oslo finland köpenhamn är slutsålda.. jippii sverige.. fuckin suckers
När börjar insläppet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt utsålt här i Norge iaf
LePlan ska du inte dit då eller?
yay, jag ska dit. hoppas de inte ändrar plejs eller ställer in. jag ser fram emot konserten!
you know i spell girl with a B
det har sålts ca 60-65% av alla biljetter som ticnet har släppt
slutsålt i köpenhamn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va fan inte alls slutsålt...
Snoop måste man se! Diddy kunde de skippat. Ngn som vet om det är slutsålt?
Restless, svårt att gå in på www.ticnet.se och titta?
jasså du tror det kommer bli slutsålt övh i globen?
knappast...
you know i spell girl with a B
Ne men restless undra ju!!!
Slutsålt med sittplatser (de för 495 kr).. skönt det.
Hur mycket stå plats e de kvar då?
har 3 ståplatser till salu..nån som köper?
Lipare
Det kommer inte bli inställt MEN, Endast P.Diddy kommer att uppträda och de kommer att be om ursäkt för att Snoop inte kunde va me.... vet inte men ja känner på mej att nått sånt inträfffar ;)
http://www.youtube.com/watch?v=gbmq39FB5CE
vem åker på hiphop konsert för att sitta ner? whuuuut
HipnotajZ gör!
är det nåt förband officiellt än?
norrkööping
Av någon anledning så står inte Jibbs som förband längre.. men det är han på resten av turnen, så det tror jag. Ja, jag har sittplats men inte fan sitter jag? Har på rad 1 så jag står vid räcket.. ska bli fett! Vem tar med sig full laddad kamera med minst 512 mb minne? :D
Jaag! nån som vet om det går å ta med sig filmkamera in?
Jibbs? Ärligt? xD
norrkööping
Du får ju inte ta med dig kameran, men vad ska dom göra åt det? Bara du gömmer den lite smått så har dom ingen chans att ta den. Ja.. Jibbs är förband. www.jibbsmusic.com
kan du ge några tips om vart jag ska gömma den?
Vad är de för någon? Göm den i byxan, det är ingen som tar dig mellan benen :P
Kurupt kommer med snoop =D!!!!
många ö är fresh inte
norrkööping
många mellanslag är fresh................................inte
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
R U INVITED? efterfest på Hellskitchen med Snoop dogg. och Diddy som DJ, Budgeten för efterfesten kommer ligga på 2 miljoner, (enligt diddy sj då han vill överträffa sin förra efterfest) endast inbjudna. + Fri sprit, goodie bags och massa överrasskningar.
ska kurupt med till köpenhamn också?
ehm, knas för mig och min polare som har biljetterna till konserten men varken har bokat biljett upp till Stockholm eller vet vart vi ska bo... har förövrigt varit i Stockholm typ en gång när jag var kanske 10 år
gurrl nice, hahaha. vart bor du då?
HipnotajZ Lund. Och du i Stockholm eller?
Neej jag bor 40 mil ner från sthlm .. i jkpg! jag inte heller någonstans att vara :D
men hur ska du göra då?
han ska sitta på stationen till hans tåg går 05.00 right?
Jag vene än, ska vi ha sex? :D:D:D:D Nej men allvarligt jag vet ej, min tjejkompis som jag ska åka med kände några blatter som skulle ha efterfest men kännerinte att jag vill dra dit o bli våldtagen 11 dagar kvar för övrigt
gurrl F18 om du bor i lund varför inte åka till köpenhamn och se han istället? vaaaaaaa?
HipnotajZ Alltså va, är du en tjej? Vi ska förmodligen bo hos en killpolare till mig som jag dock inte har träffat på typ 6 år
blazeandamaze P21 Vet inte, har för mig biljetterna var slut eller något. Dessutom kände vi för att åka iväg på en liten tripp, det är tråkigt att åka till Köpenhamn och jobbigt att ta sig hem.
vilka fler artister förutom snoop o diddy kommer medverka i konserten?
gurrl jag är en kille :D Ok, jag har också boende men han bor i segeltorp och jag pallar inte panga ut taxi runt kl 00 när jag ska åka tåg kl 05.20 KURUPT kommer med! jibbs är förband