skön fill
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
asså ingen kommer ta Inspection, hans skisser är så sjukt fetta
Bombing is art
ja tror jag kommer ihåg.. men villa ha lite kritik asså för i förra tråden så skrev typ ingen och detb var ett tag sen. peace
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
inspection so fresh and so clean.älskar verkligen toush pennorna torka styggt för két det e gött o ha som sista bokstav man kan flippa ut hur man vill på det
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
high-nes ruggiga skisser:D ska försöka fixa en kamera å lägga fram lite skisser själv..
min skisspenna är slut...:( har inte äns haft den länge....
lite från mig nu då.
1 2 3
Ääh håll säften
nä du looptroop_anthem nä du
mitt liv som hund
looptroop_anthem du har blivit mkt bättre sän jag såg dej sist
Racerbil:: dont be a hater
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
racerbil, du borde fan få dig en riktig örfil. kanske borde skriva rhymet i hiphop trådar istället
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
inspection Håller med vem-e-ja om bakgrunden men inte om H:et, tycker att det var soft dock gillade jag inte alls den övre sneda "grejen" på K:et som var för smal och okomplicerad jämfört med resten av skissen.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Just det, den var skön annars. :)
men nästan..bull stil :/
Fuck that bitch suck that
droppa gärna åsikter om minna skisser!
Ääh håll säften
nesOne Tack! Det tyckte jag med.
njää gillar inte :/..men fin tag har du xD
Fuck that bitch suck that
Racerbil::In a while crocodile
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
dede P1 tyvärr va inget av det snyggt..
saaaru..
quiett5 ägde stortid !
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
dendärkim P18 5:an var jävla clean men lite fler färger hade gjort den väl, nu sa du ju iofs att du hade slut på pennor. Riktigt cleana tags btw.
skillade skisser dendärkim
mitt liv som hund
Graffare
2006-02-20 17:11
kim du var inte alls så dålig alltså, du kunde ju iaf lite olika stilar, och quiett3 var lite häfig med den dåliga pennan, den fick lite fadeeffekt. :)
Graffare
2006-02-20 17:13
asså allt är cool, men feaan se till att göra bilderna mindre..känns så drygt när shittn ska ladda upp i fem minuter..
They called me Mr. Glass
tjenare alla målare:D..e ny här på whoa och skulle vilja att någon schysst lirare berättade hur man la upp en skiss i tråden .. ja har skaffat en silentwhisper men förstår inte riktigt hur man fixar me sina bilder??
dendärkim, de två första var väl mediokra men sen "BANG!!!" så kom två feta i slutet!
Peace
dunderklumpen::ladda upp bilden under upload, kopiera sen länken till bilden här på whoa och vips
nån som vet varför skisspennor blir så jävla kassa efter några dagar?
krydden P15 du måste sätta på korkarna på pennorna..
Ääh håll säften
upp i rumpan
dendärkim Femman var riktigt schysst asså, fyran med fast jag kände en lite spookie känsla över Q:et som påminde om Judies stil tycker jag. Biggap!
är inte quit lite likt quiter? hmm må tänka, quiet, quiter, quiet, quiter - quiter, quiet.. jo lite likt faktiskt
alla måste ju börja nån gång.. här är mitt första bidrag :S
emil
kärleken till pengarna är roten till problemen.
den var wack ^^
bryter bröd
men jag gör ju de men jag tänkte att dom vart dåliga för att jag kankse tröck ganska hårt, kan de vara därför?
oj.. ser att jag har slarvat en del. borförklaring: första skissen : P
fuck..de här va krångligt:P
kommentera! fick fatt på hur man la upp till slut:P
krydden::om du trycker hårt med pennan när du skissar så går den sönder ja..
Bastii ok, tack.
hm.. är väl kanske en smaksak.
Looptroop_anthem P0 rabblarr? det är när man säger nåt snabbt.. te.x rabbla alfabetet.. däremot säger man babblar, det är när man inte vet vad man snackar om.. te.x vad faan babblar du om?
saaaru..
attjagorkar P0 : hehe, jo jag misstänker det.. ;)