Kommer bli enkelt på Three Ponit Lane imorgon, 3-1 till oss.GO MIGHTY BLUES!!!! Måste säga att C.Ronaldos frispark idag var ruggig.
Härligt West Ham!!! 1-0 mot Gunners med. Och Wanker vägrar skaka hand med Pardev efter matchen, fjant
http://duckdown82.tumblr.com/
Terry rött kort, hej då ditt svin
UNDERBART! Nu leder United Premier League med 3 poäng! FAN VA SKÖNT! TACK TOTTENHAM!!
Haha verkligen! Fan vilken jävla söndag..Gooners och Chel$ki förlorar på en och samma dag!
Rykten går att John Terry sa "you fucking n*ger" till Ledley King. Och när man tittar på reprisen så ser man att nästan varenda mörkhyad spelare Jagade J Terry vilket kan eventuellt betyda att ryktet kan vara sant. Vidrig spelare!
Var har du hört det ifrån? Om det stämmer - Fan vad vidrig person, dessutom när han ska föreställa en lagkapten för sitt klubblag och landslag...
^^ Antagligen sa han något sådant. Oförsvarbart. Men vad gör denna förlust en sådan här härlig dag!!?
Aldrig mer....
Nån mer än jag som stör mig på att vid varenda avblåsning så flockar sig Chelseaspelarna runt domaren. Vidrig skit.
klantigt av Terry om han sagt nåt sådant. Men herregud va dålig domaren var. Men detta var en förlust som spelarna måste ta på sig..
www.projectedwin.blogg.se
HAHA SÅ SKÖNT! Boularouzh var på läktaren konstant! Keano, Dawson och Lennon vilken jäkla dominans. Märktes att vi var mer taggade än packen idag.
Kul för Kannibalen Boulahrouz att först bli inbytt och sen utbytt för att han var så kass :) Hur kan Fat Frank undgå att få gult kort på kapningen av Chimbonda, helt sjukt
duckdown// Jävligt många skumma beslut från Poll. Vilken jävla wanker! Skaffa riktiga domare! Varför fan ger han muren två gula kort? Jävla idiotfan.. Aja, vi kommer igen, men nu är det spännande i toppen! CAREFREE!
Haha ja det var konstigt att han gav muren varsitt kort men valde som sagt att inte ge Lampard gult för kapningen. Fan vad glad man är! Längtar till den 26e!
Då är det fan pisk som gäller! Måste fan jobba upp oss i backlinjen nu...
Frågan är ju bara...hur många högerbackar kommer CSKA Chel$ki köpa nu i Januari/nästa säsong?
YOU'LL NEVER WALK ALONE. <3 kuyt
oj va skönt det var med 3-0
AND I'M OUT
Alltså, nu jävlar laddar vi, 2 veckor, old trafford, chelskimos! GLOOOORY GLOOOORY MAN UNITED!!!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
oj 8-0 på två matcher där var formen jag letade efter... utd e påväg neråt...
under the fubu is a guru
misd United har 6 raka vinster i PL - 15-1 i målskillnad. Chelsea har på sina 6 senaste matcher i PL vunnit 4, torskat 1 & kryssat 1 - 11-4 i målskillnad. ...och snart kommer United att stå med 8 raka vinster i PL.
Heja Pool, Prem leagues bästa bortalag.
arsenal - liverpool 3-0
man utd - arsenal 0-1
nu e det bara chelsea som ska få på fan så har vi tatt alla storskalpar :P
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
och, ni håller inte hela året, garry the gay e ju fan med united
under the fubu is a guru
Haha då ska vi inte tala om era högerbackar, va? Ferriera utbytt i halvtid efter att Keane har lekt färdigt med honom - In med Bouhlarouz. Keane leker även med Bouhlarouz, och efter 20 minuter får Mourinho nog och byter därför ut Bouhlarouz. Mourinho tar knäcken på hans självförtroende, snyggt jobbat! Hursomhelst, ett stort GRATTIS till er! Ni har ju trots allt en expert i laget nu, Magnus Hedman! Kan bara tänka mig hur kaxig han kommer vara i studion sen när han berättar hur det var att duscha i rysk olja.
löjligt ni har varit bra hur länge nu? redan kaxiga vi har varit överlägsna i två år, vänta bara
under the fubu is a guru
misd: Om det är Gary Neville du menar med garry the gay så är det ju tvärtom typ. Det är på grund av han vi ligger etta i PL.
misd Hur länge vi har varit bra nu? Hmm...sedan 91/92, alltså 15 år. Ni har, som du säger, lyckats varit överlägsna de senaste två åren, grattis! Men under de senaste 15 åren har United hamnat på en 3e plats som sämsta placering, varav 8 vinster & 4 andraplaceringar. DET ÄR ÖVERLÄGSET! Hur länge har Chelsea varit bra? Sedan 03/04, och det som är "löjligt" är att ni är kaxiga pga erat kapital, som t.o.m. skulle kunna få Gefle till en storklubb ute i europa.
