Silly Season Januari!
Ja vad händer? Vem är på väg vart? Vem blir storspenderare? Man kan vlä räkna med att City kommer köpa spelare som bara tusan. nån med vett hade sparkat hughes istället men men. jag hoppas på att arsenal köper in kvalité till mittfältet. jag har aldrig tyckt man ska köpa färdiga stjärnor men nu när fabregas blev skadad känns truppen fruktansvärt tunn. kommer arshavin? vill vi ha arshavin? tveksamt enligt mig men man vet ju aldrig. eller kommer det tre 19åringar som funkar om ett år eller två år?
ska bli intressant att se vilket lag som gör anspråk på att försöka köpa loss vedad ibiševic iaf?
Vill/Vågar inte spekulera i vilka City kommer buda på/köpa...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag tycker det hade varit kul att se Arshavin i arsenal, det blir antingen en flopp eller en succé tror jag .. men ja, vi behöver faan lite bredd nu, utan fabbe känns det fan inte säkert...
be the change
Lyricist
2008-12-26 11:33
Udineses Göhkan Inler ryktas va på väg som ersättare till Fabregas för typ 116 milj...
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
jo fast ersättare är inte rätt ord, för en tid kanske, men i längden är det ett komplement och jag tror inte han är toppmaterial. jag hoppas lite chiellini men tror inte det blir av. vi behöver nån som kan styra upp ordentligt där bak när gallas antagligen sticker i januari. jag hade inte tackat nej till ashley young heller, hade han varit totalt okänd för de flesta hade det varit en klassisk wengervärvning
Just ibisevic tror jag det kommer handla mest om. Har inte sätt så mycket av han någon som kan berätta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mike_ P23 Glöm Giorgio Chiellini. Han är Juves framtida kapten. För Juves del blir det nog ingen aktivitet i januari, många spelare är på väg tillbaka från skador (inkl. Buffon, Trezeguet, Camoranesi mm) och de kan ju ses som "nyförvärv" i och med att de spelat väldigt lite under säsongen.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Yamo varför skulle jag glömma honom? det är väl lika sannolikt som något annat. framtida kapten... jaha?
mike_: Lika troligt som någon annan? nja.. det är ungefär lika troligt som att Fabregas går till Juve i Januari. Juventusledningen har sagt att Chiellini inte kommer säljas för några pengar. Det finns ingen anledning att tro att dom inte menar det med tanke på hur viktig han har varit för Juve. Dessutom vill Chiellini stanna.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Precis. Sen så har han själv sagt att hans dröm är att få bära kaptensbindeln i Juve. Han styr det svartvita försvaret vid 24-årsålder, kan säga att den killen har en lång och lovande framtid i Turin. Grande Giorgio! :-)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Lyricist
2008-12-29 10:54
Derek Boateng går från Beitar Jerusalem till Köln (tyskland)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
insane M henry gick ut och sa att han var arsenalspelare ända tills han såldes, han var dessutom kapten redan. wysinwyg. allt kan hända.. det är inte roligt men så är det.
mike_ Man ska akta sig för folk som har italienska slagord som signatur, ty dom är farliga och vet sanningen.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
mike_: Ja okej, det är väl möjligt. (Precis som Fabregas till Juve). Men det skulle vara en enorm skräll. Angående Juventus tror jag inte det blir några transfers i Januari, och jag vet inte om jag tycker att det behövs några heller.
mike_ P23 Ytterst osannolikt som sagt. Juve skulle ALDRIG släppa den killen, utan honom kommer försvaret mer eller mindre kollapsa. Jag vet om att du så gärna vill se Chiellini i Arsenal, den spelaren vill nog alla se i sina lag, men tyvärr - han är vår ;-) Chiellini, uno di noi!!!
City verkar få Bridge från Chelsea för löjligt mycket pengar. En svinbra värvning i så fall... Alltid hållit honom över Cole, iaf som person och ibland som spelare, hans inlägg är fan magiska... men, jag gissar att dom summorna det rör sig om är för stora att tacka nej till, även för Chelsea pga att det rör sig om en reserv för oss... Men det känns surt iaf. Och btw... SÄLJ DROGBA HORAN NU EN GÅNG FÖR ALLA... Illojala jävla jätte bebis. Spottar på smutsiga divor som honom. Köpa in Ben arfa kanske?
Arshavin skulle nog redan spela i England om det inte vore för det överpris hans klubb satt på honom. Det finns nog inte en chans att Wenger som aldrig köper något för över 500,000 pund och 16 år skulle lägga ut 20 miljoner pund på en 27-åring.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
alltså jag hade kunnat sätta cash på att drogbas alla utspel är en del i en deal han har med något annat lag där han ska göra sig omöjlig och få chelsea att vilja sälja honom 'billigt', men hittills har ju inget anbud lagts, eller? så jag kanske hade fel trots allt.... drogba kanske är drogba helt enkelt...
ibisivic har har varit helt fantastisk i hösten, eller hela hoffenheim har spelat fantastiskt..så någon borde köpa alla deras spelare.. sen så verkar Olic vara klar för bayern, hoppas dom kan byta honom mot Podolski plus lite pengar då...roligt för olic att sitta på bänken i bayern, närmare hem till mamma därifrån iofs..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Ge mig ibisivic :) och drogba. Men jag har inte förstått poängen med att värva spelare som inte kan spela i CL. Psycholess, drogba var det trots allt som sköt er vidare i CL :()
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och? Han fick ett rött kort i finalen där han lät sig provoceras och snubben spyr skit på laget i media - så ofta han kan och killen som filmar och killen är aldrig nöjd och... osv. Ta honom, ingen skulle bli gladare än mig... får se hur lång tid det tar innan han börjar sprida sig som en cancersvulst i hans nästa lag.
