Dolphins var riktigt härliga att skåda igår! NICK EPPEHIMER!
Sen att dolphins inte slagit (vad jag kan erinra mig) Plannje sedan Fred lämnade är inte bra psykologiskt. Vill ha tillbaka Fred. Ligans viktigaste spelare de senaste 10 åren typ. Hade inte dolphins varit en så kass förening, så hade de betalat ut lönerna i tid o Fred hade fortfarande varit kvar....Men icke. Bort med Bosse, Kelly o alla andra jävla incestoida rövslickare. Hejja Dolphins friskt humör.
Proceed Solinus to procure my fall and by the doom of death end who(a)s and all. Shakespear is my man......
doremus är hemma igen!
skriv kort, helst inte alls
Vilka ska han spela för? Jämtland eller?
nah han vill nog ut igen...men flera lag i sverige är väl på honom som vanligt
Blir med 99% säkerhet inte Sverige denna säsong för Doremus.Om det kommer en dag då han bestämmer sig för att avsluta sin karriär, tror jag det blir i Jämtland, men den säsongen är inte denna. Han har visat att han fortfarande kan prestera i bättre ligor, så han sticker nog, det kan ta ett tag, men det beror bara på att han väntar tills han får något han är 100% nöjd med.. Min gissning alltså..
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
$$$
Bennerman är fortfarande kvar i Jämtland, tränar och sliter. Enligt coachen, Pecka Johansson så frågar man honom varje dag om han vill spela A1 och slutspel med Jämtland, halft på skämt halft på allvar.
Men naturligtvis väntar han på erbjudande från syd europa.
jomene... de går ju bra för Dolphins nu ^^
vad hade coleman igår? 11/14 på treorna?
Carlos Wheeler tillbaka till plannja! åh fyyy fan vad kul.
Mer info. om Bennerman någon ?
Bennerman signade väl Italienskt lag nyss? Ska kolla lite, återkommer..
Japp, laget heter Armani Jeans, ligger trea i Serie A om jag fattade det rätt, skade ersättare, vet inte hur långt kontraktet sträcker sig, men han lär vara förlorad för svensk basket denna säsong iaf, om det var någon som hoppades innan..
men ändå classy sellouts. armani´lixxom!
http://wifebeaterlove.blogspot.com
ja det känns ju definitivt sexigare än sallén eller plannja
Apropå Bennerman så är han den bästa jag sett i ligan ! Har iofs. kollat jävligt lite basket på sistone , men damn va bra han va när han spelade i jämtland ! Enmans show är bara förnamnet.
StarBabe F22 jag håller med dig ! :D
Så efter två år av rykten och ekonomiska bekymmer har Ockelbo begärt sig själva i konkurs. Spelarlöner har inte betalats ut sedan december, och till exempel den amerikanske forwarden Brown bytte nyligen till 08 Stockholm pga detta.
Dragons mot Dolphins i kvartsfinal! Av "de tre stora" så vill man ju helst ha Dragons.
Jämtland - Gothia i åttondel. Känns rätt onödigt, när Jämtland har 13 upp med bara ett par minuter kvar att spela i matchen mot Öresundskraft. Men men, känns som vi ska gå vinnande ur denna serie mot Gothia, särskillt med Lalugba tillbaka.
Och det fick man rakt i ansiktet, Gothia vann gårdagens match mot Jämtland, Bree hade en trippel double med 20pts, 10reb och 11ass, starkt!
Ja, men ska man ha guld så måste man ju kunna slå alla ;) Tror dock på respass i kvarten mot Dragons.
Bara att gratulera, fint spel av Bree verkar det som även i den andra åttondelen. Skulle vara kul om de kunde rubba Plannja som inte övertygat i år.
äntligen dags för en HELT ny coach i jämtland nästa år?
Skulle onekligen vara intresant och behövligt, men jag vågar inte hoppas inte på något föräns jag får se det. Pecka gick ut i lokaltidningen nu idag tror ajg och sa att han vill ha Bennerman till nästa år, vilket inte är någon nyhet, men enligt "källor" så söker Bennerman lägenhet i Östersund. Sammtidigt har han skrapat ihop 24 minuters speltid på en månad i Armani Jeans i Milano. Målet just nu borde dock vara att behålla Adnan Chuck och Stefan Hellgren. Lalugba lär gå förlorad.
Chuck är kvar men däremot försvinner subotic, samanic, ilugba å lightfoot.
Det enda som igentligen är synd där är ju Lalugba. Marco var ju ett kylskåp som tog för många steg hela tiden. Satte väl sina poäng, men spelade inget vidare defence. Enligt vad jag hört spelade han godkännt sista matchen. Orlando Lightfoot är en bra spelare, men han har inte visat samma säkerhet i skyttet i år som förra säsongen. Srdan Subotic är en av de bättre i ligan på sin position, men borde kanske endå spela som SG. Har inte varit lika framträdande i år som förra året, när motståndarna lärt sig honom. Inte så stabil mot press. Skulle gärna behålla Srdan och Orlando om man inte vill chansa, men gör man det, så finns det bättre spelare på deras positioner. Men Srdan lär inte sakna anbud, och frågan är väl om inte Lightfoot har gjort sin sista proffsmatch.
jag tror det är ett stort misstag att inte behålla lalugba och subotic om man har den valmöjligheten. bra treor/fyror som lightfoot kan man alltid hitta.
Jag hörde att samanic var en skolad center som gjorde poäng men inte spela defence. Dom värva bra till den här sesongen får se om samma sak görs nästa år. Känns som att plannja vinner iår igen men hoppas inte på det
jag tycker det känns grymt öppet just nu. solna, plannja och 08 kan alla vinna. vad gäller min forna hemstads lag sundsvall dragons är jag övertygad om att jag kommer få rätt i mina tidigt avfyrade domedagsprofetior.
Hur går det för wheeler? Har hört att han fortfarande dummar sig ute på trean?
Underbart! Kvart 2 snart. Vinner vi har vi kopplat ett riktigt grepp.
08 Stockholm går starkt!!
Sjukt spännande match idag mellan Norrköping och Sundsvall, kommer inte ihåg senast jag var så nervös över en match.. Men det gick ju så som det skulle, dags för Sundsvall att keep it up nu!
Så jävla surt. Buuuuuuuuuurke. Fan!
Måste säga att Chewbacca var grym idag!
Mm, kan inte kännas bra alls.. Snacka om att göra ett misstag vid fel tidpunkt. Yup, han var riktigt grym karln!
Burke var jävligt grym i övrigt. Känns underbart att ha en sån kille. Fast just nu saknar jag bara Gervin.
Som vanligt vinner plannja och Ingen bryr sig. Inte ens luleborna;) Nej nu är siktet inställt på Kvarten i hockeyn och inte nå jävla fjollboll!
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
fast de förlorade väl senast mot Gothia, 1-1 i matcher.
Sjuk alley opp av stribling han fångade bollen vid toppen på fyrkanten!
08-ökr i svt24 imorrn...shit vilket tråkigt val...den matchserien är ju stenklar...svt vill bara spara pengar
08 känns ändå som ett semifinalslag..
Jag kunde inte följa matchen alls men ringde syrran i Sundsvall när det var någon minut kvar innan förlängningen och hon var i någon annan värld, gick inte att prata med henne. Det var hysteriskt i Sundsvall tydligen! 1 gång kvar att vinna nu för Sundsvall, fixar det på torsdag då :p