Hjälte Ha den i fickan för säkerhets skull!
Om du har blivit bjuden ska du ha fått hem en Dom P campange hem, på flaska ska det stå You are invited to P Didyys afterparty. Har du int fått en så är du definitivt inte bjuden.
Ät mig
champagne flaskan fick inte ens plats i min brevlåda så brevbäraren tog den själv
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
va fan är det här.. hahahahah
www.barabazz.com
kurupt är med snoop men är de inte nån med från dogg pound? jag tror min biljett till efterfesten har försvunnit i posten...
Red Motion Music
Efterfesten är bara för speciellt inbjudna kändisar/artister, skivbolagsfolk och journalister. Enligt arrangören, P.O från SoBlue, så har bara 400 personer blivit inbjudna, varav 100 av dessa är fotomodeller som Diddy och hans stabb vill ha omkring sig den kvällen. Alltså, man måste få ett speciellt inbjudningskort hem för att få gå på festen.
Keep it classic!
sina du läste de där i metro...elle
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
å fy favaf störande, har biljett men kommer inte kunna ta mig dit :(:(
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
för att du ligger på huddinge sjukhus?
snart ppl! akta för civvare
Red Motion Music
hur var det? bilder/filmer posta här tack.
Det här var ett av det fetaste jag varit med om! Supershow helt klart, många gamla godingar och publiken var grym också!
facebook.com/idiomatisk - fan page
jag har 1,5 gb bilder/filmer som kommer upp sen puss SÅ FET SHOW
Alltså jag höll på att somna under puffys framträdande..så otroligt keff snubbe... Snoop dödade dock men när puffy kom in igen blev man bara trött... men man saknade jävligt många låtar från snoops sida...och synd att inte kurupt körde nån egen låt. och vart var daz?
http://www.myspace.com/bizzlebeats
haha tala för dig själv. Tycker P.Diddy är en grym entertainer men man är inte lika inlyssnad på honom och det är alltid roligare då man känner igen låtarna.
vart tog förbandet vägen? i övrigt en grymt bra show. men fan vad det susar i öronen nu :)
you know i spell girl with a B
Coolt att Kurupt var med. Körde dem deras nya låtar? Tänker mestadels på Snoop då... Jag såg han för 2 år sedan då han spelade mestadels gammla låtar och det var så skön känsla.
Efterfesten lär vara grymmare än själva spelningen..får kolla med de som är där imorgon.
•pave paradise•
sitter på centralen och väntar på tåget hem.. det här var bland det grymmaste jag vart med om på länge. snoop ägde så groft =D
Blev tydligen en annorlunda efterfest för Snoops del..varför är jag inte förvånad att polisen e på han..
Hahah snoop hade efterfest med ainan på södermalmhäktet
Bara jag som inte är förvånad över att de körde en razzia?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tillslaget var planerat. De gripna luktar marijuana. Misstankar hade av olika skäl uppstått redan innan , säger Jens Mårtensson vid Södermalmspolisen.Tidigare på kvällen hade polisen gjort en razzia mot ett hotellrum på Grand Hotel där Snoop Dogg bodde, enligt uppgifter till Aftonbladet. Där hittade man en låda med cigaretter som man tror är marijuana. Artikel Ja, han är ju inte direkt känd för att röka gräs. Lönt att göra ett tillslag mot honom och ge böter för ringa narkotikabrott. Mängden var ju för eget bruk. Knappast att han skulle komma hit och sälja lite röka. Surast måste fan ha varit att missa efterfesten, både för honom och för folket som var där. Kunde iaf väntat till efter efterfesten.
kan nån försöka göra en lista på på vilka låtar de spelar ungefär, ska se dem i köpenhamn på tisdag! TACK
It's not a cap, it's a flag
Diddy kan inte rappa Snoop och P. Diddy beter sig också i Globen som att de har förfest. Som om vi konserten igenom väntar på att det ska sätta igång på riktigt. Den 36-årige gangstarapparen Snoop klarar sig dock bättre än P. Diddy. Det är, passandes förfestkänslan, fokus på de gamla hitsen. ”Who am I (What’s my name”) och ”Gin and juice”. Men när han kör svennebananhiphophitten ”Jump around” och studsar omkring på scen undrar jag vad tusan den annars så coola Snoop håller på med. Har lärt mig ett nytt ord på 23 bokstäver. Kan vara bra när man kör hänga gubbe. Sen är det ju klart man vill höra de gamla hitsen man lyssna på när man växte upp.
