jag är rank 3! det är då man kan låsa upp ett nytt vapen! jag låste upp medic vapnet! riktigt grymt XD!
*snaark*
vart ser man vilken rank man har? eller står inte det på hemsidan jag länka?
Forumsignatur:
vilken hemsida finns man på?
*snaark*
furder P14 :: haha du har verkligen varierat på dina klasser ;) Hothblack P16 :: shiit du måste va 1337 !!!1 GraffieWriter :: okej :) vill nån lira nu i helgen?
Forumsignatur:
GraffieWriter :: nice :) ska vi snacka i ventrilo eller skype eller nåt? :) jag vet en sak vi ska köra ;) e du bra på att köra helikopter?
Forumsignatur:
GraffieWriter :: japp ;) aa men jag kan iaf köra hyffsat :) ska snart äta sen får jag se ifall jag ska spela mer :)
Forumsignatur:
GraffieWriter :: joo eller hur :) vilka servrar brukar ni spela på? jag spelar på alla dom svenska "bredband"s servrarna :) ifall man skriver bredband i server name så får man fram ett par st :) dom e softa :P
Forumsignatur:
Jag har fortfarande inte köpt spelet. spelar bara på crackade servrar. Det funkar rätt bra tycker jag. Man missar ju dock rank-systemet. Är det nått att ha? är det verkligen värt att köpa spelet bara för det?
WillA1 P18 :: ja
Forumsignatur:
du säger det.. jag är tveksam
WillA1 P18 klart att det är värt att köpa.. du missar ju hela klanvärlden osv.
That's just stupid.
du ser, jag är inte så intresserad av det. Vill bara spela lite då och då.
eller intresserad är jag väl, har dock aldrig testat...
jag har inte spelat online sen quake 2, och det var många år sen, men jag testade faktiskt bf2-demot. helt ok, men var hittar man lagkänslan? alla för sig själv verkar gälla. lite tråkigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det finns servrar där folk kör teamplay som fan.. Gäller bara att hitta nån
du har inget förslag? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nja jag kör bara på ruttna crackade servrar. Sällan det blir teamplay på dem
förstår. funderar på att köpa spelet. men just eftersom jag knappt har sett någon "team work" så är frågan om jag vågar. kasst att lägga ut pengar på det isåfall. man kommer tröttna direkt om man bara springer omkring för sig själv.
fredros_nukklz P24 :: jodå det finns gott om teamwork :) gäller bara att ha en bra commander oxå ! men det är bara joina en squad och dom brukar oftast sammarbeta :) ifall det inte är så byt till en annan squad eller byt bara server :) ju mer du sammarbetar oxå, ju mer poäng får du oxå !
Forumsignatur:
Jag lirar på den första servern jag kommer in på! ge mig ip till någon server så kan jag komma in och spela!
*snaark*
bluesky: det hörs rätt bra i alla fall. :) just teamwork-delen, att den fungerar, känns jäkligt viktig när det är online. jag har aldrig gillat att bara springa omkring själv. trist. men det är väl bud på att köpa det, då. jag tackar för orden. var faktiskt med i en squad när jag lirade demot igår natt. rätt chill. och några hade mic också. lite nördigt, men ändå rätt koolt. heh.
fredros_nukklz P24 :: hehe :) jag är oftast en ensam varg, campar me sniper här o där och äger alla! ;) men det är ju fett kul o sammarbeta aa det där med folk har mick oc hsnackar taktiker e typsikt tyskar o engelsmän :D alltid dom jag hör :P det var nån jävel som satt o sjöng förut oxå :D haha
Forumsignatur:
jag har inte fått mig den där riktiga kicken sen jag köpte spelet,som jag ett par gånger hade på demot.. 1.ingen spelar seriöst,alla springer runt och lallar...ingen håller baserna,bara springer runt och yrar..eller så är det nån som ska teamkilla med bil i basen. 2.vad i helvette ska man med mic till i bf?och det där commander grejjset..har inte hajjat?! 3.Lagg,lagg,lagg!varenda server?! Kan ändra mig om jag hittar nån seriös server och nån som lär mig spela..=)
...
