Inspection ... touch va nice, dock är bakgrunden lite baitad va?
bryter bröd
en bakgrund kan inte vara baitad
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
Inspection P18 Vad hade du för pennor innan? var väl tiuch innan okcså?
Haha aa där ser man att stortån kom med på bild också:D Nää bakgrunden är inte baitad, jag kom inte på någon fantasifull bakgrund så jag drog till med det gamla bergsvägghållet-tricket. Som sagt jag skissade bara i brist på annat att göra.
vilken klass!! helt förvänad
Dirty 3rd...
hur stor är skissen inspection?? din lilltå är ju skit liten på bilden
Asså jag har fotat skissen när den ligger på databordet, sen är det ju ca 70 cm till golvet också. Just den här skissen (den nya) har jag gjort på två st A4 ark i blackbooken. Skissen är i måtten: 42 * 15 cm
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
upp med trådjäveln så att folk ser den.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Erazer P19 Najs!
...och det är det som är så fint med whoa!
Graffare
2006-02-27 17:43
Skithöna>> Kör nån ny stil nån gång du slänger bara in skisser som på minner om alla de du redan lagt... tråkit.
Graffare
2006-02-27 17:53
Tavlan det kallas att utveckla sin stil och bli bättre! jävlit onödigt att stå och trampa på samma ställe med massa olika stilar! bättre att ha en stil och utveckla den! fred!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Skithöna snyggt, Till de som klagar, en egen stil är de bäste, så varför inte ha kvar stilen?
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
hälften av alla länkar funkar ju ej skitlodis
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
wrec one, häftigt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cykel, meskker har svarat på samma anklagelse tidigare. jag vill passa på och ifrågasätta att 123clan skulle vara först med den där stilen, jag ser liknande grejer varje vecka av rävarna på conceptart.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
writersoul P52 skön, lite udda satt säga Skithöna. Jag gillar dina grejer skarpt. dom är skit nice men din stil börjar ja tröttna på. fast vem bryr sej om va ja tycker. Bigup fett nice iaf
writersoul. skön! mjuk... Dollarn gjorde lite också, heh
Peace
Not all drugs are good. Some... are great!
HAHAHAHAHHAHAH
haha det där är mina kusiner, ni kan se på deras miner hur farlig jag ser ut....tänk er..;)
Lägg upp ditt kort när du sjunger så får dom se hur farlig du ser ut :D
haha nej den är för ruggigt sexig för detta forum...
oooo vilka mongon
www.myspace.com/segbeone
håll er till topic nu, nog om shells försök till nya häftiga vänner
Äh, bara för att du är ett ädelt mongo ska du inte se ner på oss normala!
erazer hha palla hålla på o tjafsa om allt hela tiden ffs.. somsagt writersoul har det...försök till nya häftiga vänner? kan du säga mig VEM FAN SOM ÄR HÄFTIG PÅ DETTA FORUM FÖRUTOM JAG O WRITERSOUL?
yoyeah P60 hmm..ditt K va inte vså speccielt vackert
herregud, ta inte allt så jävla seriöst lilla du, och somsagt HÅLL ER TILL TOPIC
Shells. Word vi är häftigast!!
skissa gärna med linjal, haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cykel::det är inte 123klan´s egna stil och det är inte bara dom som kör sånt där nu, visst jag har sett deras grejer och tycker det är jävligt grymt men allt jag har gjort är från scratch mitt eget och har varken stulit eller ritat av. Jag har min egen stil och det är den du ser tycker du annat så fine..men jag skulle inte lägga upp något som jag har stulit eller ritat av, sånna här anklagelser tar jag personligt efter allt slit som ligger bakom varje grej.. Muhjmathil:: tack för stöd, tror inte heller att 123 är ensamna om den stilen
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
mesker wööööooooroddddd
jag tycker yoyeah's var helt okej.
Peace