mmm det var vekt av ökraft men jag vidhåller att den matchserien redan är klar...
synd att dom inte tog studion upp till sundsvall, återigen omgångens klart hetaste match
henke carlsson vaknar till liv och grejer, respekt
skriv kort, helst inte alls
För er som vill se Bennerman i ligan igen, ni får vänta. Han gör allt han kan för att klamra sig fast i sydeuropa. Spanska div.2 nästa!
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
Gothia - Plannja ikväll..
härlig match på lördag! hoppas på 08 så det blir ett grymt hett sthlmsderby i semin. i den andra semin skulle jag inte bli förvånad om det blir 3-0 till plannja.
vem ska till fryshuset imorrn! kan bli en klassiker, även om jag sensar en 08-blowout som en slags reaktion på de 2 senaste matcherna.
08 Stockholm - Solna Plannja - Sundsvall
Solna - Plannja i final. Plannja vinner. Som vanligt.
Plannja ser ut att ha avgjort nu. Match 2 i Fryshuset ikväll, ska bli spännade att se. Ska 08 koppla greppet på hemmaplan eller kommer Vikings att kvittera? Tror på Vikings, men det blir jämnt. SVT 24 19.00.
Fyfan vad dåliga Vikings var efter paus.
stefan bergman och solna vikings är patetiska! vilken sorglig ursäkt för basketboll. go 08!
Blir svårt för Solna att ta tre raka på detta 08.
Simmoon Man vet aldrig, östersundskraft tog ju 2 raka på 08
Jadu
Jag tror jag kollade upp det där för nåt år sen och tror aldrig nåt lag i Basketligan vänt 0-2 till 3-2 i en 5-matchersserie. Men jag kan ha fel. Hursomhelst kommer Solna inte att göra det eftersom laget totalt imploderat.
08 kommer vara sjukt taggade i fryshuset imorgon. Givetvis kommer inte solna ge upp i första taget, men de måste jobba hårt inside mot Dies och Blom och inte bara lita på att Coleman ska sänka 10/12 treor. 19:00 SVT 24
nähä, misstag av mig där, ingen basket idag :(
hehe jag trodde som dig, jag stämde tillochmed träff med en kompis vid fryshuset...bara för att upptäcka 18.15 att det var konsert o ingen basket idag :)
Plannja piskar 08! ^^, vem var det som blockade i slutet?
Get Random!
har ligan en hemsida? :P hittar den inte
Get Random!
Det var väl Boucari som blockade? Inte riktigt 100% när det gäller Plannjas unga killar.
Ligans hemsida är väl numera
www.basket.se .
bra match iaf ^^, dåligt av 08 att spela så dåligt i första final matchen men Plannja har bättre Jänkare ^^
Get Random!
svårt att hålla huvudet högt när Andrew har sådant sänk i första
sant! 6av6 bakom linjen va? ^^, finns det nån sida där man kan kolla stats?
Get Random!
hehe galet skön block av Boucari i slutet. Blir stealad och blir förbannad och får den perfekt. De var nice!
som fan oxå! riktigt perfekt var den! helt clean, han hade precis släpptbollen och då får han precis tag i den ^^,
Get Random!
skillnaden är ju inte jänkarna, skillnaden är kreativiteten på bakplan. ollie och thomas är tyvärr inte hälften den playmaker håkan är eller hälften den scorer mitchell är
Plannja tar hem hela skiten och Andrew Mitchell är bästa spelaren i ligan!
http://kevinseymer.blogspot.com/ Politik och Musik is the Shit!
skillnaden är ju inte jänkarna, skillnaden är kreativiteten på bakplan. ollie och thomas är tyvärr inte hälften den playmaker håkan är eller hälften den scorer mitchell är ehm... vad sa du?
Get Random!
jag sa att varken thomas eller ollie är hälften den scorer mitchell är.
lol =P ... vet nån vart man kan se stats från Basketligan?
Get Random!
lol? gå och tillfredsställ dig själv till den senaste highlight-videon på STAT nu. för statistik i förbundsserierna, vänligen referera till (tada!) förbundets hemsida www.basket.se
underbar flopp av ollie haha...vilket löjligt call
kul match för övrigt!
var e micke, var e micke, där är han, där är han han får inte spela, han får inte spela, ha ha ha, ha ha ha!