TopDogz147 P17 utd har ju vunnit ganska många matcher på det sättet på senare tid
under the fubu is a guru
Eto’o tar sikte på Anfield
Med den stora kassakista som Rafael Benítez sägs få disponera i sommar trappas spekulationerna upp kring Liverpool och vilka nyförvärv som kan bli aktuella. Samuel Eto’o är ett namn som förekommer. Kanske blir afrikanen den stora affären på Anfield den här sommaren. ”Fotbollen är annorlunda i England och jag gillar det,” säger han själv./svenskafans.com
vad tror ni om detta ryktet då? nåt som kan bli av?
mer info på hemsidan.....
länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svårt att tro att pool skulle ha råd med hans lön, men man vet aldrig.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
simpo ser ju ut att ha extremt många rätt just nu.....fuck denna matchen är på snudd pinsam, hoppas på en bättre andra halvlek (portsmouth-man.u.)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...de blev ju inte bara snudd på pinsamt i andra halvlek. bajs.
---håller käft ett tag till
skönt att Pompey skapar lite spänning i vardagen..... hyfsat dramatiskt mellan Reading och Liverpool oxå, gott att vi har den store Reading-dödaren, Dirk Kuyt! Andra gången han avgör mot dom
Psycholess P26 glöm inte bort att vi har nya ägare... finns lite pengar att använda
mja..pompey o pompey, tycker man u lyckades själva rätt bra med spänningen och ut lär de åka på tisdag....ooo..peppis förlorar sakta men säkert hoppet här.
Rio är en stjärna =) Vi har vårt på det torra i CL än så länge.... tror inte PSV hämtar upp ett 3-0 underläge
nejdu...stjärna...fast hade de bara varit rios fel så ..men de hela skiten var ju bara illa. hade varit trevligt me liverpool man u i champions league final men jag tror den drömmen försvann förra onsdagen.
Åh skönt att man har kuyt i laget,,min påsk var nära att bli ett helvete men sen la pennant ett underbart känsligt inlägg. Pompeys calling... vad styr the mancs med?? shisses vad det slarvas
Man U har fortfarande chans på CL-final, blir inte lätt men det finns en möjlighet, gäller att få igång Rooneys målskytte kanske. Pool får antingen Chelsea eller Valencia i nästa match, blir tufft som faaaaaaan. Hoppas lite på Valencia, trött på att möta Chelski
2-1 fan vad dåligt av Man Utd =/ Rio Ferdinand's självmål var böööög
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
rios självmål var liksom ..håhum...inte bara onödigt, de bara stod där som två fån..jag blev mest sur på utrycken i deras ansikten typ "varför gjorde inte du ngt"... jag tror man.u.s chanser hänger på vad nu the jolly green giant mistake har för personal issues right now. kan de lösas och backarna vakna så har man ett skydd igen. jag kunde inte se roma matchen förra veckan men tydligen var de samma typ av problem där? fill me in hur är de me champions league, de lottar ju, men jag har hört ngt om att de inte vill att lag från samma land ska möta varann, men de är väl bara längre bak i de hela? med tanke på hur många brittiska lag som är kvar.
just, kommer ngn spelare tillbaka till roma matchen?, vidic hade ju varit trevlig o se på plan bla känns de som...
Enligt MUSCSB:
SPILLER
Ji-sung Park
Ukjent
21. april
Gary Neville
Leddbånd
21. april
Nemanja Vidic
Skulder
9. mai
Mikael Silvestre
Skulder
Neste sesong
oj så jag ligger efter me mina man u uppdateringar. så blir de när man har ett liv helt plötsligt :-)
glad påsk.
