I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-12-18 17:32
det verkar som chelsea bara kan göra snygga skottmål. iaf de 4 senaste har varit det

och däribland e essiens snyggast. fast att laget mitt är afc
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2006-12-19 18:18
Liverpool vs Arsenal Carling Cup 21:00

Shuu

2006-12-19 19:19
tippat 0-0, 1-0, 1-1, 2-1
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2006-12-19 19:23
Arsenal kör med Denilson och Walcott ifrån start, det kan bli skoj.
Liverpool har jag hört ska köra med en stark startelva.

2006-12-19 20:01
...Jahapp, så blev den matchen inställd pga dimma.

2006-12-19 21:36
Haha.
www.projectedwin.blogg.se

2006-12-22 18:42
Är det bara jag som hatar Mourinho och hans idiotiska uttalanden? Förlorar chelsea skyller han på domaren gång på gång, börjar bli oerhrt frusterande... En annan sak jag märkt är att hans kommentarer inte går ihop med varandra, tex sa han när dem spela 1-1 mot united att united borde vara besvikna eftersom att dem hade hemmaplan och chansen att dra ifrån i ligan... När chelsea sedan spelade oavgjort mot arsenal på hemmaplan och missa chansen att dra ifrån ytterligare var han nöjd med resultatet trots allt :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-22 18:44
Man kan inte hata världens just nu bästa tränare

2006-12-22 18:47
haha, Ge ge mig 150542 miljarder kronor i budget så ska jag också bli världens bästa tränare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-22 20:28
Jag - som Man United-supporter - kan erkänna att han är en av världens bästa tränare, utan att tveka.

TopDogz147
Han vann Champions League med Porto - det är ett bevis på att han är en duktig tränare även utan sina 150542 miljarder kronor i budgeten.
Sen kan man inte blunda för hur grym taktiker han är och han måste även säga avgörande saker under halvtidsvilan, Chelsea kommer alltid ut som ett mästarlag i andra halvlek.

Jag är iaf glad över att det finns en sådan profil i Premier League.

2006-12-22 22:59
Instämmer. Kul att se att andra lags supporters kan se storhet. Inte alla som ens vet vad han gjorde med Porto.
Ändroo, helt apropå inget. vad säger du om Larsson? kommer han kunna spela som de i "övre halvan" av spelare? Eller kommer han bli en konstant inhoppare/start i cup spelare?

jag vet i fan om han är en sån "game breaker" längre, men jag kan mycket väl ha fel och har det faktiskt också gärna :) så länge han ger fan i att måla mott Chelsea :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2006-12-23 01:09
Klart det han gjorde med porto var stort, men ett år räcker inte för världens bästa tränare, många många tränare har åstadkommit samma bedrift som mourinho med porto, dvs tränare som med ett lag räknat som underdogs vunnit champions league, senast liverpool. Sen var just det året lite märkligt eftersom att alla fyra lagen som var kvar på slutet var underdogs, dock så kan man inte ta de ifrån honom, men jag säger bara att ett bra år räcker inte för att bli kallad världens bästa tränare, du ska kunna hålla en stark nivå under ganska många år och varför inte med flera lag. Mourinho å andra sidan fick ett drömkontrakt efter "dröm år" med porto vilket enligt mitt tycke hjälpte han otroligt mycket i sina senare framgångar som tränare... för mig är en bra tränare en tränare som kan hitta talanger och fostra dem,  som t.ex Wenger gjort med arsenal, även om han saknar titlar.

2006-12-23 02:27
Psycholess
Angående Larsson är jag faktiskt bara positiv, kan ju säga att jag var mer skeptisk om hur han skulle klara av spanska spelet i Barcelona, men han klara det ju bra. Med 7 års erfarenhet av brittisk fotboll tror jag att han kommer göra bra ifrån sig i PL, kanske inte någon direkt braksuccé men långt ifrån en flopp iaf. Och så länge som Rooney och Saha är skadefria tror jag inte han kommer starta i PL iaf, men man vet ju iofs aldrig med Sir Alex, han har ju gjort större skrällar. :)
Har faktiskt för mig att han hinner spela emot Arsenal och Liverpool (iaf med i truppen då), det skulle ju vara underbart att se han näta då.

Hur tror du själv om Sjevtjenko förresten? Personligen har jag alltid gillat honom, och jag tror han kommer att gå i Drogbas fotspår d.v.s. nästa år så kommer han börja måla ordentligt.

