Gott att Akinbiyi nu är såld. Slipper man oroa sig för honom i startelvan.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Nej, är han såld? Vart? Han var en av mina favoriter när han lirade i Leicester.
Aaaahh, Burnley såg jag nu.
Aston Villa-Chelski 0-0. Fan va gött
http://duckdown82.tumblr.com/
skadeglädje är så mysigt. nu går det utför för chelski hoppas vi :)
Chelsea har 6 poäng upp till Man Utd och 8 poäng ner till Liverpool nu. Liverpool och Chelsea spelar dessutom den 20:e, kan bli spännande det här. :)
Jävlar vad Villa kämpade, otroligt. Men visst var Chelsea bleka.
njae, inte bleka, utan det var Villa som stod upp bral. Chelsea fick nog kämpa mer än vad de hade räknat med. Lampard borde avgjort i slutet, drogba i början. För att ha en så bra anfallare som Drogba, är det verkligen synd att det inte finns något komplement till honom just nu i chelsea, sett ur neutrala ögon. Släng in en mittfältare och toppa med drogba/lampard ;)) Nåja, jag är nöjd med dagens resultat :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag med, 4-0 till ARSENAL! Henry is back!
1 mål, 1 assist, 1 feldömt underkänt mål och en orsakad straff, henry är spelsugen och det kan behövas nu, come on gunners
AND I'M OUT
Gött å höra att Henry är tillbaka Arsenal knäar verkligen när han inte är med i startelvan. GO GUNNERS (Y)
Looks for a world wich sees beyond black and white!!!
Gunners måste vara det fulaste smeknamnet på ett fotbollslag...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
njea, the REDS, the blues, the hammers, kan räkna upp hur många som helst som är fulare än the gunners
AND I'M OUT
the red devils annars.. Knullar sönder allt annat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gitt arsenal and henry's back :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
hammers e oxå fult...red devils låter grymt :D
Player of the Month November: C. Ronaldo.Player of the Month December: C. Ronaldo. Det var nio år sedan en spelare vann PotM två gånger på raken (Bergkamp Augusti & September '97) . Ska bli intressant att se om han kan fortsätta med sin fina form och lyckas få priset nu i Januari också.
...och Wigan kryssar på Stamford så United leder ligan med 8p.
Wigan kryssar ICKE :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
snabbt vart kan man se matchen genom nätet? hemsida någon? manchester - aston villa asså de kris min tv e fakkad skriv te mig om ni vet nåt programm eler en hemsida lr liknande
www.livep2p.eu Följ anvisningarna.
devv P2 sidan funkar inte?
KOm igen nu United! Stephen Quinn! fan va kul
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Såja, Chelsea is back on track.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
ARJEN ROBBEN!!
www.projectedwin.blogg.se
oh yeah, fin fin seger idag. Larsson var riktigt duktig, dock inte lika många chanser och inget mål som i premiären. Men hans väggspel funkade utmärkt. Hade gärna sett Rooney näta idag så att man vet att han inte slackar. En ribbträff ifrån, antar att det var en positiv signal.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
bra match, tack försidan, ja hitta dock en annan men men, synd att chelsea vann dock, de känns nstan alltid som om vinsten var "onödig" eftersom att ingenting förändrades...
Ja, den var ju jätteonödig. Men om du ville att något skulle förändrats så kunde ju Man UTD förlorat. :)
www.projectedwin.blogg.se
förlåt, låt mig formulera om mitt uttalande: känns som att vinsten är "onödig" eftersom att inget förändras till uniteds fördel såja
Beror på hur man ser på saken, jag ser det så här: Fortfarande 6 poäng före Chelsea med ännu en match avklarad, bara 15 matcher kvar nu. :) Nästa lördag får Liverpool få se till att ta poäng ifrån Chelsea på Anfield, medans United tar 3 poäng på Emirates på söndag.
Tror UTD torskar...
Shelton till Sheffield, lite småcoolt måste jag säga. Ska bli intressant om han kan spinna loss något i PL..
Ändroo Sant iofs, har chekat itne programmet o united har vädligt många svåra matcher kvar borta på slutet så de skulle vara tacksamt om vi kunde utöka försprånget nu nu nu
Jag, helt ärligt, tror att vi tar Arsenal. 2- eller 3-0. Carrick och Scholes kommer att ÄTA upp er.
(Tycker fortfarande att Carrick inte är en värdig en långvarig plats som Keanes efterträdare Ändroo) ^_^
Eldon: Du såg inte matchen i lördags? Carrick var ju planens gigant
Till och med som Chelseafan ser jag carrick som den mest naturlige för keane platsen...
carrick är bra, fast "lika" bra som keane när han var som bäst är han ju inte än... Men han har alla förutsättningar att bli det! pool - cfc afc - man utd vilken helg! :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Mot aston villa..
Carrick och Keane är ju två helt olika spelare, Keane var bättre på det ena medan Carrick är bättre på det andra. Jag är hursomhelst helnöjd med Carrick hittils, dessutom skönt att han fick göra mål tillslut. Man har ju märkt att han har varit sugen på att näta då han gått på betydligt fler avlsut de tre senaste matcherna jämfört med början av säsongen.
Nja, på Emirates hänger inte United med, men det gör iförsig inget lag. Det blir utspelning men kanske kniper United en pinne på rena kämpatakter.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Som chelsea fan hoppas jag Utd torskar som sagt, 6 poäng måste bli iaf 3 snart så det blir mer press
S-oteric Hahahah du måste fant a o lägga ner, inget lag som hänger me på eran ruttna stadio? snälla försök o va realistisk vadå utspelning eran hemmastatistik är följande:
Hemmastatistik (11 matcher)
Arsenal Hemma
Tabellplacering 6
Vinster 55%
Oavgjort 45%
Förlust 0%
Clean Sheets 5
Frekvens gjorda mål Var 35 Min
Frekvens insläppta mål Var 123 Min
ojoj, ni va grymt fruktade hemma ! haha bara vinst i hälften av matcherna jämfört med uniteds 83%
Ok hur ter sig Henke i the mighty reds då??? Har lyckats missa hans matcher ><.
Looks for a world wich sees beyond black and white!!!
då e det dags att bättra på den statistiken och vi har inte förlorat mot något av topplagen den här säsongen och nu börjar laget spela riktigt bra så tror på en klar arsenal seger
att "inte förlora" mot storlagen räcker inte långt om ni ska nå dem målsättningarna eran kärre tränare satte upp för er i år ;)