oke de va dem två ja hade hört om ville bara se om de va fler :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ok vem tar med sig digitalkameran?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HipnotajZ Aha, säg till om du fixar place att bo på :P
gurrl du kan crasha hos mig efter efterfesten haha
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
gurrl, jag ringde en jag känner i sthlm o vi får nog skjuts hem till han, o till tåget med.. förhoppningsvis annras går jag väl på diddy festen.. hahaha
Crona P24 Aha det var snällt men vadå vad är din msn då?
Puffy puffy puffy... en sån tönt. Men Snoop är grym... och honom hade jag lätt gått och sett om jag hade haft en biljett.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
ryktas om att det ställs in?
det gör det ju inte alls
aint shit cancelled man.. ses på söööndag
aa droppar igen..har 3 ståplatser att sälja skriv i gbn om ni är intresserade
Lipare
peppad som fan, detta blir najs, ståplats, undrar hur tidigt man måste dit för o få bra platser, när är det insläpp??
peaches F23 köp stå plats kom dit före alla andra så du hamnar långt fram kom med kort kjol försök att få uppmärksamhet så kanske dom bjuder dig;)
äh.. de e ju varmt där efterfesten e sen!:P
Nån som vet vart efterfesten håller hus?
stureplaan
spy bar elr?
PÅ min biljett står det bland annat R U INVITED? 644/1000 Diddy's Afterparty Dress In Black 11/3 Hell's Kitchen Så efterfest är på föredetta Köket med andra ord...
Hur fan har du fått tag på biljett?
peaches Tror inte dom skulle bjuda typ 10 tusen till en efter fest?
vet att aftonbladet gav ut 2 biljetter till efterfesten i en tävling
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Ses där haha!
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
peaches nej, det är två helt olika biljetter...
you know i spell girl with a B
men hur kan man komma in på efterfesten då?
du har på dig push up och kort kjol
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
släpper dom in transvestiter?
Efterfesten är endast bjudningar. Du måste alltså bli bjuden. Hells Kitchen (Köket) har bara plats för 400pers.
Är man bjuden så är man. Är man inte så är man inte.
Jag flyger ner från Piteå för det här :P och timbuktu på lördagen då.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Uppdaterat från ema.se 11.3 Stockholm, Globen Ca. tider för kvällen: Dörrar - 18:15 Jibbs - ca. 19:30 - 20:00 P. Diddy - ca. 20:15 - 21:15 Snoop Dogg - ca. 21:30 - 22:30 Skulle fan vilja se Snoop längre... Men som sagt, 2.5 timmar konsert för 500 kr. jag betalade 500 kr för 50 cent och han körde i 50 minuter.
nån som vill bli av med 2 sittplatser? :)
Ticnet har fler en 2 som dom vill bli av med....
3 ståplatser till salu hejåhå
Lipare
Det är som gurrl F18 säger. Det är arragörerna Soblue som skickar ut inbjudningar till efterfesten.
ja, de lär ju inte skicka hem efterfestbiljetter till nils johansson på trådstigen 18. är väl bara "kändisar" och annat viktigt folk som får gå på efterfest.
lycka till
äsch. kan vi inte fixa en egen efterfest? utan puffy. ;)
Dom har skickat ut 1000 biljetter, Hells Kitchen kommer att byggas om helt inför efterfesten. Upfattning jag har fått är att dom har skickat ut 2 biljetter/ till huvudprofiler/kändisar. Jag har inte fått en inbjudan men följer med som vän till en som har fått inbjudan.. ohhhhhhhh yeaah, De som jag hittils vet kommer vara på efterfesten är Timbuktu, Rodde, Shan Atci samt en del big brother profiler.. see ya there
någon som vet fall dom är noga med kamera och sådant???????
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
min polare vill ha biljett, ståplats, någon som säljer?
haha hoppas massa b-kändisar kommer i vita kläder . så dom inte ens blir insläppta hahaa-
gurrl: finns nån i köposälj som säljer tre stycken. han har väl skrivit är i tråden också, trorjag...
KAMERA REGLER: DU FÅR TA MED DIG DIGITALKAMERA , EFTERSOM KVALITETEN PÅ EN DIGITALKAMERA INTE KAN UPPNÅ KVALITETEN PÅ T.EX EN SYSTEMKAMERA! Ta så mycket kort/film som ni kan, så vi har lite att kolla på sen :) SES!
Tänker ta me mig filmkamera ändå!
Köper gärna 2 biljetter.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Phaneuf, fyfan vad fett, har du lust att skicka den sen? du är bäst :D (no homo)
HipnotajZ är du säker på det??? tänkte så man inte står där med en digitalkamera så får man inte komma in. det skulle ju vara skit
Sprit, vapen & knark gör den svage stark