gogo reds!!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Hoffa
Newcastle hade ett skott på mål, det säger väl allt om matchen ;)
ok bra jobbat chelsea och utd men oj roney var bra essien som vanligtmen henry är en sån kung vilken jääävla mål, avskyr arsenal men hery är så bra
under the fubu is a guru
Ändroo P18// Snälla, du fattar vad jag menar. Folk började bara hata Chelsea ännu mer.
www.projectedwin.blogg.se
KRS-one P18 Jo men ni fick i vilket fall som helst mer supportrar som "håller på chelsea för att de har Drogba", Yeah right. Hur många höll på Marseille när han spelade där?
Inget personligt menat, bara citerade folket jag har snackat med.
Kanske det. Men det är inget jag har märkt av.
Det där om att dom håller på Chelsea för att Drogba spelar där kan jag ju iofs förstå. För mig var det ju samma anledning, jag började hålla på Man United pga Cantona, men jag höll ju knappast på Leeds när han spelade där. Så en enkel förklaring är väl att man får upp ögonen för spelaren när han kommer till en större klubb och lyckas där. Men iaf, fan vad skönt med 3 p. försprång inför nästa omgång, även om United torskar emot Chelsea så är vi iaf (förmodligen) i serieledning. TACK ROONEY!
Ja. Jag började inte hålla på Chelsea för att Gudjohnsen spelade där (för jag höll på dem långt innan) men jag håller fan inte på Barca för att han flyttade dit... Det ska tilläggas att han är min favoritspelare. ^^
Menige-E P19 jag förstår ;) *uppgiven*
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Fan va sjukt alltså. Arsenal är FÖR bra för fotboll.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Eller för dåliga på att hitta hål i 10-man försvar.
drogba kan ju inte ens slå en passning rätt ok han gör mål men som fotbollsspleare är han inte begåvad
under the fubu is a guru
Gycklare som kallar Drogba obegåvad.
de får helt enkelt in bollen, de skulle ha haft drogba lr henry i drogbaform. då hade det vatt andra bullar XD
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
drogba nickar och gör mål inget annat
under the fubu is a guru
Vad är hans uppgift tror du? Hämta bollar så att bollkallarna kan göra sitt jobb?
Mark Clattenburg = En skam för hela domarkåren! Att missa straffen på Saha är ett mysterium. Och Ronaldos miss i slutet, hade nog inte sovit så gott om sheffield hade lyckats få in en kvittering på nåt sätt. Men aja, 3 poäng och fortsatt ledning i PL får man väl vara nöjd med.
http://duckdown82.tumblr.com/
ramla av stolen när ronaldo missa.. men vafan 0-2 ROOOOOOOOOOOOOOONEEEEYY!!!!!!!!!!!
we ruled the school..
1-2*
we ruled the school..
haha stackars Ronaldo (: Att Clattenburg inte såg straffsituationen, eller om han nu friade, är för mig ett mysterium. Hoppas de visar honom reprisen på det så får han se vilken jävla huge pile of shit han är.
MANCHESTER UNITED!!
Get Random!
fitta, nåväl United stod upp väl mot Red Devils. Red Devils kommer absolut utmana Chelski om titeln i år. Kul att även Ronaldo var dålig. På tal om matchen. Det var nog den sämsta kommentatoren som jag lyssnat på på riktigt länge. Han var i klass med Lasse Kinch, då är man riktigt dålig. Han gurglade, sa helt irrelevanta saker och var inte ett dugg påläst. Det han sa om Hulse stämmer inte alls. Hur lätt är det att tampas ensam med Vidic och Evra? Han får trots allt iväg två skott mot mål genom fina vändningar. AARRGH, störigt men väldigt väntat förlust. Ska bli kul att se om United kan ta några poäng i bortamatcherna mot WH och Watford. UP THE BLADES!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
förresten, kan ingen admin ändra rubriken? Det är bara störigt...
Haha, Canadicken , jag visste att du skulle bli störd av rubriken ;)
Nja dålig var ju Ronaldo knappast, han var sämre jämfört med tidigare matcher denna säsong, men fortf. godkänd. Fast Ronaldos avslut igår var väl inte dom vassaste, men även Sir Alex kunde skratta åt det efteråt så :)
Sånt tänder honom bara nu när laget trummar på. ONE UNITED!