Var det verkligen så dåligt?
Källa;
Aftonbladet.se såklart
bilder/filmer tack.
SKU - SKU - SKULASON!
fy fan va pinsamt! så jävla sverige de kan bli!
Vilka jävla snutar jävlar att dom inte ens skäms utan påkostar hela deras operation med skatte pengar och för vad?? 5 - 10 gram...... Och vad är syftet?? att markera mot utlänska artister som tar droger?? Helt plötslig ska stockholms polisen ha nolltolerans med världsartister..bullshit Jag tror att det här kommer uppifrån, regeringen har medvetet gått in för det här. Varför? Ju, det räcker med att haffa en stor artist för att resten av världen ska säga: vi fuckar inte med sverige dom e förfan galna.. Reslutatet kommer bli att internationella artister börjar tänka om innan dom dyker upp. Vem e nästa Busta Rhymes?
"......fred på jorden ????.."
vad vare för b.i.g & pac tribute dom körde ? Info plix.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
lägger upp videos nu heheeeehheheehehehhe
smb P2 Word! Nu kommer ingen hit mer! Så jävla onödigt..
fan vad ni klagar på sverige, hur nödigt är de o ta med sig marijuana och shit?, känns mer som om han VILLE åka dit för de, så wow va gangsta han är, wow va publicity stunt
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Bilder hittills: http://hipnotize.bilddagboken.se/p/dayview.html?t=1173654001&id=35002640 Video hittills:http://www.youtube.com/watch?v=DLpG4wRdxks
jävligt grym konset, pinsamt att läsa nollan till recensent på aftonbladet, de som inte vet nåt om hiphop ska fanimej inte skriva om det. sen visst Snoop va bra mkt bättre än diddy, men han klara sig ändå helt ok enligt mig. pinsamt ja de här med snoop, så typiskt sverige, nu tycker han nog inte om sverige så mycket som han sa sig tycka på konserten..
Slug P21 Word! jag skrev då ett e-mail åt aftonbladets journalist om hur fel denne var. Den på expressen var betydligt mer "on the money".
hur många var det på konserten?
Doj Dojs hotell!
VIDEOS: http://www.youtube.com/profile_videos?user=HipnotizE
någon som var på efterfesten ?
SKU - SKU - SKULASON!
Jag var på Diddy's efterfest, väldigt väldigt snabbt. Så dåligt var det ungefär, jag hade verkligen förväntat mig en once-in-a-life-time fest, men icke!
Keep it classic!
onödiga sverige =( vem kommer vilja komma hit jämför me MÅNGA andra länder
Det var tur att snuten inte var på Diddys efterfest. Dom rökte INNE PÅ HELLS KITCHEN! Jepp, framför allt å alla. Inte Puff själv då förstås men hans entourage.. Ooo Wee..
LePlan Är han inte det då? Han är ju stenrik, och i min värld är man en duktig entrepenör då.
http://www.youtube.com/profile_videos?user=HipnotizE mer vidzzzzzzzzzzzzzz
Min biljett blev snodd, men kom in än då pga schysst vakt;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
racapp om snoop vill röka när han åker på turné för att det får han på bättre humör vilket leder till bättre show så ska han få ha med sig sitt weed! palla se snoop helt sur och jobbig på konsert för han inte fick röa sitt weed i fred. fuck alla dessa snutar!
Red Motion Music
det var grymt, p diddy var bättre än förväntat men han kunde skippat den där rockgrejen eller vad det nu var haha men snoop ägde såklart. det var bara 7000 pers där när det kan få plats dubbelt så mkt, skämmit alltså.