Uh dom flesta företagen som säljer skit över nätet skickar det hem till dig o_O om det inte är en 2meter bred låda Elgiganten säljer det imorgon för 444kr eller va fan det stod, vet ej om det är internet priser eller butikspris. Mest fascinerande är att ps3 hardened version ligger på 599 och xbox hardened ligger på 699 O_O Fan kanske måste åka runt och titta om nån butik är tillräckligt dum för att sälja dom idag ><
I.C.T.W Ill be heading out soon
Mitt skit ligger på ICA och väntar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mest fascinerande är att ps3 hardened version ligger på 599 och xbox hardened ligger på 699 O_O Intressant. De kanske vill uppmuntra PS3 ägare att köpa det här då dessa spel normalt sätt säljer ofantligt mycket mer på 360 i jämförelse. Eller helt enkelt uppmuntra folk med båda konsoller att köpa ps3 versionen så att de inte har ett helt lagerhus fullt med osålda ps3 ex efter några månader.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
haha gull patrik postar 1337
Medans vi alla är nöjda med att black ops är på g så kör vi en gammal dansrutin
helt okej är det, inte mer, inte mindre!
Get Random!
Fan vad challenges och statistik det finns :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ogillar spel som håller på recensions-exen innan spelet är släppt.... men beställde skiten ändå :)
rapperted.se
Går snabbt att ranka upp, 44 ranker på 16 timmar. Famas med extended mag är utan tvekan bästa skiten.
Det här är ju ännu mer enerverande än MW2. Jag har spelat i en timme kanske och har redan nu fått ihop fem spawns där jag bokstavligen talat spawnat tre-fyra meter från där jag blivit dödad och då blivit dödad av samma snubbe igen. MattiasLouder om någon vill spöa lite ex-adminröv.
Hur är det med multiplayer lokalt på en konsol? Dom har ju inte co-op längre utan har nån zombieversion för 4 spelare. Är det det enda man kan spela tillsammans i samma rum? Hur är det?
Jadu
...och nu, två ground war-matcher där jag har blivit ensam kvar i mitt lag mot 9 ena gången och andra var det jag och en till mot 8. Bra där!
Fyfan vad FPS inte ska spelas på konsol hahah! Nä, jag är bara jävligt ovan men satan vad roligt det är!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Föfään jävla call of duty skitspel när ska folk tröttna...
Yeah, spawnsen är helt fucked. But its all good :)
Spawns är skit ja.. Och vapen ljuden är något av det sämsta jag hört någonsin. Famas låter ju fan som en symaskin. Men annars är det skoj. Fele P23 Du kan köra online tillsammans med en polare i samma rum
370 pix på elgiganten idag! ville bara tips
! P22 Å andra sidan lät aug:en i MW2 som eltandborste så atte.....
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
2 miljoner spelare online just nu :/
Jag tänker bara tok-denaja tze kritikers. Ska gå loss strax. Blir nog första gången ever jag hoppar på Mp'n utan att först klara ut single-delen.
Aha, så man kan köra online (typ Ground war) två spelare split screen på samma tv?
rapperted.se
Börjar bli riktigt Nice nu :D famas + extended är fett som fan som ovan sa Wager är tvärfett
Get Random!
Blir att köpa idag! Har knappt haft någon koll på det här spelet då jag inte haft några pengar, men nu ska brorsan och jag splitta på det, kuuung! =) Blir köp till PC / för dålig för att döda på konsoll :(((
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Usla spawns Usla vapen Faktumet att man kan springa runt hela banan 2 varv utan att hitta fiender i ground war gör mig lite confused Hipfire ops i was right... Inte bättre än MW2 någonstans, banorna i BO hade varit bättre i MW2. Känns mer bad company 2 än cod Ge mig nästa cod om 6 månader så slipper jag spela den här skiten för länge.
^^Jag säger ca 2 veckor så kommer du som alla andra emo-dretonger vuxit fast i det, o postat fyrtioelva theatervideos med våldtaget Linkin Park soundtrack, där du ber om thumbs up & ba' slayAr No0bs så det härjar kring det. Har du 1 k gs än eller..?
Jag förstår fanimej inte det här med att tjäna poäng och köpa vapen? Jag trodde tanken var att man skulle få pengar så man kunde köpa vad man vill men man måste ju fortfarande låsa upp skiten vid en viss lvl innan man får tillgång att ens köpa ett? Känns som ett sjukt korkat system. Tillbehör verkar ju dock vara en annan femma, skönt att kunna köpa något direkt utan att låsa upp. Så bra där.. Men att både vänta till en viss lvl OCH köpa för vapen? Sjukt ovärt
Bikarbonat P24 det är ju sant, fast då skulle det vara helt ovärt att gå upp i rank? :S
Get Random!
Det är också sant. Så varför inte bara köra på enbart att låsa upp vapnen? Att både låsa upp och sen behöva köpa för att kunna använda är ju ren galenskap enligt mig. Man vill ju kunna testa alla vapen utan att behöva köpa dom varenda ett
Nej jag är fan lite besviken. Sen att ljudet suger balle gör inget bättre.. Granater låter ju fan som hagelbössor och det finns inget tryck i ljudet nånstans enligt mig
jag gillar ljudet och motorn eller vad det kallas. känslan när det sprängs och så känns lite bättre. bolt action snipern gillas också! dock fööööör många hitmakers...
Get Random!
