Redaktionschef
2008-04-04 20:16
aina_spanar > läs mitt inlägg som postades igår 14:30.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
aina_spanar X0 alla dom argumenten har redan tagits upp, och jag tror whoa börjar märka ett brett intresse av mat & dryck forum här.
Men som Oracle säger whoa är främst ett hiphop forum och är det så att det finns hiphop relaterade trådar så ska dom upp först, no doubt.
Men vi fortsätter ju kämpa, jag spanar mkt inne i hiphop sektionen, även fast jag inte skriver mkt där.
Intresset finns vi får bara hoppas att whoa håller den tanken i bakhuvudet om ett mat&dryck forum
det finns ju som sagt endel trådar som har lågt med intresse eller aktivitet för den delen.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Det finns ändå inga vettiga argument EMOT anser jag.. Vad är ens problemet med att skapa ett nytt forum? Mer serverplats och några utsedda moderatorer? Och även ifall inte ni admins tycker att det är nån idé så kan ni väl i alla fall verka demokratiska och lyssna på the people :) Skitsamma, det är inte så att jag kommer sluta mitt tvångsinloggande på whoa i vilket fall, även ifall man är sugen =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bakelse1 SIMPO Haha simpo.... inte kan mat lagga. Däremot kan man LAGA mat, lagga gör dator spel. Hehe,jo men jag spelar sån där "lär dig laga mat" spel på PC från 70-talet, då laggar maten ska du se. Motsatsen till snabbmat.
Hur blir det med forumet? Blir det av eller?
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
som dom säger, finns hiphop forum som ska läggas in före, men man ser ju inte så mkt uppdatering på whoa förrutom den här nya designen eller startsida/blog
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Det borde väll inte ta emot såå mycket att göra ett matforum? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man tycker det, men tydligen :P
men ni som så gärna vill ha ett matforum varför ggår ni inte in på något av de redan existerande matforumen som finns på nätet? Varför måste ni ha det på whoa? I mångas meing har whoa redan tappat för mkt fokus på hiphopen. Man jobbar visserligen på att ta tillbaka det, men ett matforum skulle bara flytta fokus ytterligare. DÄRFÖR kommer det aldrig att bli av..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
kan inte bara Stuck eller howser komma in i tråden och säga att det antingen blir ett eller inte. och därmed avsluta diskussionen?
Bakelse1 P20 ja om man skulle byta ut 2 forum mot ett mat forum så finns det ju endel att bläddra mellan, t.ex. elektroniskt och resor. Haha, menar du allvar? Resor är ju mycket viktigare än matforum...
mellanöl P23 Jaså? Så du reser flera gånger om dagen? (Vet att du kommer svara Ja, till och från jobbet osv). Men ja, resor är rätt soft att ha.. Men formgivning? .. stick in i graffiti bara.. :P
be the change
JackVegas- P21 Så du menar att du hade tänkt göra en tråd om varenda måltid du ätit om dagen? När jag skrev viktigare så mena jag att det är FLER trådar som handlar om resor än om mat därför är det viktigare att ha
Esh, jag tror att matforumet kommer vara mer aktivt än reserforumet.. Haha, ofc. Om jag lagar fina rätter så ;)
be the change
men shit mellanöl du märker väl hur jävla dött det är i resor.....
Kommer bli mer dött i matforumet
suck jag orkar inte ens kommentera.
säger också suck... snacka om att vara döda i sitt huvud.. jepp jag menar mellanöl och friktion hur fan blev ni moderatorer
innan allt tjat hade jag inte brytt mig om de dök upp ett maforum, men efter allt gnäll och spam och ännu mera tjat så är jag numera helt emot det. ni förjänar inte att få som ni vill.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Håller med misery. Ni gnäller som småbarn "buhu ge mig matforum buhu buhu"
aina_spanar X0 Oj, vad mycket jag bryr mig om vad du tycker mr compton
Vafan, sluta med dom här dumheterna nu, det var lagom kul i kanske 15 minuter max, matforum kommer det, sanna mina ord, ALDRIG att skapas på whoa, vilket är helt i sin ordning. Värsta dagisgråtandet här om ett matforum, haha, sjukt..
Om jag hette Markus eller Ola och drev ett hiphopcommunity där 95% ville ha ett matforum så skulle jag knappast skaffa det ändå. Det handlar om profilen på sidan. Den är redan vag idag som den är och nej tack till att göra den ännu mer lös.
Ni grinar ju lika mycket som vi gör - Fast åt andra hållet ? Så ni borde ju inte utrycka er på det sättet. Men jag har iallafall kommer underfund med att det inte blir något matforum, dock tycker jag det är väldeligen tråkigt. GAIA, återigen, mat är minst lika mycket hiphop som måånga andra delar på det här forumet, så det är också ett VÄLDIGT dåligt argument.
be the change
Gaia, det är inget dagisgråtande här, om du hade tagit tid att kanske läsa i tråden så skulle du märkt att det finns bra mkt bättre argument för ett mat forum än för ett nej.Men whoa är hiphop... Hur länge sen tappade inte whoa den profilen.... Nu säger jag inte att å kan vi ju skapa mer trådar som inte riktar sig till hiphop. Nej jag menar att då kan vi ju kanske ta bort forum som vaar stendött från första dagen och kanske lägga till ett annat forum där majoriteten är ja-sägare, (iaf vad som visas i pollen.) catch my drift?
Okej, jag har gett mina rätt så utförlig svar varför jag absolut inte ställer mig bakom ett matforum. Det är inte för att jag har ngt emot mat eller matforum alls. Det är för att whoa håller på att tappa mer och mer profil hela tiden. Det är inte maten som spelar någon roll. Ett skateforum eller sexforum hade varit lika fel det. Varför ska man vara som alla andra forum där ute? Finns det ingen poäng i att nischa sig? Precis som 95% av alla nattklubbar är samma skrot och korn är 95% av alla communities det. Whoa är fortfarande nice och eget, det har inte spårat ur (än), jag ser dock hellre att man plockar bort ett par forum och inriktar sig mer på hiphopen, det kan finnas ett par till forum som är lämpliga där. Vad jag menar är att det är för mkt "övriga" forum redan som det är. //Paz
Det är klart, det har jag sagt längre upp i tråden att om det finns hiphop-forums som skulle vara aktivt så klart det ska upp. Men sen kan man ju också vara en liten crowd pleaser och lägga till ett forum som också skulle vara aktivt men inte hihop relaterat. Det finns ju många forums på whoa som kan ta bort redan nu utan att många skulle misströsta.
jag tycker det är fantastisgt att denna tråd inte låsts ännu. men jag är lite nyfiken hur det blir, speciellt efter omröstningen
Hehe och det är där jag menar att jag inte vill ha några crowdpleaserforum, :) Hellre 2000 pers här som brinner för hiphop och diskuterar det än 200000 pers som diskuterar allt möjligt som man kan diskutera på 50 andra sidor. Det finns bättre sidor redan för de områdena.
ge er nu , och sätt igång och jobba
Digg it...
mellanöl: lol hahah moget beteende och resonemang, mr. cyber-authority. som sagt hjärndöd, man börjar ju undra vad som krävs för en administrativ post på det här communityt när stollar som du bidrar till att det utvecklas bakåt..
"lol hahah moget beteende och resonemang, mr. cyber-authority..." Där började du bra..... (Y)