TopDogz147

Jo visst krävs det mer än ett lyckat år för att rankas som en av de bästa. Men ett snabbt facit så du får reda på vad han åstakom med Porto;
Första året: Från ett mittengäng till 3a i ligan (15W, 2D, 2L).
Andra året: Vann ligan, Portugisiska Cupen & Uefa Cupen.
Tredje året:
Vann ligan & Champions League.

Sen så tror jag inte det är så himla lätt som alla säger att ta över ett lag som Chelsea. Jämför med Real Madrid - ett annat lag som är fyllt av stjärnor (men har ändå inte vunnit något stort på tre år). Men tillskillnad från dem så har Chelsea en riktigt duktig tränare, tror det är där avgörandet ligger. Får se ifall Capello är duktig nog och lyckas vinna någon titel med Real.
Kanske inte blev så tydligt, men du förstår nog vad jag försöker få fram...
...GO JUL PÅ ER ALLA!

2006-12-23 07:53
Ändroo

Ja detta mysterie Sjeva. När jag fick nys om övergången var jag lyrisk. "tänk om..." och när vi väl fick han sa jag till mina Man UTD, Arsenal och pool fans "Jaha, ni hade ingen chans när vi inte hade sheva, vem ska kunna hota oss nu?"

Men ack vad fel jag fick. MEN, det ska tilläggas att han hans blotta närvaro ger ytor till te.x Drogba och jag hävdar att de målen som våran glödhete Drogba gjorde i början av sässongen var en direkt reaktion på att minst två man täckte upp Sjeva. Idag är det ju tvärtom måste man säga. Men visst, nästa sässong när han har kommit in i det (kanske redan efter nyår?) så kommer han nog göra10+ baljor iaf. Bara inte alla dessa envisa rykten om att Mourinho ska sälja han stämmer. Han behöver ju tid.

God jul från mig också!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2006-12-23 11:18
Hur fan kan man inte älska The Special One?

Hittade detta på The Shed, njut:

Efter förra säsongens start där Chelsea vann på stopptid befann sig Jewell och Mourinho på presskonferensen efter matchen.

Fråga till Jewell: Vad har Wigan för mål med säsongen?
Jewell svarar: Att hänga kvar i Premier League.

Fråga till Mourinho: Vilka är Chelseas mål för säsongen?
Mourinho: Att vinna Premier League utan förluster. Sedan fortsätter vi med att vinna Ligacupen, FA-cupen och vinna finalen i Champions League med minst 5-0.

”Är inte det lite överambitiöst” tyckte reportern.
Nej, säger portugisen och pekar på Jewell.
”Det var han som började.”

---

: D

GOD JUL!

2006-12-23 11:31
Han är elakt charmig :)

2006-12-23 16:41
Ändroo 

Sant. de du säger e rätt men ja tycker fortfarande att han inte kan rankas som världens bäste, troligen topp fem. Men jag gillar fortfarande inte han o hans attityd

2006-12-23 16:46
Nu vidare till nåt annat..

DET ÄR NU DET GÄLLER

På drygt en vecka ska dem flesta premier league lagen spela cirka 4 matcher och slåss om 12 poäng i det kalla englands vädret. Premier league kan mycket väl avgöras hära då lag kan komma ikapp, eller dra ifrån.

ska bi intressant o se vem som tar emst poäng, synd att united förlora mastchen förra veckan, kan itne va så bra för självförtroendet inför den viktiga veckan, chelsea har en tendens att vara mycket starka under denna period och plocka full pott. Får hoppas på att United tar full pott hoppas hoppas ! :D

2006-12-23 18:00

3-0 mot aston villa, 2x Ronaldo 1x Scholes. Mm.

2006-12-23 18:20
oj, 6-2, arsenal på g
AND I'M OUT

2006-12-23 18:21
härlig islossning av arsenal idag, adebayor är för jävla bra nu
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2006-12-23 18:30
äsch, dem gjorde dem tre sista målen under dem sista sju minuterna men visst, dem spela säkert bra såg inte matchen

UNITED VANN...yeaaaaay ;:D

2006-12-23 19:26
jävla Portsmouth
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2006-12-23 19:59
najs mål av scholes :)

hoppas wigan håller i 2-2 mot chelsea nu!

glory glory!
we ruled the school..

2006-12-23 20:13
nähepp..
we ruled the school..

2006-12-23 20:15

fan asså, chelsea gör mål i matchslutet. låter det bekant?

nej, detta året förtjänar man utd guldet, det smärtar och säga det som afcfan, men hellre man usa än chelski

2006-12-23 21:12
"detta året förtjänar man utd guldet"

Hur kan man säga det när man inte ens är halvvägs in på sässongen?

