Jo, men om hosten quittar utan att använda sig av "leave game", tex hoppa tillbaka till dashboard på xboxen, blir det ingen host migration. Alla kastas bak till lobbyn och all XP man drog in under matchen går förlorade. Hände nästan alltid i MW2 när folk fick nuke :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
marvingaye: Så treyarch gör ett bra jobb med mp:n för att dom har haft 1 år på sig att lära sig av andras misstag? Sen spelar du inte ens mp.... BRA DÄR börjar bli Phil kaliber på dig Jo, för IW hade ju aldrig gjort CoD online MP som inte var helt trasig innan MW2. Ingen annan heller för den delen! De hade ju ingen att lära sig av, stackarna.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
marvingaye: Tror dom var beredda på att 90% av deras fanbase skulle spela som ett pack äckel... Folk sitter ju redan nu med prestige clantags i olika färger, inte mycket dom kan göra åt det. Klart dom skulle gjort sina fixes snabbare, men 402 snackade ju om att han hade lämnat över skiten till folket så dom skulle patcha en del prylar sen vad som hände med det vet man aldrig. Kanske fick lite annat att tänka på när halva studion stack pga activisions fitteri
I.C.T.W Ill be heading out soon
Seriöst, ja mötte nån dude i går med typ grön tag (13:de prestige..) Har han spelat 24/7 utan sömn, mat & jobb, eller har han o hans jävla polare suttit o turats om att mörda/tagit challenges m varann i freeforall typ? Im gettin too ole' for this shit.Evolution : Får du tillbaks nån konsoll eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de kan ju hackat?
Get Random!
finns säkert nån glitch för det eftersom jag har sett minst 50 pers med färgade clantags på ungefär 2 timmars speltid idag
TheMatt: Ser inte så ut. Och nu sitter ett spel fast i tullen dessutom. Finns det en högre makt vill den inte att jag ska spela.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
aj aj aj. Fan va drygt.
Lekte lite med theater medans jag testa nya snipern!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
är det bara jag som har problem med frysning i online spelet? Har inte problem med något annat spel exmpel Mw2, mm. Men när jag kör black ops så fryser spelet till och ibland "svarar" den inte.. :S Har en rätt ny data och som sagt bara black ops jag har problem med när jag kör Multiplayer Vaaaaaaaad fan ska man göra åt saken? skit spel
marvingaye: Tror dom var beredda på att 90% av deras fanbase skulle spela som ett pack äckel... Folk sitter ju redan nu med prestige clantags i olika färger, inte mycket dom kan göra åt det. Om jag inte minns fel så abusade väl du en del glitchar hahaha. Gjorde jag med. Är skiten där så kommer folk använda sig utav det, det är upp till utvecklarna att se till att det inte finns. CoD4 hade ju inte i närheten lika stora problem. IW fucked up.
marvingaye: testade dom flesta javelin glitchen var bland det bästa som hände MW2, carepacket glitchen kunde jag men använde den knappt. Dom försökte ju sätta in så pass mycket mer än dom hade i cod 4, kanske tog sig vatten över huvudet med nuken men i övrigt så hängde det mesta på moddare. Dags för microsoft att fixa så att Jtaggers inte kan connecta till live, tog ju 1 månad innan dom var tillbaka igen
Doggsonlol Om det är till någon tröst så var det ju ännu värre på PC med glitch abuse och andra shenanigans. Det är sorgligt att vi kommit till en punkt då den enda anledningen jag hellre skulle kunna tänka mig spela FPS MP på konsoll än PC är för att PC ändå har matchmaking nu och det finns mindre bullshit glitchar och fuskande på konsoll. Kanske köper mig ett till ex av Black Ops fast till 360 ist när skiten gått ner i pris. Det får vara bra med speltorka 2011 i så fall.
marvingaye: Jag har inte whinat för mycket över glitchers, mest alla andra som använder det till en förklaring varför Mw2 var skit. Klart man fuskar på pc, jag har betalat för 1 pcspel hittils och det är WoW. Hade du sett mig spela BO på pc hade jag suttit där med min crackade fucking haxversion med aimbot och hela skiten Jag säger det nu efter 2 prestiges på BO Mw2 är fortfarande bättre, spelade en match häromdagen ground war på Vacant årets fucking kaos efter allt jävla snarkande i Hipfire ops Nån som vill checka videos på xbox versionen bara kolla min GT: SUPAR oO FISK Har några små montages, sniper/hipfire/hitmarkers etc standard skiten
Hade lite tur^^
Hur lång tid tror ni det tar innan vi får ett map pack?
shakespeare jag hade samma skit igår, har fungerat klockrent tills igår, nu smålaggar det lite titt som tätt = ej spelbart. dundrade på med MW2 och där flöt det på i vanlig ordning.
tut!
Vafan läste precis att man kunde få prestige via combat training, att jag inte tänkte på det. Nu har dom ordnat en uppdatering för det och lite andra saker som spawns osv.
mhm
Jag har dock inte fått något meddelande om någon uppdatering. Läste även något om dubbel xp i helgen.
mhm
MisguidedAngel Jo för mig funkade fint dom första dagarna, men under dom 3 senaste dagarna har det fryst,laggat sönder. Har oxå suttit och spelat mw2 istället och där funkar allt fint.. Spelade lite black ops i morse och hade tur nog att de funka fel fritt.. MEn har varit inne och kollat lite här och där på nätet och det är rätt många som har samma problem.
