spacecake F18 jag tycker inte du ska göra massa strck i skuggan, man får typ epilepsi av de eller hur ni nu doktorer stavar det...men annars va de ju fint för att vara den första woho..
Fuck that bitch suck that
aim_for_politics okej.. tack för kritiken!
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Bastii P-1 tare lungt grabben.. du är 12 år spela inte king ffs...
Not all drugs are good. Some... are great!
någon som har nåt att säga om mina?? tacksam för kritik..
Props till Inspection, Herr Berg, Skithöna, Muhjmathil_Ahmd
Graffare
2006-02-22 19:42
snyggt, jag gillar fillen!
They called me Mr. Glass
GeorgeCostansa P61 nice skiss!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
dendärkim bra så ska de låta, skrev det bara som ett test om det var samma person :)
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Bars_aka_Baris stark känsla från "inspections" skisser.. :)
hahaha.. looptroop_anthem vs bastii .. känns som om man är tillbaka på lågstadiet igen. mogna, pojkar!
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Om ni ska tjaffsa i tråden kan ni väll iaf tjaffsa med skisser? *suck*
Graffare
2006-02-22 22:43
Looptroop_anthem P0 jag har sett dina grejer, och jag tycker inte att du ska uttrycka dig om vad som är toy.
They called me Mr. Glass
sketchy Skiss jag gjort till CD, och den klara i vektorer..gör knappt nått på papper längre så thats it
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
looptroop_anthem och basti e hårda lunarstrom pojkar!
mitt liv som hund
här är några skisser nya som gamla..slarviga
CREDZZZZ
meskker, jag tycker att den var jättefin! Duktigt att lyckas göra ngt sånt i vektorer, jag klarar inte av sånt.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Looptroop_anthem P0 aa du e allt toy
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Graffare
2006-02-23 16:44
Looptroop_anthem P0 nehe, så varför var du tvungen att nämna att han var toy då? en aning svårt att tracka ner på någon när man själv är lika kass, eller tycker du inte det?
They called me Mr. Glass
unitmannen, jag slår var om att du var sandlådans coolaste i dagis.
Fajtas med mamma pappa brorsan och kivas med systrarna och jag rockade säkerhetsnålarna på byxorna!
är man rasist om man skriver neger? yailins? vafan ska man säga då, mörkhyad så blir man också rasist ju.. alltså säger man neger
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Hallucinogen.... jag finner inga ord...
o sen när har jag behov av ord från misslyckade och missanpassande nötter?!?
Muhjmathil_Ahmd P17:: tackar, det ligger ett antal timmar och svärord bakom varje datagrej, men det är fett kul!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Droppa något fetingfett? =(
bevakad, jag hindrar dig inte.
Peace
skit i att färglägga och dra lines om du inte har bra skisspennor, blir bara fulare och ser mer amatöraktigt ut. blyerts och sudd duger bra
jag tycker dom var rätt fräsha
Erazer::tack för tipset=) funderar på att köpa ett par av dessa mycket omtalade posca pennor..kanske blir bättre då peace
chrish::nice char:D keep up tha good work man
Dunderklumpen färlägger du med posca så lovar jag dig att du kommer få mkt bättre kommentarer :)
den sista ser bättre ut än de du färglagt !
puss på er.
http://www.myspace.com/recodprod
chricke skön skiss, jag gillar hur du fått med tegelstenarna så verklighetstroget. Men skippa de vita prickarna i 3dn, de stör!
Muhjmathil_Ahmd du skojar va?
Först länkar jag en
BÄTTRE bild på den gamla skissen, den andra var ganksa usel. Sen postar jag en ny skiss, gjorde den i brist på annat.
Touch!
Inspection: Touch va ju fet=D gillar verkligen bakgrunden=D
Smell the art, but dont inhale=P
Inspection P18 Du e fett skillad på detaljer med touch markers!
Inspection::den sista var grym. och aha! jag ser din stortå!