MCKrillah P20:: 1. Joodå många spelar seriöst :) du väljer bara fel squad/server ;) 2. Mic, så du kan prata med dina team mates? dah? :P sen commander ger order till alla squad leaders, dom gör så det kommer artelleri, supplies och spaning. ifall det är en seriös och bra commander så kommer det gå ännu bättre :) 3. kör inte på amerikanska eller tyska servrar då, dom har ju runt 300 i ping! kör på svenska, dom har 10-40 :) och inget lagg :D lära dig spela :P haha jag har en fråga :) när man e spec ops och har C4 måste man kasta iväg alla då för att få fram avtryckaren :S får aldrig fram den vanligt :(
Forumsignatur:
bluesky: okej,hur gammal är du?msn osv?=)
...
lista ut min fråga :D MCKrillah P20 :: haha jag tänker inte lära dig spela :D lättast ifall du lär dig själv :P är 16
Forumsignatur:
bluesky: ahaha. tyskar och britter som sjunger... tjusigt. :)
fredros_nukklz P24 :: hehe jo :P fast han nynna mest :P men på cs en gång så vare en tysk jävel som sjöng, haha lät för jävligt.
Forumsignatur:
mysig teamkill. vad hette den servern då?
Forumsignatur:
servern hette typ "swe 10mbit *crack*" osv.. ip : 213.113.29.221:16567 jag går in där nu
GraffieWriter :: nää lista ju ut det efter ett tag :D men enda sedan jag kört spelet så har jag vart tvungen att kasta alla C4 för att få fram den haha :D nu börjar jag köra skit mycket spec ops :) HJÄLP !! va fan är det här för skit egentligen? jag hade 700 poäng imorse och spela ca 3 timmar men inga fler poäng ! va fan e det för fel? och ja det var en rankad server för jag har det ikryssat så jag får ju bara fram rankade servrar :( jävla skit ! vad äre för fel?
Forumsignatur:
har iaf snart 1000 poäng, vad ska jag välja för vapen? funderar på den nya snipern(den är fett skön) eller spec ops nya vapen(testa den en snabbis och den verka helt okej) :) svårt val för jag gillar båda gubbarna lika mycket :P
Forumsignatur:
bluesky P1 tror inte att du lirade domdär 3 timmarna en rankad server.. som sagt så e inte serverbrowsern den bästa när det gäller att hitta servrar.. t. ex funkar bara filterna ibland.. detta ska dock fixas i nästa patch.. ;)
That's just stupid.
Preload P17 :: ursäkta men f**t browser helvete !!!! :( spelade på bredbandsbolaget ena server iaf !
Forumsignatur:
Okej, vad heter clanen, finns det nån whoa server osv osv osv?
Ny patch! :D Uhh maa gaaad!
That's just stupid.
Quality P21: jag har amdxp (2ghz), 1024 ram, radeon 9800pro...det flyter på medium. annars kan du alltid testa innan du köper, tex. låna av en kompis..ellr varför inte låna från internet?
har det kommit ny patch? :D
Forumsignatur:
alltså, jag har hela den där vita mätaren full så jag ska bli vicekorpral men jag blir det inte?? måste man aktivera det på nått sätt eller höjs man i rank automatiskt?? har väl typ 600 poäng.. det står att jag ska bli sån.. :S
du får köra lite till! du måste ha ungefär 1200-1300 poäng först eller något sådant!
*snaark*
Lackar på alla servrar som står att de e rankade när de i sjävla verket inte är det! Har fortfarande bara 88 poäng...
Quality P21: det funkar=)
...
omg! nej jag vet! en ripp off jävla orankade servrar :C
*snaark*
har 980 poäng.. när kan man köpa vapen?!
du Unlockar dom! det är rank 3 som man kan göra det! lance corporal (under korporal)! du måste ha ungefär 1300 poäng
*snaark*
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Strike at kharkand e så sjukt rolig. Synd att det inte finns mer stadskartor som den =/
4 months down the down the road the idiot gear kicks in