dom hade en rätt fyndig notis på sportbladet"Söndag 0-3 Juni" för dom som inte fattar är det 3e juni idag.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
det enda jag har å säga ur en personlig synvinkel är att jag vill döda den som sålde alla landskamper till kanal 9 tack så mkt hela svenska folket tackar dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hemmamatcherna har viasat. Spanien borta visas på 9an. Skaffa den tills då.
Hammarby Alcoholics
"skaffa den tills då" mm....precis mannen skaffa viasat och kanal 9..de e lugnt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönaste var ändå Zlatan som bara gick runt och såg slö ut och käkade macka när alla andra löpte runt som yra höns. Han är väl van vid sånt här skit från Italien.... Hade hur som helst varit jävligt mycket skönare att få 3-4 genom straffen och sen vinna efter ett par nervkittlande minuter av dansk allout anfall.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Fattar inte hur Häxpressen kan ge Mikael Nilsson en geting av fem. Han var ju med beröm godkänd. Kom på efterkälken mot Rommedahl nån gång men vem fan gör inte det utan understöd? I övrigt en underbar match till en början, Elmander är en stjärna. Men det enda jag faktiskt kan tänka på såhär i efterhand är: MAN KAN INTE TAPPA EN 3-0-LEDNING. Det går inte.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
såg också det där på svenskaspels hemsida nu, men ja blev lite fundersam eftersom det står att det blev x om man kollar på svts text tv..
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Matchen kan inte sluta 3-0 till Sverige.. Det måste alla fatta... Suporten har inget med Danmarks lag att göra.. Då kan fan typ en albanks suporter ta på sig svensk tröja och springa in när sveirge - Albanien spelar.. så vinner albanien me 3-0... Funkar inte så.. Matchen kommer få spelas klart, de minuter som är kvar.. Danmark har 10 man, sverige har straff och stor fördel till att gå ut som segrare.. Paulsen får avstäning 4 veckor :) Peace
Highfive anyone, anyone?
Niito, klart som korvspad den kan.. Det handlar inte om supportern var dansk svensk eller från ukraina, det handlar om arrangören (danmarks fotbollsförbunds) bristande förmåga att upprätthålla säkerheten. UEFA har noginget emot att statuera ett exempel heller. Hade sverige inte haft straff hade sverige säkerligen inte tilldömts en 0-3 seger dock, men nu har sverige straff vilket gjorde att beslutet blev enklare att ta.. alternativet är ju omspel från start eller från 90minuten med svensk straff där det senare låter "vettigare".. och ja tror inte ens danska förbundet är särskilt intresserade av det heller faktiskt.. dom e nog glada om dom slipper ännu mer poängavdrag. hursomhaver, den arrangerande föreningen/förbundet kan hållas ansvariga och därmed finns det inget hinder för att ge sverige 0-3.
cry me a river! --> thcrew
Dem äckliga djävla danskarna gav mig iallafall otroligt mkt stryk när jag gick med tjejen och ett par polare på ströget. Och ingen av allt folk runtomkring reagerade äns.
There is plenty off fish in the sea.
aight- igår då eller? stryk utan att ngn ingriper kan ske vart som helst
vadå, dom har ju redan sagt att de blir 3-0 till sverige.. inte kan dom väl gå och ändra beslutet?
Vi glömmer att sverige tappar 3-0 överläge efter 27eminuten. Och att danmark förmodligen hade tagit straffen lr ljungberg missat. Vi ska vara glada att huliganen springer in.
Rosenbergs förtjänst undrar om det är något han säger...så jävla nice...mossan ringde precis(totalt ointresserad av fotboll) och vi snackade lite om matchen, hon liksom mig var överens om att detta var den bästa match vi sett,( efter MFF-Elfsborg 04 för mig iallafall)
Ät
Som Lebanner säger, och någon annan längre upp i tråden, flyttas fokus från Sveriges usla spel i 2a och Lagerbäcks inkompetens pga av det här. 3-3 eller kanske tom förlust hade varit bättre för Sverige i längden..
Walking the street of dreams
1 2 3-0 1-1 2-2 3-3 3-3 3-2 3-1 3-0 HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH YES!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
fantastisk match, den hade allt :D
SKU - SKU - SKULASON!
Det var bland det mäktigaste jag varit med om! Fy fan! Jävla bög danskar som satt ovanför oss och slängde bira på oss.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Ok parkens säkerhet sög. Råsundas är inte så jävla mycket bättre förutom att det finns stängsel på kortsidorna. Ni minns väl de som sprang in under brasiliens matcher?
shimmy shimmy yo
det enda som verkar funka mot folk som springer in är ju att ha vakter längs med alla sidor av läktaren som står rättvänd mot publiken hela matcherna då kan man stoppa dom innan dom hinner springa in, men det krävs ju en jävla massa vakter dock.
SKU - SKU - SKULASON!
