haha bra att länka till en artikel där det står att det inte vet hur länge han blir borta pucko... kunde lika gärna ha varit en länk till aftonbladet
under the fubu is a guru
PsychoP26// Smart. :)
www.projectedwin.blogg.se
KRS-one & misd Sa aldrig att han blir borta så länge, men att det finns en risk.
Teamtalk: "This procedure will decide whether a further operation is needed. If not then Terry could return within a couple of weeks, but if further surgery is required then he could be on the sidelines for six weeks or more."
Än så länge är det bara spekulationer, men förhoppningsvis så blir han borta ett tag.
I Expressen stod det att det är oklart, kan bli två veckor, kan bli tre månader stod det. Men det är ju Expressen, och svaret säger ju inte så mycket.
Om han ska opereras blir det nog lite längre. Onödigt att spekulera i detta, det viktiga är att chelsea är ett snäpp sämre utan JT!
ere bara jag som tycker att han ser fruktansvärt gammal ut för sin ålder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stress gör att man åldrar ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker att han ser ständigt bakfull ut
under the fubu is a guru
Tru dat. Robben ser dessutom ut som 40. :)
Och Messi ser ut som 12. Makelele ser ut som 40 men det är juh inte långt ifrån sanningen, hehe
Ed De Goey såg ut som 60 när han lirade.
Hahaha, ja minst
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
lampard e bara snygg, ruud och ronaldinho ser ut som hästar
under the fubu is a guru
C. Ronaldo! 12 mål och 5 assist på 17 (1) matcher i ligan. 6 poäng - Mind the gap.
hahaha mind the gap :D gloory gloory, hoppas denna fantastiska form håller i sig... lampard gjorde 15 mål förra säsongen och fick en oerhört stor uppmärksamhet eftersom att ingen mittfältare gjort fler mål....ronaldo behöver 4 mål för att vara ikapp och före, halva säsongen e kvar ;)
TopDogz P14// Ronaldo är som du vet ganska ojämn, så räkna inte med att han kommer göra 2 mål varje match. Det han gör nu är dock riktigt bra.. Och att jämföra Lampards målprotokoll med Ronaldos är ju bara befängt. Ser du Ronaldo ta defensivt ansvar? Nej. Lampard är långt ifrån den offensiva spelaren som C Ronaldo är. Dum jämförelse. Säsongen är lång, och United kommer få skador på nyckelspelare. Även om det inte ser så bra ut just nu, så kan vi hoppas. KTBFFH!
har jag jämfört dem? och även om jag gjorde, på vilket sätt är det en dum jämförelse, menar du att du tycker att lampard är en mer defensiv spelare? jag ville bara poängtera ut att ronaldo troligen kommer slå lampards rekord från förra säsongen..sen var det ingenting mer med den saken, jag har inte jämfört dem två spelarna P17 om ja får be, inte 14 :D
KRS-one Han jämförde statistik, inte rollerna i laget."Ser du Ronaldo ta defensivt ansvar?" Ronaldo är en yttermittfältare vars kvalitéer utspelar sig bäst offensivt på kanterna med sin snabbhet och teknik. Hans roll är att vara farlig och effektiv framåt vilket han gör jävligt bra. Medans Lampard är en central mittfältare, en grovjobbare med ett bra tillslag. Eftersom han spelar centralt blir det mer naturligt att han tar ett större defensivt ansvar. Lampards statistik 05/06: 35 matcher, 16 mål (4 straffar) och 8 assist. Ronaldos statistik 06/07: 18 matcher, 12 mål och 5 assist. Sen grattis Canadicken för Sheffields seger över Arsenal, underbart!
Fan vad jag tycker att Ändroo och KRS-one verkar vara sympatiska eller vad det heter :D Måste fan få träffa er nån gång.
TopDogz P17 & Ändroo P19// Vad jag menar är att eftersom Lampard tar ett större defensivt ansvar kan han inte tänka framåt lika mycket som t ex Ronaldo. Sen att spekulera i om huruvida Ronaldo kommer slå Lamps rekord är väl en ganska tråkig diskussion, och sen kan man fråga sig om man ska klassa Ronaldo som mittfältare. Winger och mittfältare är i mina ögon inte samma sak. Men hursomhelst, grattis till alla Unitedfans för tillfället. rätt P1// huh? Wtf.. : D
Haha, nu visade du det igen :)
Tiddefnizz. *rodnar*
Är du röd, blå eller nån annan färg?
Ånej, du håller på Nazio. AS ROMA! : D
KRS-one , pezzo di merda! Om det ska vara nåt lag i England så är det Chelsea, mest för att jag var på en Chelsea-match när jag var sex år gammal :)
... och fick matchtröjor av min farbror, både hemma och borta. Zola på ryggen på båda :)
Grymt. Zola är legend! Vilken sponsor är det på tröjan? Jag har en gammal med "Coors" på. Den är skön. :P
Jaha. Det är en senare då. Jag har en sådan också iof.
Hehe, aight. Jag har kvar matchprogrammet från matchen, matchen var mot West Ham, Londonderby alltså, West Ham vann med 1-0 minns jag.
Nä, fyfan va segt. Nu blev detta som msn, och därför säger jag godnatt! GOTT NYTT ÅR på alla i denna tråden.
Haha man tackar,
rätt .
