biljetterna är i min ägo, det ska bli riktigt kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Re-up. Snart är det dax.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snart å snart, över 3 veckor kvar ;) När Tonedeff är med som support, kommer han inte köra något solo utan bara tillsammans med Cunnin?
det kommer blir så fett fett fett. Biljetterna sitter på kylskåpet. Blir bjuden av min grymma pojkvän och hoppas på att få skaka loss med psk och c-line! ses där!
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
glitch, du får nog skaka med mig med, för jag har raggat deras sällskap också med tanke på att jag har 0 vänner.
616 rewind.. kommer kashal-tee som hemlig gäst då? ;)
these drugs aint as good as we wish they were
Kash ska vara förband enligt vad jag hört.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
helvete. biljetterna är slut. får bli att se dom i gbg istället då. buhu, annars kanske någon vill sälja sin biljett? jag betalar bra ;)
fortsättning följer.
Det går att vinna biljetter(samt en skiva) till spelningen på MTV:s hemsida: http://www.mtv.se/overdrive.php?StoryId=242
biljetterna får iiiiiiiiiiiiiiiinte va slut...för då e ja slut
Doo the right thing!!!!
Är biljetterna verkligen slut? Någon fett me pålitlig källa som kan bekräfta?
ticnet lär inte jiddra med folk
Skulle mörda för en biljett, fan att man inte upptäckte det tidigare.
spliff macht frei
fixade två imorse =) på återbud wohooo
Vem fan bjöd henne?
run-to-the-sun va? hur? hjelp måste ha biljetter
fortsättning följer.
någon som har 2 xtra biljetter?
Ge mig en till biljett eller någon att gå med!
Ingen som har 1-2 billjetter att sälja till mig..kan betala bra..
Säg Whalla!?
hur mkt skulle du betala?? :)
Doo the right thing!!!!
Shit...har haft biljetter bokade i typ en måndas tid utan att hämta ut dem nu när jag tänkte boka om är de slut...jaja jag får skylla mig själv.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Köper också biljett! Snälla Whoa! Hoppas att Whoa-Guden hjälper mig att hitta ngn som har en biljett till salu!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Biljetterna är slut. Det ligger dock ett gäng reserverade som kan släppas upp inom de närmsta dagarna om någon inte hämtar ut dom.
dom biljetterna ska jag lägga vantarna på!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
någon som vet hur många biljetter som släpptes ? totalt alltså!
Johan Spinnell<br>www.eyesharp.se<br>
[email protected]
velar fram å tillbaka.. men ser ju nu att biljetterna e slut. aja
haha, först detta sen EPMD och Pharoahe..... SHIT
Men vfn Pharoahe i GBG. Sånt här får ju inte ske.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
De spelar i Stacken så 200 biljetter släpptes.
mellon inga problem. jag tror du är grym på att skaka rumpa. sen har jag faktiskt träffat dig förut och du verkade vara harmlös så jag kan nog stå ut med dig;)
Jag behöver 2 biljetter. Om någon har några över som dom behöver bli av med så kontakta gärna mig.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
så efterfrågan på cunninlynguists & tonedeff biljetterna e stor... :D ska hämta ut några idag :P
glitch; jag är _ganska_ harmlös, men man kan aldrig lita på det.
asså JAAAA. Har fixat biljett. happi jussie that's me. räkna med röj
fortsättning följer.
kanske har två-tre biljetter över ska hämta dem imorrn istället :D
Gooch, att sälja? Min roomie vill gå och har ingen biljett.
det är ju så att man kan gråta. jag hade ju sagt till mig själv att inte läsa i den här tråden för jag visste väl att jag skulle bli sjukt sugen att gå. nu är biljetterna slut, så nu har jag ju inte ens möjligheten! frukk...
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Been there, seen that...
"Life is an interlude to death"
helvete va fort dom tog slut. jag vill ha en biljett, holla om ni har typ 2st över!
Dom säljer väl öl där vah !?
Blood Buds N beers!
Först hultsfred now this... hoppas de blir inställt så ni får lida lika mkt som mig =) Om inte det ramlar ner en biljett från helvetet så att säga, men de lär ju inte hända sååå..håller tummarna för inställt!!! ;P
nån som har en eller två biljetter??
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
Jag har 2 biljetter till salu. Kolla köp och sälj.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
Ja, det finns bar i Stacken med det mesta en bar ska ha.
har också två biljetter till salu. Intresserad titta till i köp och sälj.
Okej ska bli riktigt gött, tur att man fixade biljetter long ago ; )..........men vart e förhaket då ?, för att inte tala om eferhaket !??
Blood Buds N beers!
Poubelle du och jag och lite röjj då!:) men vi ses där inne antar jag;)Mellon annars så kanske du lugnar ner dig om man mutar dig med öl!:)
Det blir som vi brukar säge fett ghetto,. haha.. BOIBOI å vikingen gör staden osäker!!! men vart ska man hänga före o efter då!?!