bluesky P1 yes boss.. tror att jag ska starta ny klan.. min nuvarande .. ska satsa som fan på BF2 asså.. hoppas det blir riktigt stort asså :P
That's just stupid.
Preload P17 :: kanske kan starta en gemensan clan? :) fast kommer ju inte ha så mycket tid under sommarlovet då :P
Forumsignatur:
eller battlefield : space eller galaxy ;) jobbar precis framför en game butik så måste kila på o kolla vad det kostar på lunchen :)
Forumsignatur:
det skall kosta runt 450-499 kr
*snaark*
bf vietnam suger pung. jävla risfält över allt
är det bara jag som köpt det än eller?
That's just stupid.
Nej jag har också köpt det! men på internet laggar det sönder för mig :(
*snaark*
furder P14 flyer på som fan för mig.. har du dålig dator eller uppkopling, eller e du inne på skitservrar?
That's just stupid.
jaha då har man det. Ska ner och köpa ett ex senare idag, så jag får en cdkey osv
Nej min dator funkar bra! och när jag spelar..WoW tex så flyter det på fin fint! det är bara Bf2 som inte går bra på internet..och alla rankade servrar är fulla så dom kan jag inte spela på och bygga på mitt karriär
*snaark*
Spelar bara på ruttna no cdkey req, servrar. alexWHOAA heter jag
Är det NÅGON som vet hur man kan bli commander, då menar jag så att man kan se hela kartan uppefrån...o ge soldaterna order..om ni fattar hur jag menar
Du får ansöka till commander!
*snaark*
tryck på HOME eller CAPS LOCK
det hände min kusin med. Det var grafikortet..
fan va kul det är att köra seriöst
kan man bara spela på kartor för 16 pers om man kör singleplayer? lackar ur rätt bra på det.. nån som vet om det går att ändra?
fetstil i signaturen låt oss göda våra egon
det undrade jag med.. Men singleplayer är ändå inte roligt tycker inte jag.. online på en seriös server är miikket roligare
jo men de ska ju lagga så in i helvete då =/
fetstil i signaturen låt oss göda våra egon
E det nån mer än jag som börjar få utbrott varje gång jag ska hitta en server.. dendär serverbrowser en ju så jävla kass.. det e nånting dice måste fixa om dom vill ha kvar sina spelare
That's just stupid.
Preload P17 :: Gamespy is your best friend :) nää men det använde jag alltid till vietnam ! funkar ju skit bra
Forumsignatur:
bara jg som itne kan skapa ett online konto? står nått i stil med att: the server has refused your connection efter 10000 år!
Suck me beautiful :D
fan funderar på att köpa det :P jobbar mitt emot en game butik med stora bf2 skyltar, tror ni inte att man blir lite sugen att gå o köpa det då :P men måste spela gta san andreas oxå :P
Forumsignatur:
min sambo har blivit galen i det innan va de CS cz...men nu ere battlefield 2 har startat en klan t.om....SUCK
tjohoo jag har köpt det nu :D fast fitt skiten hänger sig varenda gång man ska spela på internet via bf2 egna join server sak !!! helvete !!!! har ni samma problem? :P ska testa med gamespy nu !
Forumsignatur:
men helvete så går det inte med gamespy heller ! man måste ju registrera sig o skit o betala massa jävla cash !!! va fan !
Forumsignatur:
det ända sättet att lira BF2 online e via spelets egna skitserverbrowser...
That's just stupid.
mm :P fungerar ibland för mig :P körde lite singleplayer men kan man inte köra mer än 16 st då? :S vill ha större maps :P en sak jag installera det på svenska men jag vill inte ha svenska :P kan man byta språk ?:P
Forumsignatur:
bluesky P1 lyckats göra samma misstag :P tror man måste installera om spelet.. lite störande faktist.. fast det är det nog värt iaf
That's just stupid.
Preload P17 :: aa verkligen :P ibland klagar man på att spel ska va på svenska oxå och nu är det så och då klagar man över det :P usch hehe ! fast det där med svenska på spel ville man ha när man var mindre :P nu fattar man ju 90 % av allting :P
Forumsignatur:
finns det någon whoa-klan?
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::
Någon annan som märkt att spelet fuckar upp sig ganska ofta? Alltså stänger ner sig till skrivbordet och sånt...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
funderar stark på att köpa spelet..jag har lirat singelplayer 2 dar nu men vill lira online.. är det mycke roligare att spela online till tillskillnad mot singeplayer??
Hojt!
Fan alltså! min brorsa är rank 3! han har inte fått sina nya vapen :S och nu har rankningen lagts ner till vidare! man kan inte avancera osv Ja det är MYCKET roligare :D
*snaark*
kommer köpa en dator med X850X i grafikort och 1024 mb ram o 3 gig...räcker det?
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
jag ska köpa geforce 7 sen :) krossar ju 2 st x850xt ;)
Forumsignatur:
en sak hur fan fungerar det där rank systemet? vart kan man läsa om det? hellst på svenska :P
Forumsignatur:
Vad finns det att läsa? du går upp i rank och tjänar medaljer! ju högre rank nya vapen, större chans att du blir commander om du söker till det
*snaark*
furder P14 :: nya vapen? w00t? du ser jag visste ju inte ens det :P va fan gör en commander egentligen då? :D hjälp mig :P jag vet ju knappt ett skit måste lära mig hehe !!
Forumsignatur:
Fan, jag lirar inte så mkt på rankade servrar.. jobbigt att hitta någon bra som inte e full
That's just stupid.
http://jrm.cc/bf2stats/?pid=bluesky001 speltiden kanske bara är 3 timmar för jag låter det ofta bara stå igång för att slippa vänta 20 min på att servern ska bli ledig :)
tar det ett tag innan den updateras eller? annars måste jag spelat på en server som inte hade rank då, fan :( hade ju typ 30 sniper kills då:D gillar sniper :P
Forumsignatur:
GraffieWriter :: hehe okej :) är det bra eller dåligt? :P
Forumsignatur:
GraffieWriter :: hehe joo ;) jag ska bli en grym sniper ;) nu ska jag sova :P godnatt
Forumsignatur:
Va fan vad gör ni? låt inte tråden dö :( världens mest efterlängtade spel och ingen skrivet nåt i tråden :P hur gåre för er? visa era poäng :)
Forumsignatur:
bluesky P1 vi har inte tid.. vi spelar ;)
That's just stupid.
okej :P jag är på jobbet och det går inte att gå in på www.bfcentral.se för mig här :S fett wierd ! vill ju kolla forum och tiden går ju så sakta :(
Forumsignatur:
jrm.cc GraffieWriter :: kolla på min ;) gått upp 1% i Accuraxy på sniper :D ska försöka med typ 60 i helgen nu och även försöka få den nya snipern ;)
Forumsignatur:
GraffieWriter :: mm gick upp ca 100 poäng på 1-2 timmar spelning igår :) rätt dåligt men jag campa mest på hus tak och döda :D ska ta mer flaggor o så idag så man får lite mer poäng :) mm det står i bfhq att den ska kunna gå igenom glaset :D hoppas det gör det på bilar oxå !! mohaha nu vill jag snipra folk :D ovanligt att du tog medic vapnet :P alla e ju för fan medics hehe, men det är iofs rätt bra du behöver bara skrika medic och 2 sek senare har du fullt liv ;)
Forumsignatur: