glitch: gratis e gott!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när ska de gå på scen?? hur länge komemr d eva öppet på nalen..nån som vet??
Doo the right thing!!!!
tror att nalen har öppet till 03.00, är dock inte säker. Undrar också vilken tid dem kommer att gå in på scenen?
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Redaktionschef
2006-11-16 06:18
När jag såg Jurassic 5 så hörde jag att det finns en regel på Nalen som säger att akten måste vara klar med spelningen före 00.00 på vardagar, eller nåt sånt. Så förmodligen går dom upp hyfsat tidigt. Någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
MEN VART SKA MAN HÄNGA EFTER DÅ !!!?.....INFO PLZ ! : ))
Blood Buds N beers!
Nalen har öppet till 02 när det är klubb (Nalen Bar, Alcazar och ibland i stora salen). Det finns ingen regel att banden måste sluta vid midnatt men vi försöker få banden att spela på utsatt tid. Insläpp 20.00 och Kashal-Tee på scen strax efter 21.00. Vi stänger ca en timme efter att CL gått av scen.
hoppas de går av scen innan 0030 o börjar hyfsat tidigt..då har vi vanliga människor som måste hinna med sista tåget en chans oxo..vet du nått om det >tindra?
Doo the right thing!!!!
Med tanke på att Kashal-Tee går på 21 så lär det vara färdigspelat innan midnatt..
Så nalen e the place to be efter CL?????......Hook a brotha up? =)
Blood Buds N beers!
Jag tror att spelningen blir minnesvärd. Jag tvekar på att jag kommer att glömma den!! :)
Producent
2006-11-19 17:39
3st biljetter köpes!, eller 2, fast har ni 1 så funkar det med!
http://www.soundcloud.com/gyllander
Dags att flytta till större lokal va.. *bitter*
fan av störigt, hade verkligen velat se dom :( asså om nån har 2 biljetter å av nån anledning inte kan gå så hör av er till mig så klipper jag dom direkt! peyz out
http://www.myspace.com/lallarkungen
Toastare
2006-11-20 16:30
Ett tips är att kolla efter biljetter dagen innna. Eftersom man kan boka på ticnet och måste hämta ut senast dagen innan. Ibland finns det tokar som inte hämtar ut sina biljetter och då försvinner de till försäljning igen.
Jag skyller allt på Emma!
fucking 18 år..
Fejna fezken!
Inte för att skryta men JAG HAR 2 biljetter och dom är INTE till salu! HAA HAA HAAA.. frågan är bara.. vart är efterhaket? ngn? som vet?? :))
Det kommer bli fett, ses där folket
Jag har EN biljett till Salu! Ena polaren kunde inte såUtgångspris 220 kr , meddela mig Gbn eller som meddelande!
Om intresserad titta i Köp / Sälj forumet istället
Jag har en biljett. Säljer den för 250kr. Den första som pm:ar mig får den.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
mindre än en vecka kvar?! FAN vad jag längtar =D
ja kommer antasta dig på konserten c-line .D
Ta det från en som såg dem i Göteborg, ni har årets upplevelse framför er. Helt vansinnigt bra.
psk: Det tror jag inte. Såg dem igår och ska inte gå på tisdag :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Jag har redan ont i magen pga det här. Säg inte sådär:b
Fan va ni kommer älska shitten på tisdag, igår var det överfett!
Spela dom Lynguistic ????=)
Blood Buds N beers!
ååååh finns det ingen som säljer biljetter ! för typ ett soft pris.. inte jääätte as mycket...
www.femtastic.se
IMORGON!! ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoho nice nice :D:D snart snart snart C-Line.. ohh vi måste hooka om du ska dit.. va fan snart två månader sen ja såg dig senast!
!! :)
Hoho vad jag längtar..
Aldrig mer....
Redaktionschef
2006-11-27 18:38
Kommer bli helt sjukt kul :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Yeah Yeah Fätt Fätt
Aldrig mer....
Är det någon som vet om Nalen har lämnat utrymme för direktinsläpp?
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
pri & linus kommer... förbered röda mattan!
goodfellas inte fixat biljett ?
!! :)
vart ska folk förkröka imorgon då?
these drugs aint as good as we wish they were
faaan....snart är det dags!! någon som vet när dem kliver upp på scenen och hur länge det pågår...måste tänka på tunnelbanan sen =P
gah ge mig en biljett!!! =((
i'll make you disapear like gas in the air...
är det för sent att hustla biljett eller?
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis! One Love, JahBless&Peace
glöm det inlägget. såg att det är utsålt =(
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis! One Love, JahBless&Peace
pellepotter har hört att stället stänger 12, så det borde inte bli så himla sent...
hittade 2 videos på youtube från när dom spelade i Lund för några dar sen... åh jag tror ju bara att det kommer bli sååå överfett ikväll!!
ETT TVÅ
Wisdom is wonder
vaniljj F26 ja tror då inte att nalen stänger kl 12.
Gooch det är vad som står på deras hemsida iallafall.. det e trots allt tisdag... dom har öppet längre på helger
Wisdom is wonder
vaniljj F26 fan va illa om det e så.. :S vanligtvist brukar ju inte artisterna gå upp före 2230.. iaf inte på dem ja varit på.. men de måste väl ha öppet lite längre pga evenemanget
Hoppas det finns lite fans av Kashal-Tee här. Ni kommer inte bli besvikna på det nya materialet han kommer köra ikväll.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
linus & pri kommer... förbered röda mattan!
www.nativeswedes.se
Det sätter igång kl 21:00!!!!!
pepp pepp
fortsättning följer.