För er som inte förstår det här med reglerna vid WO-seger och avbrytna matcher: http://www.uefa.com/newsfiles/19066.pdf sidan 16 vill jag minnas. kort sammanfattning: Micke Nilsson var förvånandsvärt bra offensivt, dock fanns det tydligen brister i försvarspelet, det saknades understöd vilket Lagerbäck borde noterat. Zlatan spelade inte för att han hade ont i ljumskarna. Elmander gick ut p.g.a smärta i ljumskarna. Lagerbäck är en kotte på att coacha, borde sätta honom framför en tv där Mourinho visar hur det ska gå till."Hade sverige inte haft straff hade sverige säkerligen inte tilldömts en 0-3 seger dock, men nu har sverige straff vilket gjorde att beslutet blev enklare att ta.. " Anledningen till att matchen inte fortsatte, var nötterna förtjänst, som sprang in efter att spelarna och domarna gick in i spelargången. Hade inte de två sprungit in, då hade inte Fandel övervägt att låta spelet fortsätta, tro mig.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
det är sjukt att tjockisen stäms på 20 miljoner..
http://www.youtube.com/watch?v=0WrDIMe42Q8 Haha kanske e gammalt men tyckte det var lite skoj,
om ni kollar efter ca. 40 sekunder och kollar på "TYLÖ" skylten vid målet där supporten kommer in, ser ni vakten som tittar fram där eller? blev han nerslagen eller tog han en tupplur? =)
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
20 miljoner är sjukt mycket pengar, men gör man något sånt idiotiskt får man skylla sig själv. men beslutet måste ju bli att sverige döms segern? dem kan ju inte säga att det slutar 3-3 när sverige fick en straff... och omspel funkar inte.. och spela dem sista minutrarna funkar ju inte heller.. måste ju bli 3-0 till sverige.. sjukaste matchen jag sett..
att spela de sista minuterna funkar visst, real-sociedad har gjort det i la liga.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Seqondz: Det känns dock knappt genomförbart på landslagsnivå. På klubblagsnivå är det helt klart ett alternativ som GÅR att genomföra.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Peppis Javisst var det så.
There is plenty off fish in the sea.
Anledningen till att matchen inte fortsatte, var nötterna förtjänst, som sprang in efter att spelarna och domarna gick in i spelargången. Hade inte de två sprungit in, då hade inte Fandel övervägt att låta spelet fortsätta, tro mig. Frost, att matchen avbryts och att sverige ges segern är två skillda saker.. matcher kan avbrytas utan att hemmalaget diskas.. Domarn vill självklart inte va på en plan där folk kan springa in och nita honom pga hans domslut.. inte så märkligt.. Visst, dom kunde tömt läktarna och sedan spelat klart.. men det hade ju tagit sin tid.. tror somsagt att även danmarks kapten accepterade det beslut domaren tog även om det självklart tog emot..
men visst, självfallet hade ju domaren kunnat tilldöma sverige segern endå.. men jag tror att det underlättade beslutet utan tvekan att sverige hade en straff att slå :)
Lider fan med killen, han verkar ju fullständigt dragen och nerdrogat när han springer in. Tycker det fan är fegt utav Danmarks fotbollsförbund att inte se över sitt eget ansvar. Okej, ifall vakterna gjort någonting, men inte lyckats. Nu hände för fan INGENTING. De kom inte ens in på plan för att hämta in honom på arenan. Sen händer det med andra personer. Känns som om Danskarna stämmer honom för att de e sura på han mer än att han gjort något fel. Klart han måste få ett kännbart straff, men att kräva in böterna som FIFA gett dom av honom, känns jävligt fel. Han förtjänar kanske fängelse nåra månader och något pengastraff. Men 20 miljoner kronor? Då får dom göra något åt att de ens kan springa in först.
DIIIF
Frost, att matchen avbryts och att sverige ges segern är två skillda saker.. matcher kan avbrytas utan att hemmalaget diskas.. Om du jämför den här matchen med matchen mellan Roma - Dynamo Kiev då Frisk fick ett föremål i huvudet, då kanske det är lättare att inse vad som krävs för att hemmalaget ska bli diskat. Helgens förteelse är av likartad natur, och bör således resultera med diskning, samt spel på neutral plan. Ja, det stämmer, Sverige hade straff, det är en stor fördel i sig.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
herrejävlar vilken stämning det va runt nyhavn innan matchen samt i parken brevid parken, de e nästan lite synd om er som satt hemma
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Åkersberga eller hur! Det var så jävla bra! Haha, fan va vilt det blev när danskjävlarna skulle klättra upp på statyn och ta ner den svenska flaggan :)
aah skojjar du eller., glasflaskorna haglade ju i luften, en jävla tur att ingen svensk blev köttad av dom...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
jag träffades av en tuta som nån tönt kastade, behöll den hela resan hem, men han som körde bilen kastade ut den vid hallandsåsen, då hade han tröttnat på mitt tutande :) svarade med att kasta tillbaka en hel tuborg, om den träffade nån här så undskyld! 3 smörrebröd med en iskall Tuborg, Hvergang!