Håller med Xplizit, mer stadsbanor!
xplizit: håller med dig till fullo.. roligaste kartan..intensiv.. jag gillade dom där två stadskartorna i Vietnam.. med bron som det alltid blev massa krig vid.. saknar dom lite.. ok, 1300 poäng.. inte så långt kvar med andra ord.. har typ 1050 poäng nu eller nått..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tank_Marwin - Lirade aldrig vietnam, funkade inte på min skitburk jag hade när det kom ut. Kan tänka mig att det var likadant där, var ju samma sak med gamla hederliga bf1942. Stadskartor is teh shiznit! Skönt även att det har blivit busenkelt att flyga helikopter. Hade ett jävla problem med det på bf1942. =) Ni som har låst upp snipern - Är den bra?? Själv låste jag upp Anti-tank vapnet. Den äger i närstrid! Sällan man förlorar på det, men å andra sidan måste man sikta noga för när man laddar om tar det typ 20 sekunder. ZzzZZzz
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
vad fan.. nu e jag underkorpral eller vad det heter.. har över 1000 poäng o shit, min nästa grad är korpral.. men kan ändå inte låsa upp.. hur gör man!?!?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
starta om spelet o shit o då funkade det.. weird.. jaja ballt iallafall
vet ni hur mycket man behöver för högsta ranken? 2.5 milj
*snaark*
furder P14 du driver.. vem kommer o orka lira så mkt?! :O
That's just stupid.
hahaha nej jag driver inte :P! jag orkar knappt till korporal :P
*snaark*
om jag ska vara helt ärlig så gillar jag inte rankingen det minsta faktist.. iaf inte att man får nya vapen ju högre rank man har.. tycker allt ska vara tillgänligt i början..
That's just stupid.
Jag kommer inte in på "play online now" eller "play bf2" genom autorun från skivan, om jag kör .exe filen i spelmappen kommer jag in men accountservern tycks inte gås att nå, allting stannar. är den nere just nu?
har också haft problem med den idag..
Vilket vapen ska man låsa upp då? Känns som jag blir dödad mest av G3..
jag låste upp barretten men skiten e ju typ omöjlig att träffa folk med..känns som en bugg.. har siktat liggandes rakt på stillastående folk på typ fjuttiga 100 meter o missar ändå.. o flera polare har testat med samma resultat.. är lite besviken, dom få gånger jag har träffat har dom dock blivit mäkta splattade..
nya patchen verkar ju också cp..fixar ju inte direkt nått verkar det som..fortfarande laggigt o blä
Ja den nya patchen suger lika mycket. Jag kan bara refresha en gång och kommer jag väl in så blir jag kickad rätt fort utan anledning..
UPP! Har ni andra inga problem med den nya "felfria" patchen?
Steevoo Jag har inte hunnit testa än..
That's just stupid.
Är det nån skön jävel (17+ typ) som vill lira med mig och ett par till grappar, kom förbi #cmd :) Courageous Muffdivers hell yeah
Har alla slutat spela eller? SKITEN FUNKAR INTE
dehär var ju ett roligt spel!!
rapperted.se
Är battlefield typ som C&C spelen?
fan, fett drygt med vad som krävs för vissa medaljer osv.. och poänggrejset, behöver typ fucking 11 000 poäng för nästa grad.. jag har typ 5000.. man har ju ett liv utanför battlefield ju
Fett jobbit me BF2 systemkrävande som anus och har man köpt spelet för 600 så kan man räkna me att få köpa ett graff kort på minst 1.2lax!!!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
men alltså seriöst, ea måste ju gjort fel med medaljerna.. vem fan sitter i ett sånt där stingersystem i typ 6000 timmar?? alltså det e hur mycket som helst ju.. helt omöjliga grejer att göra
Eller hur!? EA tror väl att folk spelar bf2 i flera decennier frammåt för vem fan skrapar ihop 2,5 MILJON poäng som behövs för högsta ranken? Har själv spelat HELT överdrivet apmycket pga av taskigt väder + förkylning och fått ihop hela 5000poäng. :) Han som leder just nu har spelat 306timmar. Nog för att bf2 e helskoj men det e overkill, kul liv han måste ha hehe :P
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
man behöver inte sitta 25 timmar om dygnet och spela. istället kan man sitta då och då och tjäna ihop en timma här och där. då får spelet en livslängd på kanske mer än ett år hos människor som annars skulle ha tröttnat på det efter ett halvt. hade man fått medaljer av hur mycket tid man spenderar framför TVn eller gör annat vid datorn hade vi nog alla haft Expert fyrkantiga ögon medal och ribbons.
Tja, vad jag ville säga var att nu får man valuta för sittandet. Man blir tilldelad en medalj för att man möglat bort tid framför datorn undrar bara om belöningen dämpar ångesten.