Chelsea nöter ner och vinner på slutet även när spelet inte är på topp. DET, är vad som gör ett lag till vinnare.

2006-12-23 21:14
eller ja, man är PRECIS halvvägs in...

2006-12-23 21:48
Bra första halvlek CFC, andra katastrof. Man tappar inte 2-0 sådär fan. Skärpning!

2006-12-23 21:53
Psycholess P26

ja, kan man inte säga så när det gått 50& av säsongen?
får man inte dra slutsatser?

2006-12-23 21:59
klart man kan, men, aspekter som:

1. Hell week.

2. Champions League (med allt vad matchning för vissa spelare och vila i vissa matcher innebär)

3. Slutet på Sässongen över huvudtaget, det är där man ser vilka som håller och inte håller.

: inte är avklarade än så vet i fan om man kan börja dilla om "värda" hit och dit.

2006-12-23 22:09
Robben avgör i 93:e, det måste nog vara den förlust som svider mest. Men Scholes mål idag, fan vilken balja
http://duckdown82.tumblr.com/

2006-12-24 00:39
Fan vad tröttsamt med Chelsea:s sista minuten-upphämtningar.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2006-12-24 11:48
God Jul till alla som följer den bästa ligan i världen. Får hoppas på några höjdarmatcher på annandagen, och det bästa av allt, Kanal 5 visar United :)
http://duckdown82.tumblr.com/

2006-12-24 14:45
nä, bäst av allt är att man kan njuta av canal+,
AND I'M OUT

2006-12-26 04:36
Imorgon är det äntligen matcher igen!

United hemma på Old Trafford lär inte ha några större svårigheter emot Wigan (3-1 till United på The JJB Stadium i höstas).
Så länge som C. Ronaldo fortsätter bygga på sin fina inledning denna säsong, samtidigt som Scholes signerar ännu ett mästerverk den här matchen också så ska United vinna tämligen enkelt imorgon.

2006-12-26 10:08
Den släggan som Scholes får till där är fan sinnessjuk...

2006-12-26 14:58
BOXING DAY! Äntligen en match på en kanal man har!

2006-12-26 15:58
Tack Ashley & Essien för 2-2 målet!

2006-12-26 17:44
C. Ronaldo!
we ruled the school..

2006-12-26 18:29
...Tack till C. Ronaldo också, behöver inte ens kommentera hans insats!

Skönt för oss Man Utd-fans att se Chelsea tappa poäng i en match där de allt för ofta fått in en skitboll de sista minuterna.

2006-12-26 18:33
fan va irriterande kommentatorn på kanal 5 vart, han var ett lysande exempel på varför kommentatorer ska hålla sig till att kommentera matchen och inte prata om spelet eller matchens utgång, utan lämna det till expertkommentatorerna i studion... killen verkade bara ha sett spansk fotboll eftersom att det verkade som att han aldrig sett united spela fotboll dem senaste tio åren, eftersom att han sågade deras passningspel i backlinjen, idiot verkade inte förstå att det är så united alltid spelar,med stort bollinnehav och tålamod på rätt läge

2006-12-26 18:40
Haha jag vet, störde mig som fan på kommentatorn!

"Kommer Scholes slå bollen i djupled? Absolut inte!"
"Kommer Scholes skjuta? Absolut inte"

Sen hans eviga klagande på Scholes hörnor var också irriterande.

2006-12-26 18:40
Fan va fotboll är orättvist...
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2006-12-26 18:46
Ganska nice måste ju sägas. Liverpool och Chelsea tappar, United ångar på.

Kommer bli otroligt tajt mellan oss och Chelsea, men visst kommer United att ta det tillslut.

2006-12-26 19:22
Terry blir förmodligen borta i ungefär en månad också - UNDERBART!

2006-12-26 19:58
glory glory man u

2006-12-26 20:20
"Terry blir förmodligen borta i ungefär en månad också - UNDERBART!"

Inte direkt nej, sen 2-2 ... pinsamt dåligt.

Men... jag tror ändå att vi har passerat Man UTD inom en snar framtid. Vet inte varför jag bara tror det.

2006-12-26 20:36
Källa på Terry tack. Men nej, 1 månad tror jag inte.

Ballack och Sheva på bänken nu!

Drogba = Kungen.

2006-12-27 08:55
KRS:

http://svenskafans.com/england/chelsea/artikel.asp?id=147899