I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Silly Season Januari!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-02-03 00:20
angående arshavin publicerades detta för några minuter sen:
Länk till Arshavin till Arsenal trots allt

2009-02-03 00:43
Jag litar nog på sydsvenskan istället för arsenal.com samt andra siter
be the change

2009-02-03 09:40
Xtremesia

Det finns ju alltid klausuler kring sådant. Men jag skulle gissa att han inte får det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-03 15:48
Quaresma kan flytta hem igen han lyckades inte i Barca han lyckades inte i Inter han kommer inte lyckas i Chelsea. Så enkelt är de.

Geni

2009-02-03 16:19
Priyan

Det dar e ju plockat fran min lank bbc...som f.o uppdaterats precis:

The playmaker told his personal website that negotiations over his move from Zenit St Petersburg "came to a close".

"Now I can say only one thing - that if I play for Arsenal, it will be at number 23," said the 27-year-old.

Länk till http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/a/arsenal/7831046.stm

2009-02-03 18:57
Woho välkommen arshavin :-)
be the change

2009-02-03 20:19
här har du jack vegas

man skall aldrig betvivla sydsvenskan... ;)

2009-02-03 20:19
Welcome no.23 !

Admin

2009-02-03 23:49
Nu är bara frågan när Arshavin blir skadad. Överlever han nästa löning?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-02-04 01:12
hihi vad rolig du var

2009-02-04 02:12
Ja fan. Han blir säkert skadad nu direkt, bara för att. Så att en spelare vi köper in för att täcka upp någorlunda, kan inte täcka upp alls.. Haha fyfan... Det skulle bara vara våran tur, fyfan
be the change

2009-02-04 06:28
Han blir skadad på Söndag. Vi ska hälsa honom välkommen till Prem L med någon skön knäskada. Om han nu får spela.
 Tottenham Hotspur

2009-02-04 10:03
tveksam om han går in direkt hn håller ju på med försäsongsträning egentligen men man vet ju aldtrig och när arsenals offensiv tagit 20 år tillbaka i tiden så finns väl alla möjligheter.

keane liverpool och sp*rs är som vanligt skämtet i england. jävla pajasar!
Admin

2009-02-04 10:23
Seriöst, det skulle vara Arsenals tur om Arshavin går gör åtminstone en Cesc. Att göra en Rosicky är väl lite överdrivet. Men nästa säsong, då har Arsenal ett slagkraftigt lag... i sjukstugan.

Ibland undrar jag om det är AIK:s gamla naprapater och fystränare som jobbar för Arsenal. För några år sedan var ju halva AIK på skadelistan konstant. Arsenal har haft grymt många skador senaste åren, det är katastrof att inget verkar ha skett.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-02-04 11:20
näe det är jävligt sjukt att vi år efter år har nästan mest skador i hela premier league. visst listan är inte så lång just nu men det känns som det alltid är fyra spelare från startelvan som hänger där. visserligen har det tack vare det utvecklat andra spelare som fått speltid men det känns inte som att det ska vara prio nr 1. det sjuka är att det försvinner en fysiosnubbe från arsenal varrannat år som dyker upp i landslag osv. så slutsatsen är antagligen att vi fokuserar för lite träning på "svensk försäsong" och för mycket på "spansk-teknisk" som då inte gör att spelarna håller för premier league. då måste man lägga om träningarna och istället för att gnälla på domare etc. som görs just nu.

jag tror dock arshavin är van vid rätt tuffa tag i ryska ligan, även om jag inte vet ett skit om den så känns den inte som något ställe för klena spelare. kylan lär ju inte heller vara nått problem, vilket många sydeuropeiska spelare inte gillar. däremot tror jag inte han blir någon succé. som sagt, nästa säsong kanske blir rolig, den här är tyvärr körd för längesen.

2009-02-04 23:01
Evolution P25

Börjar ju komma tillbaka spelare nu.

Admin

2009-02-05 10:03
yessir

Jo, men det har det ju gjort sedan typ 2003... Alltid är det några nyckelspelare skadade. Förstår om man har någon glasspelare i laget, typ Ljungberg som hade en av de mest utsatta spelstilarna. Men Rosicky? Han kanske är ett medicinskt underverk i negativ betydelse (eller har han bara drogproblem som elaka rykten säger?). Sen kan man så klart inte värja sig mot skador a la Cesc eller Eduardo. Brutna ben är inte mycket att göra åt hur mycket mjölk man än ber spelarna att dricka.

Men sen alla småskador. Vad är det t ex van Persie? Gick skadad länge. Hela backlinjen likaså. Det är uttänjda ledband, känningar, kramper, sträckningar. Riktiga skitskador mao. Speciellt i en klubb som ska vara bland de största i England (och typ top 10-20 i världen?). Nåt stämmer inte och det är lika frustrerande varje gång.

2009-02-05 10:11
jo visst fan e det frustrerande, och roliga teorier där hehe :)