ok, näe dom har antagligen inte råd, vad jag minns så fick dom £12 M för Nasri, men sen köpte dom Ben Arfa, men det borde blivit några miljoner emellan. men i tider då bellamy kostar £14 M så borde drogba gå för 20-25. hade det varit normalt hade drogba gått för 15 (?) och belamy för 8. men men så roligt komemr vi väl aldrig ha det igen.
Vilket härligt mottagande Kaká fick från fansen efter att det blev bekräftat att han skulle stanna. Till er som inte har sett det ännu:
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
City måste fan vara sämst i världen på att värva spelare
Vi är överallt!
everlast city har värvat nigel de jong, bundesligas och hollands bästa defensiva mittfältare, ni som inte är insatta i bundesliga kanske såg han i em då han dominerade, känns förjävligt att inte ha han i hsv längre men men, vi fick 20 miljoner Euro för honom, o då vi köpte honom för 1.5 miljoner en gång i tiden så är det en bra affär... sing me a sooong nigel de joong
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Va?! Jag håller till och med Åkersberga här. De Joong är det bästa dom köpt sedan Robinho. Riktigt bra.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
shit, psycholess börjar mogna o skaffa sig perspektiv och riktigt sunda åsikter.. vad är det som händer?
Mogna vettifan, håller bara med om att De Joong är ett bra köp.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Bullard på väg till Hull för fem miljoner pund. Hur fan tänker Fulham där? släpper sitt nav till reapris.
Tottenham Hotspur
det är helt sjukt ja, bullard är ju fulhams bästa spelare i stort sett
LIVERPOOL DISCUSSING TAKEOVER - REPORT Liverpool are reportedly in discussions with a wealthy Middle Eastern family over a possible £500million takeover. Reports on Friday morning suggested the Merseyside club's American owners Tom Hicks and George Gillett are in talks with the Kuwaiti Al-Kharafi family. The Al-Kharafi family, who are led by one of the world's 50th richest men, Nasser Al-Kharafi, have a reported fortune of around £9billion. Nasser's nephew, Rafed Al-Kharafi, is believed to be the key negotiator as the two parties try to reach an agreement which came close to happening last year. There is believed to be a growing divide between the two American owners due to the ongoing problems with the delayed construction of the new stadium plus the renewal of manager Rafa Benitez' contract. The duo have hit a number of setbacks since their own £219million takeover of the club in February 2007, and with their finance deal with the Royal Bank of Scotland and Wachovia - two companies severely affected by the global economic crisis - set to expire, a sale appears to be a favourable option.
1120 : Aston Villa agree £4 million fee for Wigan striker Emile Heskey. Intressant, jag tror att Villa kan bli ännu bättre med Heskey som lite "Center tank" längst fram.
tja med carews skada som inte vill ge med sig så behövs nån som kan plocka ner villas långbollar till gabbe. men man kan ju fråga sig vad wigan tänker på.. precis som fulham så har de inte råd att släppa sina bästa spelare så enkelt. nu verkar det som att arshavin är på väg in, £15 M verkar det som att det landade på.
Samma som Bellamy då? Eller gick han för £14? Hur som, hmmm, Arshavin eller Bellamy... undrar vem som värvade smartast och som får mest för sina pengar... Hmmm.... svårt... Eller inte...
Hade vart trevligt ...The Al-Kharafi family, who are led by one of the world's 50th richest men, Nasser Al-Kharafi, have a reported fortune of around £9billion.
Don't!
Det ska bli VÄÄÄÄÄÄLDIGT intressant att se hur många Liverpool fans som helt plötsligt får en annan åsikt om oljemiljardärer om Liverpool säljs... Så mycket skit som City har fått från pool fans på dvs andra forum...
arshavin eller bellamy, välj själv. sen tycker jag 15 är i överkant för arshavin men jag tror knappast att han går mycket billigare när palacios går för 12 och bellamy för 14 osv. de ville ju ha 20-22 efter EM. jag ser också fram emot ett arabiskt övertagande av pool. då kan dom än en gång köra upp sin anrika historia i röven.
Känns som att City sitter och leker FM, men märker att man inte kan fuska i verkligheten. Nu måste Zenit släppa Arshavin, annars blir han utköpt från kontraktet strax för någon mille bara. Arsenal var tydligen i mer eller mindre samma sits vad gäller Hleb i somras. Har man varit i klubben i tre år kan man köpas ut från kontraktet för en rätt liten summa. Så nu får Arshavin se till att bli en jäkla succé... Jag har varit ganska kritisk mot Arshavin (även om jag insett att det egentligen mest borde ha varit mot Zenit). Har inget emot att bli överbevisad. Har dock svårt att se att Arshavin inte skulle vara en bättre värvning än Bellamy. Hur många tror att Bellamy spelar kvar i City om ett år? Möjligen som bänkvärmare...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution jo Hleb var ungefär samma sak. jag har för mig att jag läst att Arshavin inte skulle kunna köpa ut sig förrän i november dock. jag är precis som du inte övertygad om att arshavin kommer lyckas. det är ganska fet skillnad på att dominera ryska ligan och göra samma sak i PL. men kan han glimta till med EMform i hälften av matcherna som är kvar så är jag nöjd. trots att får man väl se honom som en värvning inför nästa säsong, man kan ju inte seriöst tro att arshavin ska gå in och spela klubben till kamp om titeln nu i vår. inte 9 pinnar efter...
Psycholess P28 Men om Benitéz börjar buda hej-vilt på spelare, då är det fel! Men att ha en ekonmisk trygghet är guldvärt, eller? Sen tror jag också att de flesta som skriver skit om City (även chelsea?), är hyfsat avundsjuka. Sen är det ju synd att de budar på alla möjliga spelare.
