jag behöver 2 biljetter! :(
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
nu börjar förkröket
- yes
Argh, nu ska det förkrökas. Magen vrider på sig, och huvudet snurrar. Jag hoppas Tonedeff kör lite egna grejer också, det vore fett. och spelar de typ Falling down, eller seasons så tar jag livet av mig efter konserten. Ingeting kommer ha mening ;D "beoynd gimmicks and fake plastic tits" SES OM NÅGRA TIMMAR.
1 månad från arton=ångest ikväll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yes fick biljetter i sista sekunden! damn kommer bli så jääävla fett!
kan ha en biljett kvar vet inom 20 min... priset ligger då på 300 kr den som hör av sig först får köpa biljetten...
Snubben jag skulle köpa avs skåpmongo till polare sålde av biljetterna jag skulle köpa innan jag hann komma till stan!
Fy fan för svartabörsare som skor sig på folk...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BazookaTooth: Asså jag skulle ha fått köpa den av 150 kr av min polare eftersom han ändå inte kunde gå...men jag misstänker att hans polare i sin tur tog tillfället i akt att tjäna en hacka på biljetterna.
Killen, jag tänkte på han som tar dubbla priset för en biljett.
BazookaTooth: Jaha, jo det är rätt sniket
Faaaaan . vill vara 18 vill och så skulle jag vilja haft en biljet. Sånt här är inte ofta man kommer få se. Hoppas ni alla hade det grymt iaf. Holla!
Close your eye's and be a part of my life! POOF! N-Town!
Hoppas att ni alla hade kul. KASH, GRASS & HANDS HADE KUL!!!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
helt jävla sanslös konsert! så jävla bra vilket jävla lir från Tonedeff vilket jävla liv på scenen underbart från min del!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
omg. bäst hitills. jag är helt salig.
Jag blir så ledsen, varför är jag så jävla seg. Och sen när säljer hiphop konserter slut lång tid i förväg? Har hiphopare plötsligt slutat vara passgångare?
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Redaktionschef
2006-11-29 02:00
Riktigt bra! Hade dock hellre sett att Kashal-T och Tonedeff kört en låt mindre var så att Cunnin Lynguists kunde ha kört längre.... men det var bra alltihopa så var väl ingen större fara direkt. Det enda jag inte gillade var avslutningen. Allsång med "We Are The Champions"?!?.. har hatat den låten ända sen jag var liten och det spelar fan ingen roll om en av mina absoluta favoritgrupper sjunger den. sen avled jag typ av värmen :/Vilka tog bilder? Jag vill ha... fixa upp på nätet åt oss som inte trängdes längst fram!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fett fett fett bra! jag filmade satan med min mobil... frågan e om det blev nåt bra...
Wisdom is wonder
Redaktionschef
2006-11-29 02:14
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Alla som har filmer och bilder på mig och Kash, langa upp tack. En låt mindre med Kash? Va ju inte direkt världens längsta set.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Redaktionschef
2006-11-29 02:39
grass> Likväl hade hans uppträdanden en eller två döda punkter, tycker jag alla fall, hade räckt med 3 låtar + en acapella eller nåt sånt. Fast det kanske var jag som stod och störde mig för mycket på att han tappade bort texten titt som tätt och att hans sidekicker tog upp alldeles för stor plats?... eller var det du som var han? :)
Oracle P23 I got a bullet with your name your adress and your phonenumber!
Dicecard Att Samme tappar texten är ju ingen ovanlighet. Dock fick jag in honom snabbt på en freestyle utan att skadan blev skedd. Hoppas att alla hade kul ikväll. Jag hade en otroligt kul tid på scen. BRING IT BACK LIKE THE REPOMAN
Redaktionschef
2006-11-29 02:46
haha fett .. måste säga annars att ni stod för kvällens roligaste höjdpunkt när ni röjde så hårt på scen att nålen hoppade... eller vad som nu hände :)Dicecard> japp, roligt för Kash också att få lite propps/bekfräftelse på plats inför allt folk... han har förtjänat det.
För risk att framstå som jävig. Kash förtjänar all bekräftelse han kan få. Finns ingen som mäter sig med honom i det här landet. Och så kommer det fortsätta vara. Tyvärr finns det ingen som mäter sig med honom i osnabba släpp heller, men det är en annan historia.