GraffieWriter kanske för den som gillar exempelvis stadskartor? Den är nog inte min kopp av te med tanke på att jag valde att låsa upp Barrett M95 (prickskyttegeväret) vad har ni andra låst upp för vapen? är ni nöjda? ångrade ni er? vilka har ni tänkt att låsa upp härnäst?
låste också upp barrett men den e ju fan helt kass.. känns helt omöjligt att träffa.. men jag har sänkt ett plan och en helikopter med ett skott in i cockpitten vardera.. det var mäktig känsla en annan favoritsak är ju att ta en fulbil och fylla den med specialforces sprängämnen och åka in o smälla skiten i fiendensbas.. smått suicide men det blir rolig smäll.. eller att lägga sig i baser o sätta sån c4 på flygplan o helikoptrar, vänta tills dom fylls o börjar åka iväg o sen pang.. jag har snart 6000 poäng, kommer låsa upp medicvapen. plockade upp det av en död snubbe en gång och det rockade.. men alltså seriöst.. visst att spelet ska ha en livslängd men det är helt absurda mål.. 7000 timmar i ett flygplan.. alltså e det inte typ 8000 timmar på ett år eller nått sånt?? fatta att ni ska spela battlefield, sittandes i ett flygplan i ett helt jävla år för att få en sketen medalj.. ea knarkar
Tank_Marwin låste också upp barrett men den e ju fan helt kass.......... men jag har sänkt ett plan och en helikopter med ett skott in i cockpitten vardera.. Inte undra på att det är svårt att pricka om du siktar på flygplan och helikoptrar! :) det var en bragd, själv har jag bara lyckats knäppa en genom vindrutan på en humvee. när man skjuter på infanteri på långt håll får man sikta en aning högre (med tanke på gravitationskraften som tynger ner kulan) med m24 och svd gevären måste man pricka närmare två skott så länge de inte sitter rätt i huvudet, likadant kan gälla för m95 om man får in en "snedträff" ni har kanske själva haft 0,001 health kvar någon gång efter att ha blivit träffad av en prickskytt. GraffieWriter fattas bara att du börjar hoppa också så är det som om att man spelade quake igen. :)
hatar folk som quake-spelar battlefield o studsar omkring som jävla mongon.. har ni någonsin sett riktiga soldater skutta omkring som dopade kaniner.. dom borde tagit bort hoppfunktionen o gjort så att man bara kan hoppa över hinder o sånt men inte kan hoppa fritt på marken... men det där med att kulan sjunker är jag medveten om, men även på fett nära avstånd är det svårt att träffa folk ju.. en barrettkula lär ju inte börja dala föräns en hyffsad bra bitsen hoppades jag på att man skulle slippa mantla skiten efter varje kula men inte ens det bjussa dom på.. wack.. ångrar att jag låste upp den..
spelade precis mot ett mongo som studsade omkring och bara sköt granatkastare.. sjukt tråkigt, han borde bara köpa quake o köra det istället.. det e ju inte omöjligt att plocka dom men det tar bort realism och krigskänsla från spelet
LA-851 eller vad medic vapnet heter rekomenderar jag starkt! Bra i närstrid och bra på avstånd. Sen är det skönt att kunna heala sig själv efter en fight.
server: Itpays norsk server som bara kör stadsbanor GOGOGO
hehe, fanns ett par roliga där faktiskt..
Hehe "NICE GOING ACE Your team lost, while you were RAPING THE BASE"
ey.. vad ska man välja? medicens vapen eller skyttesoldatens?? båda verkar matiga som fan.. baretten är fortfarande sämst.. :O***** (gör man spysmiley så??)
får nog bli LA-85 då, har för mig medicens heter så.. jag plockade upp den av en döing en gång o den hade jäkligt skönt sikte.. men jag hann bara sänka en snubbe innan jag fick artilleri i huvudet.. men det lutar helt klart åt den.. nån som har provat understödsvapnet?
Tank>> Visste inte att man kunde plocka upp vapen som man inte låst upp? För mig var det så, eller så kanskejag bara trodde han hade G3an.
L-BiaN Du måste uppdatera ditt BF2..
Du kan hitta patchen på EA's BF2 sida. Men den har en jäkla idé om att fukka sig så, om det inte funkar:
Walkaround 1.02 från TFV.se
Hade du endast en färg på legot när du var mindre och nu ska det vara synd om dig? Och ta ut det via ett internetforum? - Haha!
steevo: jo det kan man, iallafall kan jag det. Och ibland när man blir väckt av en medic kan man ju vakna med andra vapen.. har vaknat med jackhammer, tunga kulsprutan,g3 o special forcesvapnet flera gånger..
just d.. Medicvapnet , LA-85 (om jag inte minns helt fel) rockar! sjukt bra.. jag har lite mer än 12000 poäng nu, nån som hur mycket man måste ha för att bli furir?
Tank_Marwin P25: ja, jag har låst upp understödsvapnet - PKM...det äger, men man måste lära sig använda det på rätt sätt. man måste tex. ligga ner för att träffa nånting och skjuta korta skurar som det står i beskrivningen...men det är jävligt bra som sagt.. låste upp G3 med, det e bra men det har bara 20 skott innan man får ladda och det sjuter jävligt snabbt..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
orse P3 du måste få poäng, så får du låsa upp ett när du fått 1000 sen ett till vid 10500. jag har bara låst upp två så jag vet inte hur mycket man behöver för resten..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
orse Du låser upp ett vapen vid varje grad du kommer upp i.. Börjar på Lance Crp. 1000 sen Crp. på 10500 Jag låste upp M95:an och sitter o spenderar dagarna av att skjuta ner helicoptrar =D. Nästa vapen blir Ak4:an (G3)
Hade du endast en färg på legot när du var mindre och nu ska det vara synd om dig? Och ta ut det via ett internetforum? - Haha!
L-BiaN Det beror på vilken patch du menade, om det är EA's patch så rekomenderar jag dig att lägga den i mappen där efter klicka på den. Om det är Taskforceviking's patchen (Walkarounden) så ska det stå hur du gör.. Happy hunting! Och funkar det inte efter att du har uppdaterat så får du ominstallera och GÖRA STANDARD ver. av installen inte sprida ut mapparna eller göra egna mappar..
Ska nog skaffa BF2 efter att jag uppgraderat datorn lite grann känns som att jag kommer att köra MEC väldigt mycket iaf.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com