vilken tid å kanal? hittar inget på svt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kanal 9 vill jag minnas.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
vaaaaaaaaaaat??? går den inte på nån vanlig kanal? har alla kanal9 lr måste man typ ha cpboxer?
c-dworf, om du har femman o sexan så ska du kunna ha nian, leta bara så hittar du den. jag har ingen boxer men har nian
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Hm, jag har 5. Men fan inte 9an. Den borde gå på antingen 1,2,3,4 eller 5 tkr jag, annars äre sämst vafan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån som vet vart man ska gå och kolla på matchen i sthlm? där det är mycket folk och kanske storbild?
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
nån vänlig själ som vet vart matchen väntas visas i gbg? har inga kanaler förutom 1,2 & 4 ... :/
haha lycka till att allbäck tunnlar agger
SKU - SKU - SKULASON!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
tack!
Aaa, zlatko, undrar det med. Finns det någon storbildskärm inne i stan under lördagen att se matchen på? Hörde något om Kungsan, men kommer fan inte ihåg vart... :S ??
DIIIF
vad fan är kanal 9??????? något nytt skämt?
shimmy shimmy yo
9:an har jag! I alla fall för två veckor sen, hoppas den är kvar.
Alla(i princip) som har femman och tv3 kan få in kanal9. Gör en kanalsökning.
ska tydligen vara nån park som kommer köra storbildsskärmutanför arenan för oss som itne har biljett till
vilka ska över till danmark då??
aset P24 Jag.
dingrinn.blogspot.com
jag ska dit. har iingen biljett dock, men men, väntas 30 000, så de lär ju bli lite av en våldtäkt som RFK sa i ljungskile....
Äsh det här är inte en jätte viktig match för mig. Jag ska bänka mig vid tv'n med massa kompisar och dricka lager, då blir fotbollen mer nöje!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
kungsan? nån som vet mer exakt? måste ju finnas nånstans där de har storbild tänker man. nån mer som har nån aning?
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
HUGGET i Granit!!!! It's OOOOON. it's so on. :)
ERNST Ska bli en mkt mkt underhållande match.
VISAR DOM ENBART PÅ KANAL 9? SHIT!!! Kan nån fixa en stream? jag har "SopCast" programmet, hjälp mig!! Jag måste SE MATCHEN!!!!!!
Martiin89 P17 Ja dom visar matchen bara på kanal 9,
Holden makes a great deal to australia
Kan nån hjälpa mig fixa någon STREAM, ber er! Shit. Kan inte missa matchen :'(
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Tack som fan :D Ser om den funkar sen när det väl börjar då :)
Stog dock, no peers något efter den hade connectat, men ja, kanske funkar sen då :)
Nej, zlatan på bänken, BRA! Så kommer han in i slutet, låter allbäck & elmander springa sönder dom! :D
dansk tv visar också om man bor tillräckligt nära
yada yada yada
2000
Holden makes a great deal to australia
är det någon som vet om man kan se den i sthlm i typ kungsan eller någon annan plats??
shimmy shimmy yo
heja våra gossar! tror på vinst
Kanal 9!!! vafan är det för en jävla tattar kanal?
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Kanal 9 är ju gratis precis som öppna kanalen?
Hammarby Alcoholics
Märkligt att folk inte känner till kanal 9.
får man in kanal 9 om man har tele2vision?
det svarar väl inte riktigt på min fråga...
Hade vart tjänstefel att inte låta Allbäck lira kvällens match...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
kanal 9 är i samarbete med kanal 5 så om ni har 5an har ni nog 9an
interior jaså du menar så..trodde du va spydig :)
jag hänger inte i sportforumet nej. tycker dessutom whoa varit rätt tråkigt ett tag nu.
norado P20 hittade info nu..att om man har tele2vision så skulle man ringa dom o snacka..dom höll på med förhandlingar.
ståd på typ aftonbladet eller ngt att zlatan ska lira, då blir ja fan galen:(
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Rädda en ko, ät en vegetarian!
sverige kommer vinna
danmark har fet respekt av ngn anledning
haha vilken jävla bajsmacka
satan vilken frispark! gooooooal
Be the change you want to see in the world.