TheMatt: Jag har bredare musiksmak än Linkin Park, och har kollat tillräckligt med montages för att aldrig vilja använda en av deras låtar >< Nej ligger på 400gs nånting vet inte ifall jag ska orka köra mer, ser finare ut med 81000 totalt än 81025 om högst 3-4 dagar spelar jag mw2 igen, har min AK som väntar på mig <3
Mw 2 kändes helt klart mycket bättre när det var nytt än detta. Men det är ju mycket roligare än vad Mw2 är i dagsläget. Wager match är skitskoj
Activision och Treyarch låter glatt meddela en sinnessjuk succé för Call of Duty: Black Ops. Under första dagen lyckades man sälja 5,6 miljoner spel bara i USA och Storbritannien, att jämföra med "bara" 4,7 miljoner för Call of Duty: Modern Warfare 2 på samma marknader under dess första dygn. Från GR.
oförtjänt men det blir väl så från och med nu. Nästa cod kommer väl sälja ännu mer BO är sämre än WAW tillochmed
Jag har inget sug att spela BO öht... Jag ploppade i MW2 och hade skitskoj istället.
Jag har sån jävla OCD så ja måste ju låsa upp typ allt. kommer ta en jävla evighet. Får fuska o mörsa recruit-bots.. Vidare så var väl MW2 bättre än det, I agree. Men jag gillart. ACOG på Python-pickadollen = najs.
jävlar doggson, BO är verkligen inte sämre än waw, nu måste du skoja.
Get Random!
Jo fan waw var nog bättre alltså, iaf onlinebiten och ljudet. Säljer fan BO snart. Spelade Nuketown idag, sjukt tråkig bana och alla kastar granater. Inget emot granatkastandet men när varje "explosion" (dåliga) låter exakt likadant lackar jag, sjukt tröttande
Spelat igenom Singel player, Hur tööng som helst. Kommer garanterar lira igenom den igen. Multin blir bara bättre juh mer jag spelat. Spelar nu endast ground war. Blir lite mer ös. Märks att folk börjar lära sig mapsen nu också :). Tycker att allt är bra med spelet än så länge, de ända jag saknar är fler val möjligheter av vapen, Perks, Killstreaks. Skulle kunna fördubbla valen. Skulle även varit nice om man kunde locka upp fler kläder. Men en stort plus är att man kan köra split screen på internet :) Även väldigt väl detaljerade maps, me like. Har inte spelat Zombie mode än. Eller DOA.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Spelet är sjukt beroendeframkallande... spelar mest team deathmatch online, och varje gång säger man "ok ok, bara en match till sen måste jag...." så kör man typ 38 matcher till :O
Fick äntligen låst upp HC modes nu, blev lite mer värt. Blir fakkin vansinni' på att bli knivad/tubead av dudes jag precis tömt ett djävla magasin i.
Bara mina kontroller som dör trots fulla batterier? Spelar på XBOX360
Haha doggson ba för du e noob ;) Älska ha smiley som reddot
Get Random!
Jag själv är sjukt missnöjd med det här spelet.. mw2 känns mycket enklare, mer simpelt och som ett mycket roligare fps spel.. aja, får väll köra vidare och se om 'jag utvecklas'.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
tycker detta är mycket simplare och roligare, mer fokuserat på att döda varandra och inte att bara får harrier, chopper, nuke. Hur svårt var det egentligen? Pajade ju själva spelet att alla bara försökte nuka hela tiden. scar h silenced, stopping power, scavanger, ninja, 7 11 25 .. tråååk
Get Random!
Finns en massa positiva saker med detta spel, fast mer negativa småsaker finns. Jag menar förstöra snipers helt för att förhindra quickscope? Bra där Trechyard! Granaterna är nåt jag stör mig så sjukt mycket på, dem gör dem sjukt små och sen att man kastar dem jätte kort. Var är logiken i det? Deras vapen tycker jag är fyrkantiga o stela. Så är lobbyn kaos ju... Det är ju nästan omöljigt att hitta en match med ett party på 3+. Att dem splittar på partyt om man inte hittar en match på första försöket gör ju inte saken bättre, hoppas att de fixas snart! Wager Matches tycker jag att dem lyckas med, jävligt roligt! Infinity ward gör bättre spel, och så är det. Men utöver allt det där tycker jag att black ops är jävligt roligt, gillar att dem tagit bort Nuke, de va de jobbigaste av allt..
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Jag menar förstöra snipers helt för att förhindra quickscope? Bra där Trechyard! Granaterna är nåt jag stör mig så sjukt mycket på, dem gör dem sjukt små och sen att man kastar dem jätte kort. Var är logiken i det? Deras vapen tycker jag är fyrkantiga o stela. Så är lobbyn kaos ju... Det är ju nästan omöljigt att hitta en match med ett party på 3+. word.. Wtf på att fucka upp quickscope.. Det var fan min grej under mw2, vara mad-man med intervention!!
KinG-PhiL: Det är mycket roligare att köra 4-5-6 istället. Har bytt spelstil en hel del så nu campar jag hela tiden istället, funkar bättre eftersom man dör om man försöker sprinta efter respawn.
Den här tråden dog ju tämligen snabbt :D Vem är störst bäst och vackrast?
Bara för att gnälla mer. Har ingen aning hur fan Trechyard lyckades med att göra ett sämre spawnsystem än Infity gjorde på mw2, men dem lyckades! Dem spanar ju bakom än och har sig, ska inte ens gå o misslyckas så mycket!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Det är nog det jag tycker är märkligast. Pers hade jag få spawn-issues i mw2, men här är det juh rätt cp. Känns helt random. Att stå i ett tomt rum med fejset mot dörren o bli stabbad i ryggen 2 sek senare...