KRS-one Jaha sorry, då missförstod jag dig. Sen angående rekordet kan jag påpeka att ur United-perspektiv är det högintressant, vare sig ni
(Chelsea fans) tycker att han är winger eller inte. :)
Förresten, det ska bli intressant att se hur Chelsea kommer börja agera efter
Mourinhos uttalande efter matchen:
-
"What can you do with (Michael) Ballack? Nothing. What can you do with Geremi? Nothing. The players have no qualities adapted to the game opponents are playing against us - it is as obvious as that." -
"I am disappointed because we didn't get the result we wanted, but not so disappointed because it is not a big surprise for me," he said. "Everybody knows in this moment that Chelsea cannot defend. I am the first one to know that."
Jag tror att CFC tar det till slut, Mourinho fixar det. Och Man. United måste ju börja darra lite nån gång. Precis som CFC gjort.
Varför skulle United inte kunna klara av att vara relativt skadefria och hålla säsongen ut?
Själv undrar ju hur länge Chelsea ska befinna sig i denna svacka: De har på de fem senaste matcherna endast vunnit två, sen har de kryssat tre
(samtliga hemma på Stamford) . En målskillnad på 11-9 har dem dessutom
(där Drogba har gjort fem utav dom elva målen) , förövrigt är det faktiskt nio matcher sen man vann med mer än ett mål senast. Pga de senaste poängtappen har Bolton faktiskt "bara" 8 poäng upp till Chelsea nu.
Lite om toppstriden: De tre nästkommande matcherna i ligan för Chelsea är:
Aston Villa (B) (4-0 senast) Wigan (H) (3-2 senast) Liverpool (B) (1-0 senast) Vanligtvis så ska iaf 6 poäng vara garanterade här, men ett Liverpool på Anfield - som ännu inte förlorat där i år - kan bli en svår nöt att knäcka, 'Pools målskillnad på Anfield är dessutom 20-3.
De tre nästkommande matcherna i ligan för United är:
Newcastle (B) (2-0 senast) Aston Villa (H) (3-0 senast) Arsenal (B) (0-1 senast) Svåra matcher, men tror att United kommer klara sig utan några större bekymmer emot Newcastle och Villa. Emot Arsenal - som inte förlorat på Emirates än - kommer det dock bli lite svårare, nöjd med ett kryss men hoppas såklart på vinst.
Jaja, nu ska man gå och sova. Men GOTT NYTT ÅR på er alla! :D
arsenal tar vi...har alltid varit starka mot dem fan dem har inte vunnit på ett par år om man räknar bort förra mötet...innan dess va de typ på 9 möten som dem inte vann united...o dem e lite skakiga nu arsenal :)
Fyyyy fan va underbart! Vilket mål Nade gör! ÄNTLIGEN!!! Efter alla jämna bataljer mot Arsenal, där man förlorat med uddamålet eller på straffar, är det nu United som står som segrare! tack Ändroo Jag sprang runt som jag vunnit på Lotto igår. Sista 30minuterna och första 10 var en sann plåga. YOU FILL UP MY SENSES! Blackburn borta 03 februari here I come! :)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Canadicken Riktigt snyggt när Nade lyckades trolla bort Touré och fick honom att framstå som en rookie, ja. Fast ingen större skräll att Sheffield skulle göra ett snyggt mål om de nu skulle lyckas göra ett mål. :) Chelsea i all ära, men Sheffield måste ju ha högst % i antal gjorda snygga mål med tanke på hur få mål de nu gjort.TopDogz147 Om man enbart går efter ligan, ja. Då var det säsongen '01/'02 Man United senast förlora emot dem (bortsett från säsongens möte). Men i FA Cup 02/03 & 04/05 förlora de emot Arsenal, även FA Cup Community Shield '04 så förlora de. Om man ska gå 5 säsonger tillbaka har Man United sammanlagt vunnit 7 gånger, spelat oavgjort 4 gånger och förlorat 4 gånger.
Just nu ser det som sagt mörkt ut, men halva säsongen är kvar och Chelsea kommer få tillbaks många viktiga nyckelspelare. Hoppas dessutom på en backvärvning i Januari. Sälj Ferreira och köp Micah Richards eller ta hem Glen Johnson från Pompey. När Robben kommer tillbaks så borde Chelsea gå tillbaks till 4-3-3. Richards - JT - Carvahlo - Bridge Essien - Makelele - Lampard Kalou - Drogs - Robben = Dröm!
Haha vafan gör Ghaly? Jag kräktes när jag såg missen. HELVETE.
ja, det är bara att gratulera canadick fan vad arsenal spelade dåligt så länge jag tittade, jag tyckte väl jag inte kände igen målvakten i sheff utd när man kom in i matchens 80 min :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Hehe Paddy Kenny är rätt kätt att känna igen, stämmer bra :) Phil Jagielka har stått i mål förr som kommentatorn faktiskt poängterade. Han har bland annat räddat en straff men det var i coca-cola ligan iofs. Måste bli poäng borta mot Middlesborough. En vinst där och en förlust för Wet Spam hade suttit fint! :)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
reading mot titeln. så jävla nice!! 6-0 mot hammers hahahaha!
Tack newcastle...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Så många målchanser men bara 1 poäng mot skatorna. Fan va surt, det här suger röv
http://duckdown82.tumblr.com/
GO NEWCASTLE!!
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Lätt gött. Vinst mot Villa och 4 poäng bara!
Aston Villa-Chelski 3-1. Mellberg hattrick
http://duckdown82.tumblr.com/
Drömde att Mellberg blev utvisad... : D
Med all fokus på Man United och Chelsea tänkte jag försöka med en liten instickare....har någon bra koll på Bolton och hur de lyckas ligga med i "toppstriden" eller toppen av ligan...är riktigt förvånad tippade dem som bottenlag och har gått å väntat på deras fall. Ingen kunde ju räkna med att "gamle" Anelka skulle kunna börja spela bra igen.
Looks for a world wich sees beyond black and white!!!