Alltså, vafan har hänt med Tevez? Han spelar som en jävla C-lags spelare. Riktigt riktigt synd, han var grymt bra i VM. Han ser ut att ha blivit tjock, seriöst... RIP. :(
Han har väl iaf gjort ett mål i West Ham? Alltid en klen tröst kanske. Undra vilket lag som kommer köpa honom, hört något rykte att han kanske åker tillbaka till sydamerika. (Om vi utgår ifrån att West Ham kommer att sälja honom)
en till ung spelare, jatack. Peta Saha i värsta fall och kör med följande: Van der Sar G.Neville - Vidic - Rio - Evra carrick Ronaldo - Scholes - Giggs rooney Torres Van der Sar, G.Neville, Scholes, Giggs bör man finna ersättare till.
tevez används på fel sätt om han inte ska var ensamstriker så ska han givetvis placeras till vänster, lika givet som att messi spelar till höger och att henry söker sig mot vänster.. får en snabb teknisk spelare yta att löpa rättvänd med boll mot motståndarna är det så gott som alltidd en fördel att kunna skära in och ta skott... i förra matchens fall så var det en jätte miss visst han kunde la kanske kommit runt och slagit innlägg med sin snabbhet men varför startade dom isf med bobby zamora idiotiskt av pardew bra match dock av chelsea essien strålande som vanligt, nästan trött på honnom han är för bra
under the fubu is a guru
Peta Saha? Uniteds bästa målgörare i år och en top3 placering i laget när det kommer till antal assist. Enligt mig så ska han ska spela så länge han är hel. Om nu United köper in någon under Januari, så ser jag hellre Huntelaar än Torres i Uniteds tröja, spanjorer har en dålig vana att floppa i PL t.o.m. i Liverpool. Sen så tror jag dessutom att Huntelaar skulle kunna acceptera en bänkplats i början av sin period i United med tanke på att han inte har nått samma stjärnstatus som Torres än. Och den dagen Scholes lägger av så kommer säkert Owen Hargreaves (förhoppningsvis) fylla hans tomrum så gott det går. Så om man ska vara en transfermupp så är mina önskningar; Huntelaar & Hargreaves.
Ändroo P19 Notera att jag skrev i värsta fall. Huntelaar och brassen Kerlon var ju eftertraktade av United i början av året.
frost Oj, sorry missade "i värsta fall"-biten, tyckte det stog att du ville bänka Saha bla bla... Ersättare till VDS har vi ju. Foster och Kuszczak är ju båda unga, runt 24 år. Framförallt Foster är ju en väldigt lovande talang iaf. Men när Neville, Giggs och Scholes lägger av, då blir det tungt. Brown, Park och Fletcher är ju alla bra men det krävs nog nå mer imponerande än dom. Moutinho och Nani lät iaf intressant, får se hur det blir i Januari.
spelat mycket fm eller?
under the fubu is a guru
Haha bara för att jag tycker två lovande spelare som har blivit kopplade till Man United är intressanta? Ehm....okej? Men för att svara på din fråga: Nja inte mycket alls faktiskt, själv då?
spelar sjukt mycke
under the fubu is a guru
Vad gjorde Hossam Ghali för att få tre matchers avstängning? Länka gärna till nåt videoklipp
David James nya frisyr var ju sjukt snygg....
Länka.
Den var ganska gay faktiskt
Me wants to see. Gay!
frillan finns med på nån xl london
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel
Fan vad det kommer bli underhållande match imorgon!Rooney vs. Gamla lagkamrater i Everton. Phil Neville vs. Gamla lagkamrater i Man United. Phil Neville kommer troligtvis vara kapten för sitt Everton samtidigt som Gary Neville kommer vara kapten för sitt Man United. Phil Neville som vänsterback och Gary Neville som högerback, så dem kommer stöta på varandra x-antal gånger under matchens gång! Andy Johnson och Cahill missar troligtvis matchen p.g.a. skador, dessutom kommer inte Howard få stå eftersom han är utlånad av just Man United. I United är Saha och Ronaldo osäkra till spel men förhoppningsvis blir det seger ändå för Man United ändå!
faaaan va viktigt mål webber gör...särskilt att han gör det framför oss fans..Fan va nice det var!
Phil Neville som vänsterback och Gary Neville som högerback, så dem kommer stöta på varandra x-antal gånger under matchens gång! Vadå, om den ena är höger och den andra vänster kommer de ju inte alls mötas... Öhhh!!!!! VAAA?? Tiddefniss. ^^
Fattar du inte KRS? Phil Neville=Vänsterback för Everton Gary Neville=Högerback för Manchester United Tadaaaaaa.
Hihi. Tack, nu blev det ju rätt. Tiddefnizzizar.
3-0 inte så tokigt fan. Med Johnny, Fletch, Richardson, Silvestre på plan, imponerande!
Fan att Ballack fick nicka in den när halvleken egentligen var slut, fast av vad jag hört så var Chelseas vinst rättvis och blev dessutom blåsta på straff. Huvudsaken är att United krossa Everton - TOP OF THE LEAGUE!