I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-14 23:56
Och LT show mot pats har börjat :D

Min bild är... för mycket naket kanske?

2007-01-15 01:38
satte 50 spänn på mixen:

Ravens-Colts 1
Chargers-Pats 1
Saints-Eagles 1
Bears-Seahawks 1

3-0? :)
skriv kort, helst inte alls

2007-01-15 02:20

ger man brady en chans att hänga kvar i matchen och avgöra sent...då kommer han ta den. simple as that. nu är jag övertygad om att han kommer överglänsa manning i nästa!

2007-01-15 07:41
men asså, se mitt första tippningsinlägg, sen att ja råkade tippa fel när ja skulle sätta pengar...

Så i Conference finals ser vi:

AFC:
Chargers vs. Colts

NFC:
Bears vs. Saints

Fan asså, avskyr Colts och Pats lika mycke innan de som hände igår..
Nu är ju Pats hatobjekt #1, fyfan va orättvis världen är.

Chargers har ju så mycke mer förtjänat o spela conference final, och de skulle va så mycke roligare om de gått vidare.

Hoppas Saints elr Bears vinner superbowl i vilket fall som helst!

Hoppas Dwight Freeney smiskar brady hårt nästa helg...
Min bild är... för mycket naket kanske?

2007-01-15 18:36
hehe tomlinson blev sur som fan efter matchen när pats hånade lights out-dansen. jag tyckte det var grymt, det enda man möjligtvis saknade var ju att de borde ha inkorporerat nån slags steroid-injicerande move i det oxå. det hade varit priceless.

klart världen är rättvis.

2007-01-17 18:40
jag har svårt att bestämma mig för ett pick mellan bears och saints i helgen. hjärnan säger bears men det vore roligare att sitta där och hålla på saints. 1.80 - 2.02 på Unibet.

2007-01-21 18:59
fan vad kul att det dök upp ett falcons fan till.

jag tycker definitivt att de ska drafta reggie nelson, om dom inte tror att jimmy williams kan spela free safety och dom kan hitta en bra corner...

annars har jag dålig koll på collegefotbollen...men secondary och OL måste vara prioriterat under off-season för atlanta...

våga vägra chris crocker!! ;-)

2007-01-22 01:44
härligt att peyton visar sitt rätta januari-jag igen!!! och asante samuel alltså...that man is getting paid this off season. vare sig det är av pats eller nån annan...

2007-01-22 04:20
vilken comeback! det här slutspelet har verkligen varit grymt.

2007-01-22 20:08
Jag tror på New Orleans iår. Reggie Bush kommer leda laget frammåt med alla feta runs han gör.

Go Saints!!

skrev jag i höstas. Synd att Bush inte fick avgöra, aja, en bragdinsats av Saints efter allt som hänt staden. I salute them.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-01-22 20:55
alltså d-line tycker jag det handlar mest om att de ska få vara friska, jag utgår ifrån att man får tillbaka kerney och om han och abraham och rod coleman kan vara friska så...man kan rotera dom med carrington och mallard och dom där killarna som faktiskt gjorde ett rätt hyfsat jobb. och grady jackson var ju grym hela året. möjligen att man skulle vilja ha en till högkvalitativ DE med tanke på abrahams skadehistoria, men det här laget har inte så mycket deg att leka med heller...håller som sagt o-line och secondary först. lehr torde vara historia och med tanke på att wayne gandy är gammal och trött och dyr...så kanske dom cuttar honom oxå.

ang. falcons wide receivers så räknar jag fullt ut med att hue jackson kommer lyfta dom ett snäpp, hoppas lelie re-signar oxå

2007-01-24 16:03
ok, i år tänkte jag satsa på att kolal superbowl och ha jätteroligt framför teven. dock är jag orolig, tänk om jag på grund av mina bristande footballkunskaper inte får ut det mesta av bowlen? så, kan ni säga mig vad jag behöver ha koll på för att fatta vad som händer på plan?
http://wifebeaterlove.blogspot.com

2007-01-24 18:15
kerney är ju det där försvarets hjärta om keith brooking är dess själ, nördigt men sant. det är oerhört viktigt om man kan behålla honom. jag betvivlar att han kommer få särskilt stora pengar nån annanstans, av just de anledningar du nämner själv: skadan 06, åldern...

samtidigt ska man komma ihåg att innan den senaste skadan hade han väl inte missat en match på 100 år så han är ett riktigt pro som tar hand om sin kropp

som sagt, om det inte dyker upp en steal som gör att man måste välja BPA ser jag secondary och o-line som prio 1, 2 och 3 i både draften o free agency...