that was just ugly...
skriv kort, helst inte alls
Fy fan va grymt! Jag älskar när underdogen vinner!
bush a skit nice
Soderomsodergraff.blogspot.com
precis när man trodde att det inte kunde bli mer bisarrt
4TH QUARTER
TD
Jerious Norwood, 78 Yd run (Morten Andersen kick is good), 13:18. Drive: 1 play, 78 yards in 0:12.
jag hade visst fel
men jag är man nog att erkänna det.
jag måste säga att kornheiser-hatet har nått sin kulmen hos mig oxå. det är så lite football, så mycket storylines med honom...och med konstanta pinsamt uppenbara försök att hypa sitt eget program
han ska också hela tiden ifrågasätta joe theismann
Soulchild P22 vad tror du om att det här är säsongen som vick får 1000 yards?
om han får vara skadefri med max 1-2 missade matcher så tror jag det. han har ju definitivt gått tillbaka till den spelstilen igen, och coacherna har gett honom grönt ljus.
edgerrin james måste ångra att han gick till arizon efter den senast matchen mot atlanta Att 20 Yds 41 Avg 2.1 han blev lätt våldtagen........
steelers @ chargers på ztv i natt, kl. 2. härligt när man ska upp på morgonen. #86!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
drew bledsoe - för dålig! can't get it done!
jag säger ju att han är för dålig!!
3.05 på baltimore imorgon JA TACK
Nån mer som såg matchen? Chargers var riktigt imponerande.. men vem fan har designat deras dräkter? De ser mer ut som San Diego Fab-5's
haha gillar du inte baby-blått??? ;-)
Jag tror på New Orleans iår. Reggie Bush kommer leda laget frammåt med alla feta runs han gör. Go Saints!!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
alla feta runs? reggie bush? okej, schysst punt return igår men annars 170 yards rushing och ett snitt på 3.1 yards per carry för säsongen...
Ähh han är rookie, let him be ;)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
nu är jävla kornheiser igång igen...skjut mig
Jag tror att Chicago kommer tillbaka den här säsongen... det vore så jävla grymt om de vann!
dom ser ruggiga ut faktiskt. nu har dom ju nåt som liknar ett offense oxå.
går Grossman sönder är chicago borta men så länge han är hel så ser de ut som mästare... Urlacher är väl förstås minst lika viktig på Defense Nån mer som såg sunday night matchen? Jamal Williams, nose i san diego, är för jävla grym, han lekte med pittsburghs o-line o stoppade steelers försök att springa i mitten. han visade hur man spelar D-line! sjukt nice o se. LT på fantasyn är ju en fet down just nu.. ynka 36+34 yards mot steelers som verkade för upptagna med att stoppa LaDainian när andra spelare på chargers offense gjorde stora spel.
Min bild är... för mycket naket kanske?
anledningen till att saints går bra i år stavas inte reggie bush, snarare drew brees eller deuce McAllister! dom som sätter siffrorna på scoreboarden för saints i år, och deras defense har ryckt upp sig rejält. de går till slutspel, men knappast till super bowl. I super bowl blir de Bears-Colts där Peyton får falla på mållinjen än en gång
siants är visst bra för att dom har reggie, för när reggie är på offense så står hela försvaret och kollar på honom. och tillslut så kommer dom sluta med det och det är då reggie får utrymme och jag vinner fantasy matcher.
och det finns inte mycket chans att rex blir skadad om deras O-line håller, bara 4 sacks på fem matcher.
som vanligt spelar vick som en jävla krycka när han sänds live i sverige. fy fan. det här är ju svårt att överkomma tillochmed för NFL's bästa defense.
tror knappast hela försvar bara kollar på reggie när han e inne, visst anser dom att han är hot, men på samma villkor som mcallister o joe horn, knappast så att de ger en spelare all uppmärksamhet. de är för professionella för de. och jag sa aldrig heller att jag tror att grossman går sönder, men OM han gör de så är det en stor förlust för bears.
tror det. och så kan man säga om alla lags qb.
bears har det väl ändå ganska väl förspänt med griese som backup...det var ju tillochmed folk som tyckte att han skulle starta när han var bättre än grossman under försäsongen
men nu vet dom att han inte skulle det
absolut...men han kan få jobbet gjort om han måste i en eller ett par matcher, bättre än många andra backups i nfl
well i'll be damned. här slår man över på VS3 och bears ligger under och cards tar en interception. och jag som har pengar på cards till oddset 6,20 hehe
soulchild, matchen slutade ju inte direkt som du hoppades ... :P
Jävla Bears asså, när Grossman ger bort bollen 6 gånger så steppar deras defense o special team upp o räddar matchen..galen match asså
Colts vs. Bears i superbowl? ....!
haha nej det var det sjukaste jag sett!! och dennis greene blev DUKTIGT arg på presskonferensen...
http://www.youtube.com/watch?v=d1h71vEQtCM jag respekterar honom för det dock, det kan vara den mest heartbreaking förlust jag sett och alldeles för få amerikanska coacher visar sanna känslor och sann spontanitet inför media.
det visade sig iallafall att det lönars sig att en returner utan position i andra rundan. dennis green har ju inte mycket och gnälla om han visste ju att cardinals är ett skit lag
när han tog jobbet.
Hur blir det nu i helgen, jag ska iaf. sitta måndagmorgon och kolla resultatet på: Steelers vs. Falcons Tror inta att Falcons klarar av den här, Seeters vinner, men inte med skyhöga siffror. Colts vs. Redskins Redskins är fan grymma, och det ska bli surt att läsa resultatet på mondagmorgon. Colts är nog ostoppbara i den här matchen. Men det ska bli kul att följa lite matchups. Packers vs. Dolphins Jag har inte sett några Packers matcher iår, det vore kul att se hur dålig Farve har blivit.
taskig playcalling av falcons defensiv så här långt...bring some heat för fan...
huge hit on roethlisberger!! concusion? good job Kerney & co ! och nu tappade parker bollen!! :D
det är en sjuhelvetes match detta
fyfan va falcons blev robbade på sitt första fg attempt i den här timeout-härvan
overtime, sjuk tabbe av steelers precis i slutet!!!
vick is for real! härlig match av falcons.
Vicks throwing arm is for real! spännande match, börjar digga falcons lite, men det är tyvärr inte deras år i år, står mellan dem, saints, seahawks o bears om NFC championship, och där har ja svårt att se att falcons går vidare till att möta colts i superbowl...
passningen till crumpler när det såg ut som att polamalu skulle mörda honom...det var bara sjukt. finns bara en spelare som kan klara av det spelet