Inför MATFORUM.
Japp, nu har ni tagit bort både "hjälp & support" och "recensioner" inför nu ett matforum. Fattar ni inte hur soft det hade varit, man kan glida runt & ge massa recept samt leta massa skööna recept som whoaiterna har, dämn :) Kom igen nu! Vad säger ni?!
be the change
Recentioner Ofc.
be the change
Haha, du stavade rätt från början, helt gulligt :D
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Det gjorde jag va? Fyfan va snurrig jag är, hahahahah:D Tvär gulligt ju..
be the change
jag håller med om ett matforum, mest för att jag precis kommit på hur intressant det är med bröd/brödbakning/brödrecept
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JackVegas- - Med tanke på att vi plockade bort forumen för att de var överflödiga och inte för att göra plats för nya så är det inte en signal om att det är fritt fram för förslag :P Kan du ge motivering för att ett matforum kommer vara välbesökt och aktivt så kanske, men annars så är det nog tveksamt :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Tasteline? Vet redan om den sidan, men hade varit sjukligt skönt med ett matforum här på WHOA. Jag lovar er att intresset för matforumet kommer vara enormt stort & användbart.. :-)
be the change
Någon motivering? Bara så att vi kan tro att du håller ditt ord utan att spamma? :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
För att jag ser gång på gång i nattrådarna att folk säger "vafan har dom inte matforum för" och att det har kommit upp en hel del i blandat också. Men tror att ännu fler skulle känna sig manade att posta sina recept & delikatesser om det fanns ett eget forum för det. Testa det en vecka, jag lovar att det inte blir en besvikelse :-) Hoppas det räckte, kan skriva mer nån annan gång när jag har tid!
be the change
Mm tänkte också föreslå det. Lägg upp det på test i ett par veckor!
Jag tycker det skulle vara ett asbra forum där det skulle kunna gå diskusioner/skapas trådar om ett väldigt brett ämne, "Mat & Dryck" Vegetarianer Veganer Recept / egna recept Gå ner / upp i vikt Alla olika slags alkoholdrycker Allergier Kaffe Ja, ni fattar, skulle kunna fortsätta i evigheter att hitta på nya ämnen etc. Tror faktiskt att ett sånt forum skulle vara ett av de mer aktiva forumen! Go for it!
^ Smart sagt.
Nattrådar är ju skräptrådar i sig. För skräp, så ja.
jagvillocksåhaenblog.com
Pfft. Kom in och skriv så bara då Midas. Helt onödigt..
be the change
"Nattrådar är ju skräptrådar i sig. För skräp , så ja." OooooOooOOhh
^ Smart sagt.
Midas: vill du hänga på ett matforum (Tastelines, din länk) där kategorierna döps så dråpligt till "Singelpatrullen", "Schlagerparty", "Bakis och skakis"?....wtf är det med de på tasteline... ja e för matforum, tror att whoa gillar mat!
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
Jag måste säga att det känns som de flesta av de kategorier du nämner stämmer in på whoa. Singlepatrullen - Titta på alla desperata människor i den kontakt-tråden. :P Schlagerparty - Nog sitter en hel del och ser på Schlager på helgerna. Bakis och skakis - Behöver man väl inte säga så mycket om! :)
jagvillocksåhaenblog.com
Bakis och skakis är väl modforumet? :) 10-4, over...
Det är korrekt. Lördagstråden där dessutom.
jagvillocksåhaenblog.com
Har aldrig vågat kolla den och nu är det på tok för sent för att börja :) 10-4, over...
hörrö, det här är min kamp!
Poker_face P18 aa! ett "Mat & Dryck" forum låter ju hur bra som helst!!
Ny musikvideo ute! Gothenburg City med Bricks & SharpChest Kolla här: http://nlstudios.se/index3.html
Spännande.
jagvillocksåhaenblog.com
Även rätt så många som inte är med där också :) Gillar dock svaret på den första tyken-kommentaren: "Nej, det känndes som omjag har blomkål i kylen och inte har en jävla aning om hur jag ska koka den. " :) 10-4, over...