Don't!
äh, så länge vi har våran själ kvar, och gerrard så skiter jag i om det är en musselman eller en jänkare som sitter högst upp, samma jävla skit alltihopa
Mourinho "Drogba is a very special player for me, there is no doubt about it. We had a great relationship at Chelsea and he was an important player for me.Will something happen? I don't know. I like players adapted to my style of play, my philosophy of play. If I know them and have a good feeling from the past it is better, but I always feel I can create this kind of good feeling with players that I have never worked with before." Drogba är inte ordinarie, José säger inte "no" utan lämnar dörren öppen.
KÖP HONOM!!!
ja nu kan väl arshavin för helvete bli klar. det verkar som han går från zenit till arsenal för £14M och en ganska fet lön verkar det som. tydligen ska det bara vara någon klausul i hans nuvarande kontrakt som ska lösas genom att arshavin själv köper ut sig från den och sen är allt klart. men jag vill fan se honom som arsenalspelare innan dagen är slut!
Har börjat tvivla på att nåt kommer hända. Om nu Arsenal och Zenit är överens borde det inte finnas fler hinder. Blir det inte av nu kommer det aldrig bli av.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
lol på alla arse.fans. Tror ni vi hade samma dilemma i senaste fönstret eller? Fuck zenit och fuck arshavin
Tottenham Hotspur
While we wade through Monday's papers, here's an early starter for ten. According to the The Sun, Manchester City are ready to accept Alex and Didier Drogba as part of a deal which would see Robinho move to Chelsea psycho jublar... eller?
känns som en lite annan historia nu med arshavin än i somras. klubbarna har trots allt kommit överens och det ryktas om att han har gjort sin läkarundersökning i helgen. efter det är det inte mycket kvar, men fortfarande en liten del.
arshavin har setts ute vid london colney idag och det ska fan mycket till om vi inte presenterar honom på arsenal.com. fan om vi inte kan landa honom efter alla dessa jävla turer!
Yes, om det stämmer med Drogge så jublar jag. MEN, Robinho är inte heller direkt lojal så... skitsamma egentligen. Känns bara som en till spelare under 1,50cm att lägga till handlingarna. Men jag tror att vi hade använt honom bättre än City dock. Samt, enligt en helt "icke-trovärdig" källa. Iom att vem som helst kan sms tips. Men enligt BBC´s livetjänst om transfer circusen: ”I am an executive chauffeur in north London and have just driven Andrei Arshavin to the Emirates”
varför skulle city byta robinho mot drogba och alex? cash emellan?
Liverpool Football Club have this afternoon confirmed they have reached agreement with Spurs for the transfer of Robbie Keane back to the White Hart Lane club. Det varade länge.
Don't!
Hahah där ser man, lilla Keane. Stänger inte fönstret idag? Fan
be the change
Så hemskt, hade själv vägrat gå tillbaka till samma klubb, no way! Jo, runt 6... Men de ska tydligen bli en lite försening på det, för att de är en snöstorm i england.
Don't!
han trivdes väl bra i spurs :)
be the change
Jo men efter har klagat så mycket om att han velat gå till Liverpool, så fick han de tillslut, tycker det är synd om han. Han försökte ju, han kämpade som fan - jag började tycka om han mer & mer på slutet. Hoppas fansen tar emot han väl!
Don't!
Kan säga att det är 50/50 bland spursfansen angående att han kommer tillbaka. Jag är rätt kluven. Men avgör han på söndag är allt förlåtet.
Tottenham Hotspur
Får se om det blir några fler eller om kl 6 var deadlinen.
Don't!
1728: Nervous, nervous moments for Arsenal fans, these. The Associated Press are saying Zenit spokesman Alexei Petrov believes the deal for Andrei Arshavin has broken down. We are awaiting confirmation, though.
1731: Transfer snap: Robbie Keane has rejoined Tottenham from Liverpool. That is official.
Pool är väl ute efter Villa nu? Villa-Torres på topp. Kan bli farligt, om nu villa går dit & om nu pool kommer spela med 2 forwards nångång i deras framtid
be the change
Kommer nog inte hända, men Villa hade iofs varit trevligt!
Don't!
Both Portuguese and Italian press are saying that Ricardo Quaresma to Chelsea from Inter Milan is a done deal, but we are very much yet to hear that from either club, so we'll keep you posted. saxxat från bbc.. vi får väl se
be the change
Eh, blir nog inga fler.
Don't!
MILAN - F.C. Internazionale announces that Portuguese winger Andrade Quaresma Bernardo Ricardo has joined Chelsea on loan until 30 June 2009. The English club requested the services of Quaresma during the night, and the deal was sealed with a final exchange of faxes several minutes ago. Saxat från inter.it
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nya "uppgifter" säger att Arshavin tydligen ska vara klar för Arsenal nu. Dock yttrers troligt, enligt mig. Vi får se vad som händer
Don't!
Quaresma kan mycket väl vara den som sätter fart på våran offensiv. Mycket bra.
Psycholess Eftersom han är interägd så hoppas jag att han presterar bra, dock skulle det kännas jävligt bittert om han helt plötsligt sätter dit 15 mål o lite assister i Chelsea lxm. Blir bra med lite engelskt slit o lite kapningar för honom så hans psyke kanske blir återställd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia :D Mycket bra skrivet
Btw. Om inter möjligen skulle ställas mot Chelsea. Får Quaresma spela då? Hade han gjort mål och sänkt Inter då hade jag tagit självmord.