Redaktionschef
2006-11-29 03:07
grass Har du koll när hans EP släpps? Angående "döda punkter" så var det väl främst den där låten där ni ropade "understand" (om jag minns rätt)... det kändes inte som en låt som är särskilt lämpad live. Men har ingen koll på om det är en av kashs kändaste låtar och därför "borde spelas" osv...Dicecard haha ja... på tal om tv... fan vad skön "the mike jones game" (eller vad dom nu kallade den) var :P
mihihi penguin dansa ON STAAGE;) haha Grym spelning :D
!! :)
tuuuuuuungt!!!!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Jag smäller av! Helt jävla grymt. Tonedeff imponerade som fan. Kashal-Tee var sjukt fet också! Cunnin är Cunnin liksom. Vad ska man säga? Grymt.
vilken kväll e det enda jag har o säga... fucking lovely
I slipped and I tripped into a shoe that didn't fit
Det var najs. Sjukt bakfull idag dock. Det var tom bättre än i GBG :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Så jävla underbart. Alla favoritlåtar spelades också. Bättre än allt knark i världen. Lika bra stämning som på Hultsfred, om inte bättre!
fortsättning följer.
Sjuuuuuukt bra!
www.nativeswedes.se
fan sluta överhajpa. de kändes slitna tycker jag, jag fick inte alls in den stämmningen jag ville ha. Tur att de körde seasons iallafall. och kashal t tänker jag inte ens nämna. doh!
Det var grymt! Kash ställde skåpet ännu en gång och Grass var blytung hypeman. Blukk!
Jag förstår inte hur det var slutsålt? Kändes ju inte ens halvfullt.
jagvillocksåhaenblog.com
Redaktionschef
2006-11-29 12:50
Nä det är sant Midas.. dom hade ju lätt kunnat trycka in mer folk, men det är väl brandföreskrifter eller nåt :/C-Line P21 > ja hur full var du på en skala? Sprang fram och tillbaka och mosade allt i din väg... men det är all goood ;) Fan det var EN låt dom körde som jag inte kände igen...som var grym... var väl antagligen från något av mixtapesen... minns dock typ ingenting av hur den lät så kan inte beskriva den. Den kom mot slutet, hade en enkel glad melodislinga? :)
C-Line är alkoholist. Inget nytt. :)
jagvillocksåhaenblog.com
:D Jag kommer nog kunna leva på det här ett par år. Dom VAR verkligen så grymma.
Tonedeff hade inget krut i sig när han körde själv, jag tyckte att det till och med kändes ganska livlöst, fast när han körde tillsammans med cunnin var det cool.. Sen tyckte jag att cunnin var ganska jävligt feta där mot slutet... Puss!
Orale!
Oracle: Haha lite för full. Det är farligt att ha massa flak med öl som ligger hemma och är kalla och vackra i kylskåpet. Har lite små minnesluckor av konserten. Men såg ju dem i fredags med så de kompleterar varandra rätt bra. Jag minns inte att vi träffades igår om jag ska vara ärlig. :D Midas: One time! :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
hade gärna sett. men mina polare blåste mig när de boka biljetter åt sig själva
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Broder - haha taskigt läge =)
www.unt.se/musikbloggen
HAHAHA jag hade sjukt roligt! kanske lite för full, men men .....
Voulez-vous!? www.Highlevel.se www.myspace.com/voulezvousmusic
Det var sjukt fett. Kul att klaga på Tonedeff, han levererade galet. Grymt rakt igenom.
grymt. synd att man hade sönder mobilen och sumpade passet, trots de helt klart en skön kväll. galet röj
- yes
spelningen var riktigt fet ! kul att dom börja me hellfire! Förövrigt tycker jag Kash var helt okej före, Kanske inte SVERIGES BÄSTA ! men som sagt helt okej......Förövrigt har jag ca 50 bilder från spelningen, så holla om ni är intresserade !
Blood Buds N beers!
"....och att hans sidekicker tog upp alldeles för stor plats?... eller var det du som var han? :)" hahahahahahaa !
Blood Buds N beers!