Köp & Sälj Lixom, vrf finns ens de forumet på whoa för? Använd blocket! I forum ska man disskutera, inte sälja eller köpa.
Mat är bra! Och jag skulle tippa på att de smyger runt en & annan kock här på whoa!
Sen att vara direkt negativ och hata på matforum är bara sorligt :(
Inför matforum, please!
Karlsson, ska vi dunka på dem? - Lillebror (tjackmonster)
Finns nog fler som vill köpa eller sälja grejer än utbildade kockar här på Whoa, så jag vet inte om just kockargumentet funkar ;) Hatar inte på ett matforum, tror bara inte att det kommer tillföra så värst mycket egentligen : / 10-4, over...
Väldigt mycket prat om det på whoa, jag skulle vilja se det på testperiod för att se hur aktivt det egentligen blir, jag skulle kunna tänka mig att surfa in där lite då och då, men skulle nog läsa mer än skriva så att säga. Let's give it a try!
...och det är det som är så fint med whoa!
Pröva "Blandat", vettja!
jagvillocksåhaenblog.com
Mögelfar - Det är just det som är problemet med de flesta nya forumförslag: "jag skulle kunna tänka mig att surfa in där lite då och då, men skulle nog läsa mer än skriva så att säga " Matforum skulle vara kul att ha, för folk är alltid intresserade av nya recept, men på samma sätt som Recensioner så skulle det förmodligen bli ett forum där ett fåtal skrev och okänt antal läste : / 10-4, over...
Jag vet att massa folk kommer skriva som sjutton..
be the change
Konstigt, ser nästan aldrig någon tråd i Blandat.
jagvillocksåhaenblog.com
Undra varför? Man vågar inte riktigt skriva där, jag har gjort det 2 gånger iallafall tror jag.. Hade varit många mer som skrev i ett Matforum.. Try us.
be the change
Ja, jag undrar varför när folk fyller forumet med extremt mycket annan skit. :D
jagvillocksåhaenblog.com
Hahaha, exakt.. U got my point. :)
be the change
Matforum skulle vara så jävla nice!
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Vi får väl börja! Se hur många som är för/mot förslaget, så får ni se admins. :) För; JackVegas- Mot;
be the change
För; JackVegas- Wermin Roaches Mot;
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah Mot;
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För .. varför inte bara göra en röst på startsidan? "Rösta för matforum" tryck Ja , "Rösta emot matforum" tryck Nej ? Can't be that hard.. we live in democracity elle hur de nu stavas. Jag e lätt för ett matforum!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Håller med dig Ghost. För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah GhostfaceKillah Mot;
be the change
För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah GhostfaceKillah snara Mot;
Kan väl signa på en testperiod åtmistonde... För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah GhostfaceKillah snara Mögelfar Mot;
...och det är det som är så fint med whoa!
Mot; Midas
jagvillocksåhaenblog.com
För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah GhostfaceKillah snara Mögelfar Mot; Midas ------------- Där kom den förste! Men ingen mer ! ;)
be the change
För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah GhostfaceKillah snara Mögelfar SaXoR Mot; Midas
För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah GhostfaceKillah snara Mögelfar SaXoR Bakelse1 Mot; Midas Det känns larvigt från whoas part att bara dementera förslaget, jag har själv lagt upp trådar på request om enkla och egna recept i blandat har bara hänvisat till tasteline. Alltid tas det bort! Mat & Dryck ftw! det skulle booma på whoa sköna fyllekäk recept och egna recept the possibilties are endless!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Midas Varför är du emot matforum ? Tror du inte den kommer vara aktiv eller? I belive it will be, to the fullest!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah GhostfaceKillah snara Mögelfar SaXoR Bakelse1Rapdude Mot; Midas
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
För; JackVegas- Wermin Roaches Fiyah GhostfaceKillah snara Mögelfar SaXoR Bakelse1 Rapdude Magnolia_ Mot; Midas