I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-24 18:04
falcons kontraktering av john abraham (han var dyr...) börjar alltmer te sig som en stor flopp, nu ska han operera sig och missar ytterligare 3-4 veckor...men personligen tror jag inte att vi kommer se honom nånting mer i år. och om vi ser honom så blir det aldrig samma abraham som i första matchen mot carolina. bummer!
skriv kort, helst inte alls

2006-10-25 12:56
det har vart jävligt mycket skador i år för alla lag
Soderomsodergraff.blogspot.com

2006-10-30 04:32
vick för andra veckan i rad...

2006-11-05 23:13
och vafan höll Bears på med idag då? Fan vad jag satt och våndades i 3 timmar...

2006-11-24 13:37
Jag tror på Bears i SB iår. Grymt defense som väcker minnen från de fruktade försvaret de hade back in the days.
Propaganda åt folket..

2006-11-26 20:33
wow, det där var en sjuhelsikes nice recieve och snygg throw i sista sekunden :D.. new orleans är ju hur säkra som hellst

2006-11-26 20:59
d'angelo hall är ju horribel. ansvarig för 14 poäng. först bränd på den första, sen står han och försöker ta en interception istället för att bara knocka ut bollen på sista. hemskt att se. falcons are going dooooown.

2006-11-26 22:18
jag skäms!!!!!

2006-11-28 08:14
atlanta har fan världens sämsta wr, två första rundan val som inte har gjort nått på tre och två år. varje gång man sätter på tv så tappar dom bollar. dom skulle ha tagit Reggie Brown istället eller byt sitt första val i nästa års draft mot Randy Moss.
Soderomsodergraff.blogspot.com

2006-11-28 16:38

sjukt jobbigt att dom lagt ner så mkt och fått så lite i return på sina investments så att säga. lelie har ju oxå kostat ett 1st round pick (tradad mot TJ Duckett)

2006-12-04 02:56
falcons back at it idag. jenkins visar att han trots allt kan göra jobbet. han är lite ojämn, men det kan till viss del krediteras till att han inte är - och aldrig kommer bli - någon #1. om han får en legitim #1 bredvid sig så han får gå upp mot lite sämre cornerbacks tror jag han kan bli stabil som fan. kul att se ashley lelie göra några tuffa catches idag oxå, det behövde han. jerious norwood gjorde sin grej och jag är inte förvånad, men han springer ju så upprätt att det är sjukt. det kommer kosta honom en dag...

2006-12-04 21:58
Fan va najs att colts torskade, hatar peyton asså..:D
Men oakland floppar igen, MOT HOUSTON, damn, jag börjar gråta..
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!

2006-12-05 03:45
jag kollar fast jag inte spelar.

2006-12-07 11:39
fuck, min fantasyliga har hunnit gå in i play offs så trade deadlinen gick. Mitt trade där jag skulle byta Kitna och McAllister mot Vick och Bush(jag skulle alltså få Vick) fuckade sig och gick inte igenom. Det kändes ju inte bättre av att Reggie Bush gjorde 4 TDs i helgen som var..........

aja, min LT plockar hem slutsegern åt mej ändå :D
Bara jag som tror att Tomlinson rövfistar Alexanders TD-rekord från förra säsongen?

Papparslappen: Jag spelar i SMM
Min bild är... för mycket naket kanske?

2006-12-07 12:39
mutade du killen för att han skulle gå med på den traden eller?

2006-12-07 12:45
asså, han har kassa RBs, så han ville ha McAllister, och jagville ha Vick istället för Kitna, Kitna+McAllister snittar mer poäng än Vick+Bush, men ja kände på mej att Bush skulle ta över poängskörden i Saints så...

2006-12-15 20:56
Indy - Cinnci på måndag, eller ja natten till tisdag..

Fan vad jag hoppas på cinnci i denna..tror det kommer bi jämt..vad tror ni? Chad Johnson kommer ha en fet dag till, den grabben är helt sjuk asså :D

såg att niners slog seahawks idag, de va starkt..

kom igen nu, håll tråden levande!

2006-12-16 18:32
viasat sport 3 02.00 i natt!!!

