Moderator
2010-07-26 15:35
Hur skulle vi förstöra Özil undrar jag? Annars så är det ju det mest osäkra som finns att inhandla 10-12-åringar, och tror inte på det alls. Sånna ursjuka talanger som Messi kan man nog se tendenser till att bli världsstjärna. Men skillnaden mellan när ungdomar börjat utvecklas på riktigt är så jävla stor så det finns inte. Man kan t.ex. kolla på en sån cup som Gothia, där det nästan enbart är lag från Sydamerika och Afrika som vinner de riktigt unga klasserna, men när det börjar komma till 17-18 så har t.ex. svenskarna kommit ikapp. Så, jag tror helt enkelt inte på att klubbar skulle börja värva ungdomar som är under 16 iallafall :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz jag gillar özil och jag ogillar united --> spelar özil i united kommer mitt förhållande till honom förstöras. det finns så många andra klubbar som jag har bättre relationer till än mitt och united så därför tycker jag det är jobbigt om han skulle hamna i united.
Moderator
2010-07-26 22:36
Det förklarar saken bättre, trodde det var något som på riktigt skulle förstöra honom. Men då fan, hoppas United värvar honom :')
ramuz :) Det snackas om att Jan Vertonghen (Ajax) är på väg till arsenal. det behövs en mittback till och även om inte vermaelen spelat mittback ihop med vertonghen så känner de varandra. det är inte fel. hoppas kan man alltid
Arsenal värvar: Chamakh, Koscielny och säkert någon/några ynglingar. Rykten om bl a Pape Diakhate och nu Jan Vertonghen. Kan utan omsvep säga att jag inte hört talas om och än mindre sett en enda av de spelarna spela. Möjligt att man sett någon utan att lägga dem på minnet, eller sett Chamakh göra ett mål på youtube. Man C värvar: David Silva, Yaya Toure och Jerome Boateng. Rykten om bl a Zlatan och James Milner. En viss skillnad. Men City kommer ändå sluta som bäst femma. Poängen är: Wenger knows, och kommer Vertonghen så kommer han bli en av årets tre bästa värvningar. Övriga blir Chamakh och Koscielny. Kos kommer dessutom anses ha kommit för ett reapris. De 8,5 miljoner pund han var värd kommer att ha fördubblats.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
men vafaaaaaaan, då byts djourou ut efter 27 minuter mot nått ängagäng från österrike.. piss också har bara sett chamakh i cl, men det har ju snackats mycket om honom och hur mycket han kämpar för att göra ett mål. bra egenskap samtidigt som han inte gjort sådär jättemånga. özil verkar helt klar för united nu fö.
Undrar om det stämmer att Barcelona vill slänga in några lovande spelare i en deal mot Fabregas. På lån...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Vem var det som lite skämtsamt sa något om att nu när Benitez är i Inter så kan de ju alltid värva Kuyt?
Jag vet att Aftonbladets silly-bevakning tillhör de sämre, men det här är ju lite kul om det slår in:
Länk
Kuyt är grym, vad vill ni?!
Don't!
kuyt är den mest underöverskattade spelaren i hela pl. det är en håkan mild som kan trixa till 32 istället för 6½.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
mike_ I hear you. Vad fan ska vi med en såndär slitvarg till när vi har den bästa av dem i Eto'o.... O det känns helt åt helvete att slänga Mario för en hög summa pengar o hämta Kuyt.. Då kan man lika gärna satsa på någon junior... Btw.. Inter-City 3-0 har aldrig sett en sådan utspelning :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tänkte bara hälsa till whoapunksen som "visste" att cesc skulle lämna nu i sommar: up yours, bastards!
Det här blir ju bara mer och mer likt Ronaldo-sagan. Så Cesc stannar, det är antagligen mot löfte av Wenger att han blir såld nästa sommar, frågan är om han kommer spela på topp eller om han inte riktigt ger allt som Ronaldo under hans sista säsong innan flytten. Kan bli en vinstlott för Arsenal, men kan också bli ett år där han inte ger så mycket avtryck och/eller blir skadad (i Arsenal måste man väl räkna med den faktorn) och då förlorar de bara de extra pengarna som ännu ett år på kontraktet ger.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
JP Summan på Fabregas lär ju knappast minska om ett år. 30~ bjöd dom. Dom får nog dubbla det typ.. Du kan inte säga att detta liknar Ronaldo-sagan för 5 jävla öre. Det är så olikt det går att vara nästan ..
be the change
Ronaldo tog väl ändå United till ligatitel och CLfinal.. Svårt att göra 40 mål igen men han gjorde väl en 20-30 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JP jag har också svårt att se att det blir som ronaldosagan. jag kan dock tänka mig att han har fått något slags löfte om att få gå om barcelona lägger upp rätt pengar. bara skillnaden i ronaldos och fabregas mentaliteter tror jag kommer påverka avsevärt. jag tror fabregas respekterar det kontrakt som finns på ett helt annat sätt än vad ronaldo gjorde. sen är det just det här med titlarna som är nån slags vågmästare. fabregas vill vinna premier league men vill inte spela för nån annan klubb än arsenal. dvs. vinner arsenal ligan vill han kanske sticka mer (och får antagligen det också för klubben på ett annat sätt). om vi inte vinner kanske han vill stanna för att ta pl nästa säsong eller så har han "tröttnat" på att han inte vinner och vill dra därför. jävla bökig historia. igår la jag en beställning på arsenals nya matchtröja med en vacker 4a på ryggen och FABREGAS där också. kommer bli ett nöje att bära den!