Peppis ja heinze är en svag länk på vänsterbacke, att se backlinjen i gårdagens match och i onsdags är lite förödande, but we keep the red flag flying high än så länge vi för möta antingen Bayern eller Milan
i got this guitar and i learn how to make it talk
jo visst...man får väl försöka hålla hoppet uppe ändå..men lite synd. så de var lika illa i onsdags då också alltså.
chelsea tar kvadruppel i år Man U är skakat och har två raka förluster och att dom tappade i ligan ger chelsea det där extra bränslet för att vinna alla matcher resten av sesongen
Jag är en tviiiiivelaktig figur
glöm det...
Ji-sung Park är ju frisk och kan spela, varför slänger dom inte in honom för? Han har speed och har varit målskytt förut. vi för möta antingen Bayern eller Milan - Vi? HAHAhaha.. Hoppas Man Utd klarar sig mot Roma på tisdag, annars kommer jag springa ut på plan och spotta Totti i ansikte.
fast han är ju skadad eller ngt tydligen men ingen orsak till varför. han sitter ju inte på bänken iaf utan är utanför till den 21, eller stämmer inte de infot?
Vem menar du att är skadad? Totti eller Park? Park satt ju på bänken när Man Utd. spelade mot Roma om det är honom du pratar om.
gjorde han? (park) de lät ju skönt, jag såg inte den matchen och enligt hemsidan (som jag så fint kopierade in ovan) står de att park är borta av ngn anledning till den 21 april. frågade som sagt om de stämde.
dom lottar inte semifinalerna, vinnaren mellan Pool - PSV får möta vinnaren mellan Chelski - Valencia vinnaren av Man U - Roma möter som nån sa ovan, Bayern eller Milan....
nej nej de fattar väl jag med att de inte lottar inför nästa, men som sagt innan i CL hörde jag om att de inte vill att lag från samma land möter varann, så då lottar de inte från första start eller? att de justerar de på ngt sätt om nu så är fallet att som nu rätt sent de var 4 brittiska lag med... svamlar jag?
vi tar de här på tisdag..idiotiskt att man ska tvivla på united för att dem fått två raka förluster i en säsong som nästan bara bestått av vinster, men visst ser de lita tungt ut med alla skador vi har i truppen men vinner vi på tisda och på lörda då är vi mkt nära trippeln, final i FA cupen och semifinal i champions league
vi får väl se. men de har gjort en 180 så går de när man inte har henke med (obs skämt)
jepp, dom lottar i gruppspelet så att lag från samma land inte hamnar i samma grupp.
Teams are drawn into eight groups of four teams, each team playing every other team in the group twice (home and away). The group stage is played between mid-September and early December. The teams finishing third in their groups are transferred to the UEFA Cup, while the top two teams from every group qualify for the next round. Here the sixteen remaining teams take part in the knock-out stage, which starts in late February and ends with the final match in May. All qualifying round and knock-out ties are two-legged, with each team hosting one match. The team which scores the greater aggregate number of goals qualifies for the next round. The away goals rule applies. Extra time and penalty kicks are used to determine the winner, if necessary. An exception is the final, which is a single match played at a predetermined venue.
The draws are currently structured to ensure that clubs representing the same national association cannot play each other until the quarter-finals. In addition, seeding of the teams according to their UEFA coefficients is used. The competition system has been undergoing changes since the 1991/92 season (see history ). The current system was adopted in 2003.
tack. nu kan jag glänsa inför min oförstående far.
varsågod
Tycker det verkar som att Man U faktiskt är lite ur form...efter att de haft en helt vansinnigt konsistent form HELA säsongen (fram till nu)... mot Roma såg de flesta (utom Scholes som vanligt) helt loja ut. Rooney var inte ens arg(?!?!?!) Mot Pompey var det lite bättre inställning men inte den här killer-viljan att ta hem matchen och ro hem den ....fast sen ska det ju sägas att Utd haft en hel del flyt också...för mot Liverpool för en månad sen så blev Utd faktiskt UTSPELADE på Anfield...men gjorde ett mål på slutet. En lång säsong med mycket matcher och mental press kan göra att Chelski till slut tar hem ligan...skulle inte förvåna mig, men jag hoppas så inte blir fallet...
