Dwiety när du för en gångs skull gör rätt så är klippen borta innan jag ska kolla... Lär väl ryka dem också snart så.
Chopper Gunnern ser cool ut. Lite svårare att få kills med den nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Akimbo shotguns är tillbaka.... Förjävligt.
Akimbo shotguns är inte så farligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför har ingen nämnt splitscreen guests? :D
I.C.T.W Ill be heading out soon
splitsscreen guests? braaa där, saknades i mw2, kanske det är värt att skaffa detta ändå.
haha älskar splitscreen guests i halo spelen, scrubtastic :D Bra att WA2000 är sista snipern man låser upp :( har cirka 30 kills med den i mw2 (9 prestige rank 40) Bolt action to the people!
Orkar inte googla, whad up med tse gore? får ja skjuta ben, armar, penis & hôvven av frihetshatande östblocksmänniskor i Black Ops eller?
Hade varit fett à la soldier of fortune
Get Random!
TheMatt: Fanns en väldigt nice gore motor i WAW, i en video som jag såg för ett tag sen på youtube så flög armar och ben när en snubbe fick en missil på sig men sen dess har jag inte märkt något speciellt. Gore motorn i waw gav mig mitt bästa minne av spelet. Polaren och jag rushar in och ska rensa ett jävla hus, så jag täcker i dörröppningen och han rushar in och ska spraya fanskapet vi spottade nyss, boom säger det och polarens ben kommer flygande ut genom dörren...jävla bouncing bettys <3 :D Underbart moment
Vill åxå minnas nån n3rd video där de analyserade sönder en exlosion. & ja, det fanns väl "bra" gore i waw liksom, men antar att man måste tona ner sånt i mp:n hur somhelst. Men va fan, kunde man göra det så jävla bra som i s.o.f 2, så borde det ju finnas krut nog i dagens konsoller. Håller tummen.
Hade nästan glömt av gore i waw men nu när jag tänker på det :) hade varit något alltså! En sak till jag gillade med waw var att de hade vissa maps som var lite större och så. Hoppas på sånt i cod bo! lol
Get Random!
Utav listan man sett så verkar dom satsa på medium size maps, men sen vad dom klassar som medium vet man ju inte.
Det ska tydligen finnas mp online split screen. Visst är det väl tur att de tog bort nuken, men det innebär att man kommer få dras med en massa boostande skitungar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
i FFA kanske, 90% av gångerna man spelar med guests i halo etc så hamnar dom i samma lag. Kommer det in massa noobs med guests blir det lolfest :D
Jo, kom på lite senare att man lär hamna i samma lag och då är det ju skitsamma. Det är bara det att det inte skulle förvåna mig om de gör en så grov miss.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
SPOILER ENDING
Ligger sjukt mycket uppe på youtube nu.
Lol på zombie videon spoilade ju mycket eftersom storyn ang treyarch zombies alltid varit amazing. Synd att endingen på spelet var borta från youtube, kunde lika gärna kollat den också eftersom storyn kommer vara halvrutten
Nu när spelet är ute kommer det bra info :)Perk 1 : Lightweight/Pro - Move Faster / Take no fall damage Scavenger/Pro - Get ammo from fallen enemies / star with extra mags, get grenades from fallen enimes Ghost/Pro - Remain hidden from spy planes/ Aircraft, IR Scopes Sentry Guns, No red cross hair on your name when targeted. Flak jacket/Pro- Takes less explosive damage/ Deflect fire damage, and safely toss back grenades. Hardline/Pro - Earn Kill streak reward with 1 less kill/ Change the contents of a care package.Perk 2: Hardened/Pro - Deeper bullet impact/ Inflict extra damage on air crafts, ect Scout/Pro - hold breathe longer/ switch weapons faster Steady aim/pro - increased accuracy when firing @ the hip/ ADS faster after sprinting Sleight of hand/pro - Reload weapon faster / ADS with all weapons (except Sniper Rifles). Warlord/Pro Equip 2 attachments on your primary gun / start with 1 extra lethal and tactical grenade (except willy pete)Perk 3: Tactical Mask/Pro - Protects against Nova Gas/ Reduces the effects of Flash and concussion grenades. Marathon/Pro - Sprint for longer duration/ Unlimited Duration Ninja/Pro - Move Silently/ Make no noise at all, and hear all enemies louder. 2nd Chance/Pro - Pull out a pistol before dying / survive longer, and get revived by teammates. Hacker/Pro - Detect enemy equip. / Sabotage enemy equip. Några har man såklart sett tidigare, nån kanske redan har sett alla. Men postar här iaf för att få liv i tråden.