2006-12-17 02:08
ojojoj, cowboys - falcons i natt, kan bli HUR bra som helst, o ni atl fans som hänger här, GE MIG LITE KOMMENTARER om denna nu..Men INGA spoilers, spelar in matchen, kommer se den imorrn..

2006-12-17 02:40
ball game.

2006-12-17 13:07
Jag tycker alla håller tummarna för att Tony Romo bara passar till gamle T.O i natt!!
Jag behöver en massa T.O touchdowns på fantasyn så... ;)

Jag har ju iofs en av tidernas bästa Running backs också så :

LaDainian Tomlinson

2006-12-17 18:34
eehm du är en dag sen men deangelo hall och chris crocker såg till att du fick din vilja fram...skandalöst dåligt

2006-12-17 18:42
lol, missade att de va saturday night game... :P

2 TDs till T.O :D

2006-12-18 16:05
Ladainian Tomlinson var ruskigt het mot KC igår.
Propaganda åt folket..

2006-12-19 00:38
har ju LT på fantasyn så jag har ju blivit rätt bortskämd av den killen den här säsongen :D

gick planenligt vidare till finalen i fantasyn nu tack vare honom.

2006-12-20 21:07
philly> haha va spelar du i för fantasyliga med dom spelarna på din roster ? de måste va typ 5 pers i den för att du ska få alla dessa herrar..eller har jag fel ?

2006-12-29 18:48
Okej, vilka vinner sb då ? jag tror starkt på ravens dom verkar mest stabila. Chargers känns riktigt farliga också..

Manning kommer floppa som vanligt, colts kommer inte längre än divisional!
Chicagos offense är så ostabila, det är deras d som räddar dom match efter match, dom kommer inte långt.

vad tror ni?

2007-01-01 15:53
ang. fantasyn så var det 12 pers i den. Vann finalen förra veckan också :P

Mitt lag där:
Kitna
Young
McAllister
Tomlinson
Marvin Harrison
Terell Owens
Joe Horn
Devery Henderson
Tony Gonzalez
Adam Vinatieri
etc.

Fick dom två bästa receiversarna och den överlägset bästa spelaren over-all =)
Notera att jag låg o sov i korea kl 3 där när de andra satt här hemma i sverige o draftade kl 7 en söndagkväll ^^

Ang. Playoffs kan jag redan nu förutspå lagen i Super-Bowl...

Det blir Chargers mot Bears. Ska nog satsa pengar på de nu.

2007-01-06 18:39
wild card weekend! mina picks:

Chiefs över Colts
En högoddsare, men Manning kommer att choka igen i slutspelet, antingen i den här omgången eller senare. Larry Johnson kan springa för typ 230 själv...

Seattle över Cowboys
Det enklaste picket i första rundan.

Pats över Jets
Brady är den klart bästa quarterbacken och ledaren i hela slutspelet.

Eagles över Giants
Giants har inte imponerat på mig alls. Har inte sett Eagles än i år men de går in med en mkt mer positiv trend.

I Super Bowl möts eventually Pats och Chargers.
NFC är svagt, Bears har ingen QB och kan inte vinna om det blir en shootout. Deras defense har räddat Grossman's ass gång efter gång. För Saints känns det nästan tvärtom, dom vill ha höga scores? Tror ändå att dom faller mot ett mer disciplinerat lag.

2007-01-06 18:45
Pats o Chargers spelar båda i AFC så de blir rätt svårt för dem o mötas i Super Bowl ;)

Tror faktiskt att Bears och Chargers smiskar allt motstånd fram till Super Bowl...

Chargers är laget som oavsett hur många poäng de andra laget gör, kan göra fler poäng, they just unleash the Tomlinson!

Bears är laget som släpper in max 1-2 TD:s och sedan bara lyckas göra 3 själva, elr 7 FG.

2007-01-06 18:53
aaah!!! miss av mig. 

2007-01-06 18:54
pats och saints blir det då.

2007-01-06 18:58
när man kollar på lagen nu så är det ju löjligt hur svagt NFC är. chargers, pats, colts, ravens...alla dom lagen skulle jag hålla som favoriter om dom spelat i NFC. ganska starkt av falcons att missa slutspel i det sorgliga sällskapet

2007-01-06 19:38
tycker du underskattar bears rätt grovt...

