TheMatt P29: haha ja det blir lite frustrerande ibland :) speciellt i mw2 pga alla javla tubes, blir lite ledsen nar man forsoker quickscopa etc och den enda beloningen man far ar en fucking bomb i nyllet >< Men nar man val far dom dar oh shit killsen pa rad med enbart quick scopes sa ar det fan digital orgasm
I.C.T.W Ill be heading out soon
1 Tubes are the most expensive attachments so far. 2 Flak Jacket makes its return 3 They cannot be used with Warlord (Bling) 4 They cannot be refilled using Scavenger. 5 No Danger Close/Fireworks/Sonicboom Hell yeah! Hur ska alla som noobtubat i MW2 de senaste året kunna döda NÅN i Black Ops, det är frågan det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dieallot: jag ska snipras :D 2 manadar pa mig att bli 10th pa mw2 sen ska jag doda bottar i 7 dagar for att memorera alla spawns och bli som dig <3
1 Tubes are the most expensive attachments so far. 2 Flak Jacket makes its return 3 They cannot be used with Warlord (Bling) 4 They cannot be refilled using Scavenger. 5 No Danger Close/Fireworks/Sonicboom fööör gött!!
Get Random!
JD_2020: #CODBlackOps #DidYouKnow There are pages of in-game stats via the "Combat Record" menu in MP: Heat maps, weapon stats, KDR graphs, and more! Älska stats!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sa slight of hand ska bara funka med noskill vapen? Snyggt treyarch :D tur att man har alla pissnoob snipers man kan spraya med iaf, vantar spant nu pa vilket vapen som blir svaret pa Mp40 och jugg fran waw
Haha, quickscoping föddes knappast med SOH Pro. Kolla lite COD4-montage.
De som kan kommer nog fortfarande att lyckas med quickscopes. Han i klippet suger bara. Men men, vi får väl se.
haha dom har alltsa tagit bort skiten pa skarmen? halften av alla cod 4 qs folk korde ju enda med tejp sa spelar ju stor roll :D Det har spelet verkar bara bli roligare och roligare = Jag tror nog inte jag saljer mw2 annu...
Nu får ni förklara quickscope grejen.. Jag trodde bara det handlade om folk som körde run n gun fast med snipers?
TheMatt P29: Folk whinade pa att SOH Pro gjorde det galet easy att quickscopa i MW2, sa darfor ska skillarch fixa till det genom att gora sa att du i stort sett maste hardscopa konstant med snipern. Fattar fortfarande inte hur dom kan tycka att alla andra vapen forutom snipers fortjanar att fa upp siktet snabbare... Du med en assault w/e rifle har 30+ kulor, snipern har 1 chans ar det miss sa ar du oftast dod om inte snubben med assault/whatever spray vapen ar helt mentally challenged. Men det ar bra treyarch ni fixar allt som folk whinar pa det gillas, ska se till att starta en internet petition pa nagon uber religos hippie sida som whinar over vapen sen se till att dom reggar sig pa Cod forumet och whinar. Till slut har vi ett spel dar du springer runt och blaser kyssar och kramar varandra och far poang for.... Call of duty: Hipfire ops (Just wait and see)
Kalla mig old, men det där fattar jag fan inte hur man får till.. "drar" siktet mer på snipern, eller handlar grejen om att ha fienden exakt i mitten på skärmen, för siktet alltid är centrerat typ? Eller är det bara idiotsavant-skillz..?
Du vill fa siktet att ga ihop sa pass mycket innan du tar skottet, samtidigt som du stylar till det och litar pa aim assisten
Står massor om att det är prestige sen lvl 14 och att det bara finns 5 lvls, Mig kvittar det, nästan roligare utan prestige imo, funkar finfint i Halo <3
Get Random!
Väntar hellre på det här
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Lol dwiety
Yttligare old news? :s
Get Random!
ovärt med zombies... Men det var ju jävligt oväntat, treyarch är stolta över att folk ännu inte insett att l4d spelen existerar
tycker ändå det kan vara kul! ;P gick att fördriva tiden i waw med det en stund i alla fall!
Get Random!
fördrev cirka 5 minuter med nazi zombies i waw...
bara för att du spelade ensam ;( ... blir så då!
Get Random!
Men det är ju pointless :D Fienderna suger röv och dör skitsnabbt, så man står där och köttar dom och det händer typ inget.
Så jävla nice med Golden Camo igen.
Nu är det i stereoskopisk 3D också...
Customization skulle ju komma till MW2...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
men det kom inte så fail på det!
Get Random!
Han som snackade i mp map videon kan ju dra åt helvete, gameplayet var för jävligt dessutom.. Borde vara förbjudet att hålla en closed beta när dom enda som får tillgång är mentally retarded.. Call of duty: Hipfire ops 9:e november
Alla spelföretag borde hålla en closed beta endast för doggson. Då skulle alla spel hålla så jävla hög kvalité att folk knappt skulle spela skiten. "Hur ska vi leva upp till Doggson spelkrav?" Det tycker jag låter som en bra idé.
noobtube ftw
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
doggson är nog Online gamer...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Dieallot: Din kuksugare förvånar mig inte att du gillade folket han dödade om och om igen med repeatade klipp höll kvaliten man vill se, köp din jävla pc och keep on crafting istället... Evolution P26: Nej jag köper bara cod spelen för deras övergrymma SP campaign no doubt
doggson Evolution syftar nog på...
haha... recklesstortuga=epic
Get Random!
recklesstortuga=epic Trodde aldrig mina fingrar skulle knappa dessa ord men.. word på King-Phil
Reckless tortuga gör förbannat bra serier :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
ah en till youtube fad? cba lol :D
Den senaste när han äger lajvarna i skogen är så galet bra :D
Get Random!
Fan, börjar bli peppad nu. Coolt med 70-80 tal åxå. Rambo-vapen liksom. Sen, "n00bie" fråga; Skiljer sig det mkt mellan IW & Treyarchs produktioner i gameplay, tempo, buttonmappingen osv.? Eller det är bara o hiva sig rätt in även om man bara spelat MW serien lately?
Låter som att han sitter på toa när han ska hålla andan runt 00:15 i första klippet. Även om jag inte riktigt pallar med de här videorna där spelaren får kill streaks hela tiden och verkar köra mot hjärndöda botar, så har jag också blivit lite intresserad av det här. Aversionen mot Activision finns kvar, men efter MoH inte ser ut att ha blivit någon superhöjdare så ser Black Ops lite intressant ut. Eller så blir det ett slut på mp-spelande.
TheMatt: Skillnaden mellan Cod 4 och waw var att waw hade tanks och mindre sprayvapen, men den skillnaden beror ju på att cod 4 utspelades sig runt 2000 (kan ha fel) och waw var andra världskriget. Skilladen mellan MW2 och Black ops kommer inte vara speciellt mycket, BO är MW2.1 men några "patchade" extra grejer och nya maps. Så det kommer kännas 99% likadant gameplay wise. Saker som kommer kännas som intressanta förändringar är ju: Inge mer stopping power SOH sniping är borta Dangerclose-tube combo är borta Commando är borta (trots att om man kollar wager match trailern ser man en riktig fin knivcharge) Waw var segare än cod 4, men jag gick ifrån en 1.4-1.5k i cod 4 till en 1.7 i waw så enda förändringen var att folk som spelade waw var mer korkade. Dwiety när du för en gångs skull gör rätt så är klippen borta innan jag ska kolla...
Vem var det som sa att quick scoping skulle försvinna?