Doggsonlol Det är ingen spoiler på storyn men det hade varit en rätt skön överraskning att sitta med spelet och se dessa herrar göra sig redo att slakta zombies. Det hade varit roligare än att se det på nätet.
Evolution P26: För en del kanske, personligen kunde jag inte bry mig mindre :) Enda anledningen till att ens pilla på zombies är tack vare 15gs, men vem vet det kanske är roligare än det var i WAW
Zombies i WAW är inte så dåligt som du säger. Du överdriver som vanligt. Det funkar och är kul när man är fyra pers. Enda dryga med Zombies i WAW var att man bara hade en bana om man inte köpte DLC.
Nu är det förbokat...yessssssss
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Dieallot: Du tycker det är bra, jag tycker inte. Du linkar lil wayne jag klickar inte CIRCLE OF LIFE
Du är efterbliven, han är det inte(?)........ :)
Golden Camo ser ju riktigt jävla miffo ut på de flesta vapen.
Sjukt vackert med svarta detaljer. AK all the way.
Kul att de gör en småstor grej av du kan ändra färg på pricken i siktet. "It can be a green dot, it can be a blue dot, it can be an amber dot..."
Såg det där i morse. Nuketown ser så jävla awesome ut! Kommer bli grymt.
nuketown verkar vara en bättre small bana än rust, inget jävla torn att campa i iaf. Blev mindre hype på wager matches efter tmmes videon, men i övrigt ser det mesta rätt intressant ut
I HAZ THE POWA'
Multiplayer serverna är stängda, så jag har njutit av singleplayern och den är riktigt bra, skulle säga t.o.m bättre än COD4. Andra uppdraget "Vorkuta" och "SOG" är bland dem bästa uppdragen jag spelat i ett COD-spel.
Får mitt på Måndag :(
Servrarna är uppe... SWWEEEEET!
"Andra uppdraget "Vorkuta" och "SOG" är bland dem bästa uppdragen jag spelat i ett COD-spel." Säger ju mycket, finns egentligen bara halvdana uppdrag i cod spelen. No russian är det enda cod uppdraget jag spelat mer än 3 gånger, då det inte gäller collectibles eller liknande utan mest för att jag ville Näst bästa banan någonsin i ett cod spel var när man ska storma trappen i WAW, mest pga att checkpoints vid just trappan var små glitchade så man fick springa runt i x antal minuter och döda infinite respawns medans man försökte hålla sig vid liv. Pefekt bandesign right there Enjoy the mp :)
får kanske mitt idag också! :D
Get Random!
Well deserved phil! då kan du låsa upp noobtuben tills release då och spara dina klipp Dead ops arcade trodde jag skulle vara lite som spec ops men det var ju helt fel :( lite tråkigt, antog att det var zombies/specops ihop mixat... Dwiety hur fick du ditt ex? tur med utskick eller någon speciell butik? antar att man kommer besöka dom flesta butikerna på måndag och hålla tummarna
beställde från elgiganten och fick mail att de skickade det igår, är chansen stor att jag får det idag tro eller får man vänta tills måndag? :/
Get Random!
brukar du få mycket post på helgerna vanligtvis?...lol
haha, jag är inte van vid post :( tänkte att de skickade det igår så det kanske kom fram idag.... jaja, fuuuckdaat då! lirar basket istället!
Get Random!
Doggson: Tur med utskick, I guess, fick mail i torsdags från discshop, så blev lite chockad när jag kom hem igår då jag trodde jag skulle få de som tidigast på måndag.
infinite respawns Är det sämsta i singleplayern, trodde TA skulle göra som IW gjorde med MW2.