det e jävligt imponerande av man utd
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
så kommer den jävla canadicken med sin sheff utd propaganda igen ;) mkt fint mål, jäskäläinen helt borta
om så det är därför du gillar utd grattis och folk har mage att kalla cfc fans för medgångsfans... hur innsatt var du när utd var som mest framgånsrika... du e inte bättre än alla japaner som intar old trafford varje helg
under the fubu is a guru
misd Haha seriöst va fan snackar du om?-"om så det är därför du gillar utd grattis och folk har mage att kalla cfc fans för medgångsfans" För det första: Du frågade ju hur länge Man United hade varit bra, jag svarade på frågan. Haha DÅ blev jag helt plötsligt medgångsupporter? Då måste du nog först ta reda på vad innebörden av medgångssupporter är innan du kallar någon det, serru. Sen att jag gillar just Manchester United beror helt enkelt på Cantona, Beckham och Giggs.För det andra: Nu har jag inte kallat dig, eller någon annan Chelsea-supporter för medgångssupporter MEN det är ju knappast underligt att folk kallar "er" för medgångssupportrar med tanke på att Chelseas fanbase har mer än dubblats sedan Roman Abramovitj anlände, enligt någon engelsk statistik. Sen hur insatt jag var när Man United var som mest framgångsrika? Jag var jävligt insatt då. Varit, i stort sett, lika insatt sedan säsongen 95/96. Sen att jag inte är bättre än alla japaner har jag ingen aning om, du får mer än gärna förklara hur dem är och hur du blev en Mighty Blue.
ja fy för att gilla ett lag som är bra, tacka vet jag motgångssupporters
Chelseas fanbase har mer än dubblats sedan Roman Abramovitj anlände, enligt någon engelsk statistik. källa tack Sen hur insatt jag var när Man United var som mest framgångsrika? Jag var jävligt insatt då. Varit, i stort sett, lika insatt sedan säsongen 95/96. Sen att jag inte är bättre än alla japaner har jag ingen aning om, du får mer än gärna förklara hur dem är och hur du blev en Mighty Blue. källa tack
under the fubu is a guru
misd Grejen är, du vet säkerligen hur Internet fungerar vid det här laget, sen är det bara för dig att söka på t.ex. Google så hittar du säkert också all den fakta du behöver framöver. Men det behövs ju inte direkt någon alltför insatt fotbollssupporter för att veta att Chelsea har fler supportrar nu än för t.ex. fem år sen. Sen att du inte kan stå för det du påstår ser jag bara som allmän dryghet eller helt vanlig dumhet. Du är ju inte bättre än alla andra CFC-medgångssupportrar.
"Sen att du inte kan stå för det du påstår ser jag bara som allmän dryghet eller helt vanlig dumhet. Du är ju inte bättre än alla andra CFC-medgångssupportrar". vad har jag inte stått för? jag TROR att utd form kommer att dala kanske inte denna helg kanske inte nästa men den kommer dala och jag TROR att chelsea är på uppgång nu och resten av sesonge därav tror jag att cfc slutar för utd igen... det jag menade med"hur länge nu" förtog nog de flesta som den här sesongen men men upp till dig.... om det är så lätt med internet, källa tack
under the fubu is a guru
så jag slipper skriva det om två veckor! mind the gap
under the fubu is a guru
Du förknippade mig med en medgångssuporter, det var det jag ville ha förklarat. Det där med vad du tror om United/Chelsea bryr jag mig inte om, du får tro vad du vill. Ja, jag fattade också att du menade den här säsongen, men sen skrev du ju själv i samma inlägg hur överlägsna Chelsea hade varit de senaste två åren. Då drog jag en parallel med hur överlägsna United har varit de senaste 15 åren. Haha då blev jag helt enkelt en medgångssupporter enligt dig. Jag pallar inte leta efter en artikel jag läste för x-antal månader sen i England, vare sig det är lätt eller inte. Hur insatt var du själv i Chelsea förresten när Gullit ersatte Hoddle, när Petrescu & Zola var som bäst t.ex?
Jag kan som vanligt bara tala för mig och själv som CFC-supporter men jag känner inte en enda jävel som började gilla Chelsea efter Roman. Snarare tvärtom, och det är därför det är så gött att var CHELSEA! CAREFREE, Fuck 'em all!
KRS-one Alltså, dom höll på Chelsea innan Roman anlände, sen när han kom till klubben så sluta dom hålla på Chelsea? Haha det var något nytt. Jag vet en heldel här i Uppsala som är nyblivna Chelsea-supporters, men även gamla, trogna supporters också för den delen.
har som som ett exempel sett både Petrescu & Zola på stanford bridge menmen detta känns som ännu en whoa discution som ingen av oss kan vinna
under the fubu is a guru
om det är en ny diskusion om medgågnssupportrar a la chelsea (jag har inte läst igenom alla inläg men..) lägg ner för fan, det blir bara en massa skitsnack se fram imot dagens omgång =) och all fin fotboll som spelas fred
Sheffield U, ser framemot det :) gogo red devils!
Så gör gamle United spelaren Gilespie mål....
FUcKING HORDOMARE!!!! straff bortdömd :(
Rooooooooneeey!!! 1-1
1-0 till newcastle :S har nån sett matchen? jag sitter här på en fest och kan bara titta på texttv