shakespeare, samma här fast jag har laggat hela tiden.. sjukt onöjd och då har jag ändå en dator som klarar black ops med marginal.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Många kanske redan har sett denhär men men. Galet jävla tomahawk kast. Brukar inte reagera så mycket på sånthär men han har ju sån sjuuuuk tur
fake videos! jag körde med yxan framme i min sniper setup och drog iväg den varje gång jag spawnade :( 150 kast och inga jävla träffar
Jao, jag gillar snö banorna bäst. var samma sak i Mw2. Har inte så mycket med utformningen att göra. I stort sett alla banor är rätt bra.. Men jag gillar snö väldigt mycket.. i måttliga mängder^^ Dom som kör på ps3 får gärna adda mig så kan vi dra några matcher någon gång. Eller köra zombies.. som jag suger på PSN: Teizen
Hoppas på mer medium size banor om det kommer dlc, summit är bästa banan ingame dock är spawnsen fubar på den. Sen får man typ aldrig spela den heller ><
Känner mig en smula mätt nu. Börja just min andra prestige och jag är less. Får ta en break på några veckor eller nåt
Haha, började precis på femte prestige och vill bara lira mer och mer :P
w00t? Tycker det börjar gå trögt nu runt lvl 38, prestige NOLL.. Silly me. Bra grindat av er gubbs..!
Haha, började precis på femte prestige och vill bara lira mer och mer :P Crazy, vad i hela friden har du för playtime?
4d 20h
4d16h var det visst.
vilka spel kör du då? demo, hq och sånt eller?
Get Random!
vilka spel kör du då? demo, hq och sånt eller?
Get Random!
Enbart HQ från vad jag ser på listan SÅ JÄVLA NÖJD NU NÄR DU FÅR PILLA PÅ LÅDAN IGEN?
Blir mest HQ. Får mest exp då.
HC HQ all the way baby!
tut!
Testade lite för första gången igår och jag är sådär imponerad. Ljudet, i synnerhet skottljudet, är bland det sämsta jag har hört och det förstör upplevelsen ganska mycket. Det var samma sak i WaW. Inte Treyarchs starka sida. Banorna är också sådär. Storleksvariationen är ganska bra men banorna känns lite tomma. Känns lite som att man bara placerat ut ett berg här, några stenar där, några kuber och ett par stegar lite överallt. Det känns lite för anonymt. Menyerna är också sega, matcherna smålaggar åtminstone hälften av gångerna och det är problem med parties. Kampanjen är för det mesta inte heller särskilt intressant. De satsar uppenbarligen på någon form av realism men lyckas inte komma upp i WWII-känslan eller b-actionfilmkänslan i MW2. Utförandet i uppdragen är dock roliga och varierande. Kör på Hardened direkt och det ger en viss utmaning. Zombie mode är däremot riktigt kul att köra i co-op. DOA också. Ska ge spelet några fler chanser, har som sagt bara någon timmes erfarenhet. Framför allt är jag nyfiken på RPG-inslagen. Verkar finnas mycket att göra med sin gubbe.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution P27: Ja finns otroligt mycket att göra med sin char... byta kostym och facepaint RPG AMIRITE? 16 raka HQ vinster med Dieallot sen bjuder vi in kompis då får vi stryk med 250-0 :( fittspel
Det var en jävligt ovärd känsla o se sitt playercard / clantag på vapnet. Såg ut som bajs & kostade multum. Enda värda är röd camo & 3 dots, som Tha Predator siktet...
Inslag Doggson, inte fullt ut RPG. Jag tänker även på att man kan välja i vilken ordning man låser upp vapnen och tillbehör, inte bara på sminket.
Evolution P27: Det är väl inte speciellt mycket val, du låser upp tex Ak74u på 17 sen galil på 20, sen om du väljer att göra det omvänt och vilket attachment känns inte ens i närheten av att nämna RPG inslag TheMatt: Jag gillar att det står FISK på mina vapen, sen brukar jag personligen inte sätta på emblem för att som du sa det ser ut som skit :) Dock är red dot en complete waste på dom flesta vapnen i spelet, om du inte kör warlord. Men om man som jag chokar på varenda kill utan SOH Pro så finns det ingen anledning att inte köra det. Du tjänar mer på att köra double mag än att sätta en red dot på vapnet Hade MW2 haft emblems på vapnena hade jag haft min 10th skalle på alla men i det här där emblemen ser ut som en tredjeklassares första 10 mins med mspaint njaaaeee Förövrigt är Ljuddämpad galil beast
Såg ut som bajs & kostade multum. Haha seriöst? Det kostar 2000 totalt. Vänta tills du är prestige 14 och vill ha gold camo, kostar 50k :)
Jag kommer ALDRIG palla bli prestige 14, Jag ligger där med mina 9 k plus minus 1000 tyvärr.. Ang. emblem/playercard. Det är heeelt insane va fula alla är, o va hysteriskt värdelösa folk är på att sätta ihop layers. Jag kanske inte är nån stjärna på spelet, men fan vad jag äger på att göra loggor... :P
fetaste är att 50% är kukar på olika sätt... :)
Get Random!
22 winstreak i HQ nyss :) Så jävla enkelt.
Ingen som villl lira Zombie mode? Vill ha achivementsen Ballistic knife och crossbow. Och någon som vet varför inte videosen kommer upp på mytheater (callofdutys hemsa).
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
CRIBBE. Det tar nån timme innan det kommer upp på sidan.
Förstår inte hur jag och dieallot kan vara så awesome egentligen 22 raka vinster, sämsta placeringen jag tog var 4:a och Dieallot 5:a. Blev ju fan tråkigt efter att ha vunnit alla matcher man spelat samt placerat top 1-2 i 21/22 matcher KinG-PhiL: Om du vill se en fet kuk kan du skicka 1500kr till mig på posten så pluggar jag in min kinect och visar ;) Då har den iaf ett syfte
haha lulz... kostar runt 1000 lappen nu ju!
Get Random!