Har spelat några timmar MP nu också, finns väl några saker jag stör mig på, t.ex. att spawnsen kan vara helt fuckade på vissa maps, t.o.m värre än MW2 spawnsen. Folk kan fortfarande quickscopa utan problem (sägs komma en patch till det).
Det känns iallafall bättre än MW2 när man spelar, nu när SP är borta så dör du inte lika enkelt och rör dig inte lika snabbt heller, känns mer som COD4 i spelsättet.
AK47U och Famas är helt underbara, den sistnämnda har en helvetes ROF och inte särskilt mycket recoil, så skön att använda.
Dwiety Diwety not Dwiety
:)
hoppas att dom kör en reset dock på alla som fått spelet tidigare, sägs att dom ska göra det men det gick ju nästan för IW. Kommer ju kännas göddan när man ploppar in det på tisdag och alla man möter är en mix mellan rank 1-50 liksom... har hört att AK47U är helt obalanserad vilket alltid bådar gott när man tröttnat på att se 95% ump abusers, nu finns det ett nytt vapen som alltid kommer synas. Var ju som nån treyarch snubbe sa i en intervju "If you dont like the spawns, fine. Use TI and stop screaming at me" :D Testa att köra en training skit med bottarna på vet och posta resultat :) Hört att dom ska vara förjävliga vilket alltid är kul när man sitter och inte pallar spela mp seriöst
Jag har inte vågat testa Combat Training på Veteran ännu, har spelat på Regular och även då blev jag snipad och skjuten i ryggen ett par gånger, vad jag hört så är Vet-Botarna nästan som ExpertSims ifrån Perfect Dark tiden. Spawnkilling på hög nivå. Men jag ska ta och testa't på Veteran senare så postar jag hur det gick. Haha, ja de är många som spelar med AK47U nu, även MP5K och Famas också. Man låser ju upp dessa ganska tidigt så och MP5K har man från starten. Har också hört ryktet om att dem ska reset:a alla inför release, vilket suger isåfall, för mig alltså, men det skulle inte förvåna mig, det är ju menat att vara en global release den 9:onde så. Är för tillfället level 18, går än så länge väldigt fort att levla upp, challenges ramlar in hela tiden känns det som. Och sen wager matches... Högsta man kan beta är 10k. Rätt crazy.
Kotickvisions distributör skickade ut en bunt ex till alla tidningar här i torsdags, oavsett relevans. Spelade två, tre timmar campaign över helgen och gav bort mitt ex till en arbetskompis i morse. Kändes bara som ännu ett CoD, vilket inte är särskilt negativt antar jag. Formulan är fortfarande tight och jag gillar känslan, dessutom verkade campaign lite mer intressant än MW2. Kanske skaffar det till PC sen när jag kommit ur New Vegas, Minecraft och Vanquish träsket.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
lycka till med att komma ur minecraft... det är ju bara alpha, långt kvar tills bara betan är ute? =) soz 4 offT lol ;P
Get Random!
Testa att köra en training skit med bottarna på vet Did it and got butt-raped.
Haha, hade TA dragit upp sidan där man lägger upp sina filmer ifrån Theather Mode kunde jag laddat upp den. Jag förstörde allt för mina bot-mates. Jag tror jag lyckades dra en 7-8 kills och dog en 15 gånger kanske, då körde jag fel taktik. Saken är den att möter man dem själv så är det rätt enkelt, men nu ser man botarna oftast i grupp om 2 om inte mer, och kör man run and gun så är man död, vilket jag gjorde i början, feglirar man lite mer så går det bättre. De som skiljer på svårighetsgraderna är ju att dem inte heller tar lika många risker på Vet, dem flankar mer och reagerar fortare på en.
Men som du själv säger, det är skitkul när man inte orkar spela seriöst i public matches, bara sätta på CT och lira mot ett gäng botar själv eller med en polare.
Det verkar nästan som om TA kommer reset:a statsen på måndag/tisdag, surt, frågan är om man ska hoppa in i en Wager match och beta 10.000CP och ser hur det går innan det händer isåfall :P
Gött att det landar i brevlådan om man köper det från elgiganten ;)
Get Random!