de spelar ungefär, ska se dem i köpenhamn på tisdag! TACK
Va inte jibbs förband?
It's not a cap, it's a flag

2007-03-12 23:42
jag orkar inte skriva en lista just nu..
jibbs var inte förband, tror det var pga konserten började 1 timma för sent.

2007-03-13 00:02
Slug P21

Inte tycka om sverige som han sa på scenen? haha, det är säkert enda publiken han har sagt så till!

Och han har blivit gripen en (1) gång i sverige, titta upp hans fina resumé så har han blivit gripen ett tiotal gånger bara 2006 i usa.  
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2007-03-13 00:23
Hahaha nu finns det med på wikipedia att snoop blev gripen 12 mars i sverige. sjukt kul!

Toastare

2007-03-13 00:45
när det gäller snoops gripande så är det ju oftast journalister som håller på och tipsar.

sen ska svenska staten statuera ett exempel att vi i Sverige inte accepterar sånt här och artister inte är något undantag (som vår kära svenska kung) Sen är det ju såkart en liten känga till kidsen som vill bli som pappa snoop..
Jag skyller allt på Emma!

2007-03-13 10:49
Stod allra längst fram och det var ju bara BÄST, Snoop ägde så man kunde dö! Knas bara att typ 30 pers längst fram svimmade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-13 15:06
Kan nån säga några feta låtar som dom spelade PLZ!
It's not a cap, it's a flag

2007-03-13 19:07
De gjorde mycket show av spelningen,
plus att få höra de gamla gangster dängorna också!
fear and loathing

2007-03-13 20:01
Dom är ganska kassa båda två va? Mäktig konsert, men långt ifrån bra.
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"

2007-03-13 21:25
kallskuret

dum i huvudet eller?

2007-03-13 21:36
kallskuret:
jag vägrar tro på att du levt 25 år utan att hört talas om snoop och diddy, vaddå "dom är ganska kassa båda två va?", båda är stora legender =) bara att båda blivit lite media kåta senaste tiden, men förr i tiden var dom the shit
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2007-03-14 10:17
Jag såg det igår i Köpenhamn, men förstod inte riktigt vilka som va med Snoop på scenen. En av de var Soopafly, men vem var den andra.. Han lade verser i både Xxplosive och Candy så jag drog slutsatsen att det va Kurupt, kan det stämma?
8 diagrams!

2007-03-14 10:29
kurupt det stämmer ja, synd att kurupt inte kunde dra nåt av sitt eget bara, tycker han e nummret för stort för att bara onödigt fylla in o upprepa ord som snoop rappar

2007-03-14 17:48

2007-03-14 18:09
Racapp: Skrev jag att jag inte visste vilka dom va? Jag var på konserten, måste säga att det var en av dom sämsta hiphopspelningarna jag varit på, däremot var den en av dom mäktigaste. Klart att dom är legender, men det gör dom knappast till bra. Tycker att Snoop varit bra, men är lite av hiphopens clown numera, på samma sätt som Dogge är här i Sverige. Hade räknat med en bättre performance från honom.

Och Diddy kan inte leva hur länge som helst på att han var kompis med Biggie. Den karln har ju iofs aldrig varit någon tung MC, men det utger han sig hellre inte för att vara.

HipnotajZ: Ne, men man måste vara bättre än så där för bli överöst av en massa props enligt mig.
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"

2007-03-14 18:46
men

"dom är ganska kassa båda två va?" lät som om du frågade , som om du inte viste vilken "rank" dom höll, hur bra elel hur kända dom var,  som om du bara gick på konserten som om de vore vilken konsert som helst

så jag gjorde de klart och tydligt, båda är legender båda VAR grymt bra, enormt bra, en av de bästa men båda var penga/media kåta och bådas musik förstördes

fast snoop doggs nya album är ändå helt okej!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Producent

2007-03-14 21:59
Är det sant att en snubbe hoppade på Diddy i Helsingfors? Jag hörde att Diddy var på väg hem till hotellet så kom en snubbe och hoppade på honom, men sen kom Puffys vakter och stoppade honom.
Det verkar suga att vara känd.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-03-14 23:45
Konserten va grym hörde jag, men precis vad jag befarade var att dobberman vs tax fenomenet skulle besannas. Alltså Snoop skulle pissa in sitt revir oh käka upp P till breakfast...
Facebook: http://facebook.com/djelbravo.kingofdabeat
YouTube: @ http://youtube.com/pawlito2
Instagram: @ djelbravo

2007-03-16 15:02
är det nån som har bilder från spelningen i globen? för jag glömde min kamera haha!

by the way så var spelningen fet fast den hade varit bättre utan p.diddy för han är en tönt!
stod längs o njöööt av snoops gamla låtar:D

2007-03-19 18:43
det bästa var ju att han visade intyg på att han hade gräset som medicin. "för migrän". :)
you know i spell girl with a B

2007-03-21 02:56
hahahaha värsta jag hört...migränmedicin finns på apoteteket i för ifs, kanske inte finns där han bor än...
Facebook: http://facebook.com/djelbravo.kingofdabeat
YouTube: @ http://youtube.com/pawlito2
Instagram: @ djelbravo

2007-03-21 14:28
HipnotajZ 

Är du dum i huvet?
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe

2007-03-21 14:34
ja det är han, har sett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-21 16:58
Du har alltså sett att HipnotajZ är dum i huvet? Då måste det ju va så!

2007-03-21 17:04
HipnotajZ 

Kul att du säger att racapp är dum i huvet när han säger att snoop blir mer pop och mer mainstream för varje dag som går.. det är ju fan sant eller? Stäng ner whoa, sätt på nån 50 cent låt och va tyst.

2007-03-21 19:14
min blanka penis

jag sa det till kallskuret, din dyslexi drabbade flicka..

2007-03-21 20:44
Vad snackar du om? Så du sa inte att racapp är dum i huvet? Haha, vem kallar du flicka FlickaN?

2007-03-21 20:59
nån  kan ju ta bort mitt senaste för det va inte meningen att gå offtopic.