Psycholess Du får han att låta som burdisso. Senaste rykten till inter från ingenstans är ju då luis fabiano. Lätt! Bara att det inte är så troligt.
jag skulle inte tacka nej till podolski, kan man bara motivera honom till emform så är han gjuten. håller med Evolution om arshavin, när arsenal har köpt spelareden senaste tiden så har £20 M inte varit påtänkt. inte för arshavin! gå ner till 15 och vi kan snacka!
Podolski verkar vara nära en flytt till AS Roma.
Moderator
2009-01-03 19:47
Macdonald Mariga är på väg mot Milan eller Napoli
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Zoran Tosic och Adem Ljajic är klara för Man United. Ska bli mycket roligt att se Tosic i United och hur han klarar sig = )
då va olic klar för bayern, sicken jävla råtta han är....fy fan
Downing och Defoe väldigt nära oss nu (spurs). Defoe har alltid en plats hos dom liljevitas hjärtan. Downing till överpris vet jag fan inte om jag vill ha, luktar Bentley-flopp lång väg.
Tottenham Hotspur
Defoe har även förknippats med Juve, men fy f-n om de väljer att köpa honom. Nog med medelmåttor!
Nja, han går nog tillbaka till Spurs skulle jag tro...
Bara en fullständig idiot kan på allvar tro på ryktet att Juve vill betala 20M pund för Defoe med tanke på dem anfallare som redan finns i laget.
Inte riktat mot dig, Yamo_RGRA; jag tror nog du tror lika lite på ryktet som jag. Det kallas ju Silly Season av en anledning.
Defoe är fruktansvärt bra, synd bara att inskränkta italienska fans inte kan förstå det. Men samma p15 och insane female 24 satt säkert med glädjetårar efter att Mellberg skrev på. Vill inte väcka ont blod i debatten om att att prem l knullar serie a åtta dagar i veckan, men så är det.
Tottenham Hotspur
Givetvis, ryktet är osannolikt, men skrev bara det när killen ovanför mig tydligen redan var inne på Defoe-spåret. :-P Tig-Svets Ska genast ta och anteckna det någonstans. Tack!
Tack för ett uttömmande och välformulerat svar. Vad gör Defoe till en dålig spelare - om du bortser från en personlighet som är lite väl 17 för hans egentliga ålder på 27? Berätta gärna för mig. Om du inte vet så va gynnar total tysthet dig bättre än att försöka.
Tottenham Hotspur
var har all kärlek i sportforumet tagit vägen? heja blyth!
Jag skulle gissa att han är inte italienare till att börja med...
ett scum-fan yttrar sig, kul.
Tottenham Hotspur
jag er inget scum-fan? jag ser psycholess, och han må vara väldigt mycket, men han är inget scum-fan
Ödmjuk, det uppskattas till fullo. Jag drar mig tillbaka till den grotta jag kröp ut från.
Tottenham Hotspur
Hej hej monika hej på dig monika! Snart kommer alla övergångar dra igång på riktigt.. Jag ser fram emot det som fan.
be the change
Som de flesta sp*rsspelare så är defoe hyfsad i sp*rs och i andra mittenlag. han har väl nått tramsigt rekord också från league one om jag inte minns fel, mål i 11 matcher på raken eller nått. känns som det finns ett gäng såna spelare och dom skickas runt i parti och minut. varför satsar inte sp*rs på owen förresten? känns som klassen bättre än defoe om än med sina bästa år bakom sig. bästa kontraktskrivningen hittills är lätt jack wilshere som signat long term för arsenal. guld värd!! i klubben sen han fyllde 8 och englands mest lovande ungdomsspelare!
Varför inte hoppa ur prem l och börja spela i franska ligan?
Tottenham Hotspur
ja eller hoppa ner till championship och spela med lag på er nivå, eller spela med alaget i fayouthcup. eller varför inte sluta bry sig idiotinlägg?
Orka bry sig vilka nationaliteter olika spelare har, jävla rasist.
be the change
Shit, duktigt med PMS på Tig-svets. Imponerad.
Tig-Svets : Faktum är att Juventus har mycket mer nytta för Mellberg än för Defoe. Men det vet du väl inget om, du är för upptagen med att sitta och hata ligor och motståndarlag för att överhuvudtaget ha någon koll på fotbollsvärlden utanför Premier League.
geee mig podooolski tll hsv ge mig honom ja vill ha honom craaaavings
Också ett fan av honom, hade gärna sett honom i CfC, han hade flyttat på Kalou/Malouda utan tvekan.
Zenit St Petersburg have confirmed talks are taking place with Arsenal regarding a deal for Andrei Arshavin . Russian schemer Arshavin has been looking to leave the Uefa Cup holders in search of a move to a major European league. He impressed at Euro 2008 and was linked with Arsenal's North London rivals Tottenham Hotspur, along with Spanish giants Barcelona and Real Madrid after the tournament. However, in recent weeks, speculation concerning a possible January move to Arsenal has increased after he was given permission to discuss his departure from Zenit.Reports suggest Zenit are demanding a £20million fee for Arshavin, but the Gunners value the 27-year-old at considerably less. Zenit, though, have told Sky Sports News that they are confident of agreeing a deal to sell the playmaker to Arsenal this month. Gunners boss Arsene Wenger has been looking to reinforce his squad after losing captain Cesc Fabregas for several months due to a knee injury. Wenger has previously been coy on any interest in Arshavin, but admitted over the weekend that he was aiming to sign a player of 'special class'. He also confirmed that availability for the knockout phase of the UEFA Champions League would not be an issue, with Arshavin unable to feature against Roma after appearing in the group stage for Zenit.