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
"Rooney var inte ens arg"..håller med, de säger de mesta. ooooch Ronaldos spel är off..de var läskigt påtagligt mot Portsmouth de finns dock inte en chans att chelsea tar detta. då gråter jag stora floder. men...känns som de mesta avgörs på tisdag , för förlorar ManU där och redan har dålig stämning i laget (för känns faktiskt så) så är moralen sååå låg inför FA...o wä....
Anledningen till att Rooney inte var arg mot Roma var för att inte hetsa upp fansen som bråkade på läktarna
http://duckdown82.tumblr.com/
.....ok...
SIMPO Vart har du hittat din info om att Park var med på bänken emot Roma? Om du såg en kines på bänken och drog slutsatser om att det var
Park så har du fel, det var nämligen
Dong som satt där.
Park är skadad och räknas komma tillbaka till slutet utav April.
Efter två raka 1-2 förluster så tror jag på en positiv effekt utav Man United, det är det som kännetecknar ett mästerlag - hur man hanterar motgångar.
Det Chelsea-supportrarna måste ha i åtanke är att eran teori
("...bara 3 poäng kvar nu, United kommer inte palla trycket nu när dom tappat mark och det ger Chelsea extra bränsle i maskineriet...") lika väl kan ge motsatt effekt, dvs. att det här ger United extra bränsle. Det är ju faktiskt fortfarande United som har avgörandet i egna händer samtidigt som man har ett lättare schema framför sig.
Jag säger som
John O'shea :
"In the cold light of day, tomorrow morning when we wake up we’re still top of the league"
Jag har näääääästan gett upp hoppet för att vi ska ta ligan i år, det år så mycket som ska falla på rätt plats... MEN, jag är så jävla glad att äckel bög arsenal faller ihop som ett plockepinn spel. När alla Chelsea hatande fans som har beträttat att DERAS arsenal minsan har historia, och DERAS spelare är minsan unga och den bästa, DERAS unga spelare minsan kommer dominera "om 2-3 sässonger". Helt underbart är det. Och förresten, påminn mig om att JAG ska använda framtida framgångar (alltså något som inte ens har hänt) som argument den dagen som Chelsea har tappat allt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
FasIFK Stay in school...please eller börja åtminstone
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
never again will I lose faith. detta är ju inte PL idag, men får ändå droppa i denna tråd tycker jag ;-)
Antagligen så tar sig Liverpool vidare till semifinal i morgon eftersom de ha 3-0 med sig. Tre lag från Preimiere League i CL semifinalerna. Det säger en del om klassen på engelsk fotboll :)
liverpool och man u i final....vore jävligt roligt jag lever på det hoppet iaf. men som sagt, ja, och arsenal var ju med ett bra tag också. starkt.
HAHAHAHAHAHAAHHAHAHA 7-1 WANKERSSSSSSSSS
det finns en tråd för CL oxå...men när viändå har skrivit så.. JAAA 7-1 :D:D:D::D
Cravahlo ar skadad och missar returen i CL. Det betyder Essien i mitten och ni far se en repris. hahaha
Shuu
FAN, nu tror jag vi är helt borta...
Nu känns det dock kört för Chelsea. Men derbyt i manchester blir nog lika tufft som vanligt. Trots att City är så gott som klara(?) vill dom nog över allt annat att United INTE vinner ligan. Arsenal-Chelsea känns mer avslaget. Arsenal är inte bra just nu men har nog en del motivation ändå. På tal om ingenting, prickade in en sexling, 27,16 i odds idag ;-)
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
There´s only one Carlos Tevez!
Du menar, Say goodbye to Carlos Tevez
Shuu
Undrar hur det kan komma sig att Pool är så kassa i ligan jämt, har inte vunnit PL sen 1990 tror jag. Skumt det där