Angående Fabregas så kan det vara Arsenal till fördel att Barcelona inte har några pengar. Fabregas lär förstå att Arsenal inte kan skänka bort en av världens bästa spelare och slantar inte Barca upp så blir det ingen deal. Sen tror jag verkligen inte att en övergång nästa sommar är garanterad. Redan förra året sades det att Fabreagas' övergång denna sommar klar, precis som Ronaldoaffären. Det är f ö rätt intressant och nervöst att tänka på vem som kommer ta över Arsenal efter Wenger som börjar snacka avslut. Förvisso kanske han stannar fyra år till, men det är kort tid när man tänker på hur länge han tränat Arsenal. Att han stannar några år tror jag, det är ju nu han ska skörda sin första riktiga ungdomssatsning (sen har han byggt upp så att Arsenal har en uppsjö unga, bra spelare ännu längre fram i tiden). Det snackades lite om Didier Deschamps för några år sedan och han har ju varit rätt lyckad i Frankrike.
Ja, vi lever väl i samma ovisshet som Unitedfansen. Vad gör de när sir Alex inte pallar längre? känns så jävla sjukt att se united utan alex och arsenal utan wenger. det kommer inte bli snyggt oavsett, känns jävligt svårt att hela tiden bli jämförd med vad som gjorts innan i klubben. tror på teorin att det kommer tillsättas en övergångstränare (imndre namnkunnig) som har klubben i 1-2 säsonger som kan tillåtas misslyckande för att sedan anställa den GRYMME tränaren som vänder allt.
Jag sticker ut hakan och säger att Mourinho tar över United i framtiden. Verkar som att Maicon stannar, så fuck Real och all eran jävla "vi får vad vi vill ha" mentalitet. O grattis till il capitano Zanetti som fyller 37 år idag men som bara blir bättre och starkare för varje år som går.
Är väl knappast att sticka ut hakan då han är favorit till det jobbet i framtiden. Och att han även har en klausul i sitt kontrakt som gör att han kan lämna för just United.
Bitches Ain't Shit
Moderator
2010-08-10 22:06
Ojdå, vad är det för klausul? Aldrig hört om faktiskt.
carvalho går till Real. chelsea chillar ovanligt hårt på marknaden i år. har för mig att det bara är benayoun som kommit och ut går: carvalho, ballack, beletti, deco och joe cole. fortfarande bra lag nu när både mikel och essien spelar men bredden är inte densamma.
Moderator
2010-08-11 13:16
Tänkte också på det, det är ändå bra spelare som gått. Vi ska väl se att någonting händer snart, men ändå.
Deco och Ballack var väl inga större förluster och Joe Cole var ju skadad stora delar av förra säsongen. Beletti och Carvalhos del i laget kan jag inte så bra, så sett till laget som vann så har de fortfarande en bra bredd och en stark trupp. Men som ni säger, de där spelarna man kan slänga in när som helst och som gör sitt jobb, är inte lika många längre.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Tja, ni kan mycket väl ha lyckats med Hernandez (får se hur han klarar av brunkargängens dobbar först), så varför skulle inte Bebe funka. Lite avis är jag. ManU har alltså sex anfallare att tillgå. Arsenal har tre och anser att det räcker. "We have very good attacking midfield". FFS... Inte för att jag skulle vilja ha Owen eller Macheda, eller Berbatov för den delen (tror inte han blir bra i år heller, förutom ett hattrick mot Arsenal bara för att jag säger det), men NÅN mer får gärna komma in. Chamack kommer ju följa traditionen och bli skadad. Van Persie blir alltid skada. Bendtner är redan skadad. Och Bendtner är inte bra som ensam forward om han nu skulle vara frisk.
Moderator
2010-08-12 11:57
Haha exakt, vafan? Men lär väl vara en grym liten jävel, undrar dock vad vi ska ha Diouf till nu?
Diouf är ju utlånad till Blackburn hela säsongen. Welbeck ser ut att gå till Sunderland på lån också. Owen kommer väl orka en sisodär 4 matcher innan han går sönder på nytt. Tror mycket på Berba den här säsongen, otroligt skicklig passningsspelare.
Bitches Ain't Shit
Jag glömde såklart Vela. Om det nu var något att glömma. Visst, han kan peta in bollar riktigt fint men det är ytterst sällan han kommer i läge och verkar inte klara av England. Men kanske blir det hans år ändå. Vi får väl hoppas. Poulsen till Pool nu också.
= Mascherano till Inter/Barca Damien Klausul!? Jag baserar det mest på att Mou alltid tidigare har sagt att han ska tillbaks till CHELSEA, nu är det mer "Jag ska tillbaks till England".