2007-01-07 03:14
fyfan vad uselt chiefs offense var!!!

2007-01-08 15:54
Kanske dags att uppa denna tråd

wild cards matchen avklarade..

hur ser resten av slutspelet ut? för en som inte vet skitmkt
Holden makes a great deal to australia

2007-01-08 16:23
Pats, Eagles, Colts och Seahawks togs igenom Wild Card.

Nu är det dags för divisional playoffs:

AFC
Colts vs. Ravens
Mycket jämnt, utgången beror på hur Manning hanterar Ravens defense. Vinnaren i den här matchen lär dock åka ut om de ställs mot Chargers i nästa omgång, skulle va lite tråkigt men ändå intressant med ännu en rematch mellan Colts och Pats.

Pats vs. Chargers
Chargers är formstarkaste laget i NFL och deras offense är bara bäst med playmakers som Tomlinson, Gates och Rivers. Men Pats har mest och bäst rutin av slutspel, utav alla lag i NFL.
Hoppas och tror på Chargers.

NFC:
Eagles vs. Saints
Saints känns som favoriter, men Eagles coachstab känns vass.
Sjukt svårtippad match men det här känns som en cinderella-season för Saints, och dom tar sig till conference final.

Seahawks vs. Bears
De här ska bara Bears ta, skulle bli väldigt förvånad om vi inte ser Urlacher och Grossman i SBXLI.

Så i Conference finals ser vi:

AFC:
Chargers vs. Colts

NFC:
Bears vs. Saints

=

Super Bowl XLI:
Bears vs. Chargers

2007-01-08 19:04
Ut med Manning NU!!!!

2007-01-12 19:24

mina uppdaterade picks för helgen: eagles, bears, pats, ravens.

eagles har den där tuffheten och elakheten som jag tror blir svårhanterad för saints. 3 ggr pengarna - det är taget :)

2007-01-12 19:37
satte 50 spänn på mixen:

Ravens-Colts 1
Chargers-Pats 1
Saints-Eagles 1
Bears-Seahawks 1

kmr inte ihåg oddset riktigt men de landade runt 3.5

2007-01-14 01:46
MEN ASSÅ KUK!

varför lät jag mig influeras av alla jävla förstå-sig-påare som tippade på ravens..

ja tippade ju colts från fucking början ÅÅÅÅ

Soulchild: de blir Bears-Chargers o de vet du nu.

I'm the oracle!

2007-01-14 02:11
still picking pats...pats-bears.

jag vet inte om det är colts D som blivit så mycket bättre med sanders tillbaka, eller om det är chiefs o raven som är så fattiga offensivt.

när man håller manning på 0 touchdowns och 2 interceptions o inte vinner ändå...ja då kan man inte göra så mkt mer som defense

lider med ed reed, han är en jävla best alltså

2007-01-14 02:28
men värst va dem där solklara interceptionsen som ravens skulle haft om inte ray lewis varit så jävla övergrym o tippat bort båda :P

FAN, ja håller mig till magkänslan som säger att Chargers tar hem hela skiten i år...
Pats d saknar playmakers mot Chargers, därför åker dem!

2007-01-14 02:29
Colts D lever mycket på sina ends. Diggar Dwight Freeney som fan..

2007-01-14 02:47
jeff garcia verkar inte i balans alls.

2007-01-14 03:00
boom! that's more like it.

2007-01-14 11:28
soulchild, efter två spelade matcher har en av oss tippat helt fel i förhandstipsen :P

and it is'nt me ;)

Dina pats kommer få så mycke smisk ikväll så de stänker om de.

2007-01-14 19:12
jag är 0-2 och jag ser framemot att bli 2-2 ikväll. philip rivers kommer att kunna se och lära från brady :)

2007-01-14 19:42
wow! kolla på sexy rexy!

2007-01-14 23:55
Seahawks-Bears sjukt bra match, såg den ute..

och soulchild, ja e 3-0 o du e 1-2 inför fjärde o sista matchen ;)
Och jag tror som sagt att jag blir 4-0 i tippningen av division playoff games.