Jo, en klausul som gör att han kan lämna Madrid i slutet av vilken av dom kommande säsongerna som helst (trots 4 år på pappret med Real)
Läs mer här
Bitches Ain't Shit
This will state that after serving Real for two years he will be able to move on – if their compensation requirement is met. Gud vet, det ryktades ju också om att Mou hade en klausul som gjorde att han kunde gå gratis från Inter om han vann CL men Real fick punga 16 mille Euro :D
Evolution sen glömde du Jay Emanuel-Thomas har gjort en del mål på försäsongen och är i Bendtners frånvaro den store starke som man slänger in sista kvarten för att ha en till (förutom chamakh) att slå höjdbollar på. räknas som home-grown också. det jag undrar över chelsea är om bredden är lika bra som innan. visst ballack och deco spelade inte jättemycket men var rätt bra kort att slänga in vid skador etc. neymar går till chelsea enligt aftonballen.
klart bredden inte blir densamma när man skickar iväg såna spelare vi har gjort... men Ramires och Neymar skulle va 2 roliga värvningar. nått måste vi väll ta in! men men ancelotti vet vad han gör.
"life's a garden, dig it."
Moderator
2010-08-12 23:05
Jag drömmer faktiskt blöta drömmar varje vecka om att Mourinho skulle ta över United efter Sir Alex, det säkraste kortet känns det som.
ramuz Du tror inte att han hade tagit sitt stuckit så fort England eller Portugal hade erbjudit honom landslaget? Känns som en rastlös själ det där... Tror United skulle må bättre med någon mer långsiktig lösning. Dock kanske Mou som mellanlösning med nästa tilltänkta tränare som assisterande, på det sättet slipper ni kanske ett par urusla mellansäsonger. Just my 5 pennies...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Om Zlatan går till City blir de farliga på riktigt. Zlatan har ju en europeisk tradition av att vinna inhemska ligan ;)
Moderator
2010-08-13 13:10
Jag tror mer att Mourinho ser det som det största och svåraste testet i världen att ersätta en legend som Sir Alex. Han vill bli den bäste tränaren och en legend, så jag tror han vill ta utmaningen. Men, det är väl det jag tror bara.
Balotelli klar för city. Då har dom alltså värvat; Balotelli Silva Yaya Toure Kolarov Boateng & Så har dom tillbaks Hart från lån... Jävlar..
be the change
Moderator
2010-08-13 22:22
Läste att dom om 3 år måste gå plus minus noll för att få lira fotboll i Europa, tror det var fotbollskanalen eller någon tidning. Lycka till med det liksom. Fyyy för dom, Silva är ju så jävla bra.
Producent
2010-08-16 09:59
Här kommer jag från ingenstans, men hey, om man är Milan fan och får Prinsen Boateng så blir man ju glad!
Lil_H..
Lil_h Är det inte Genoa som ska köpa honom för att sedan låna ut honom till er..?
christ... han var bra i vm men snälla nån han stack knappt ut ur portsmouth. känns som en muntarivärvning, vilket också var helt galet.
Producent
2010-08-17 08:42
Xtremesia P18 Det sägs att han och Genoa delar på han 50-50. Och så har milan möjlighet ifall han presterar bra, vilket med andra ord slänga in 2-3 talanger. mike_ P25 Inte riktigt så. Skulle ditt favorit lag (Arsenal var det va?) också haft mittfältare som Gattuso, Ambro, Seedorf osv hade du med blivit jävligt glad :D
Lil_H..
Lil_h hehe ja så kan man ju se det, de där tre (ambro, gattu, seed) fyller väl 125 tillsammans snart? :D då är det alltid bra med lite yngre spelare. men ändå, jag förväntar mig bättre värvningar av milan. tex. Dzeko har väl varit på gång länge, varför köper de inte honom?
Özil klar för Real, otippat. Skön filosofi det laget har.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Producent
2010-08-17 14:25
mike_ P25
Dzeko har väl varit på gång länge, varför köper de inte honom? Dzeko är för dyr.. Svårare än så är inte svaret , tyvärr. Milan, eller rättare sagt Berlusconi, blivit snål och nöjer sig med lån, bossman och relativ billiga spelare. Blir ett mirakel om vi ens lyckas komma top 4 iår. Som vi alla vet är Pato gjord av glas, tyvärr(hoppas dock att han håller nu iochmed ett nytt läkar team har tagit över.), Ronaldinho har förlorat sin motivation nu när VM är över, Borriello gör 1 mål var sjätte match, snygga dock, men det räcker inte. Dock finns det lite hopp, nämligen Merkel, kom ihåg namnet, han kommer vara en av världens bästa mittfältare inom ett par år, aldrig sett en 18 åring med en Dolph Lundgren frisyr och grabben har ett spelsinne utöver det vanliga.
Nu fick du kanske mycket mer information än du behövde, men känns gött att skriva av sig xD
Bara jag som tror att Özil har förstört karriären?
Lil_H..
Producent
2010-08-17 14:29
ursäkta grammatiken, sitter i jobbet och skriver så fort jag kan.. :P
Lil_H..